Je bent verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...
Indiaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gisteren nog Indiaas gegeten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, qua eten, graag niets pittigs. Bij voorbaat dank. Anna vertrouwd mij niet meer met deze keuzes sinds ons laatste keer in Den Haag
.
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...
Daarom durf ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanees ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt Japanees. Is niet pittig, tenzij je daarvoor kiest
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blomquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waar.
Zolang er grill dingen zijn vind ik het best. Wij komen de laatste tijd vooral bij Japanse restaurants waar je zowel Sushi kan kiezen als grill specialiteiten. En dat eerste vind ik vooral fijn en dat laatste vind Anna vooral fijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de patser was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?
Dat is per definitie niet gezond.quote:
quote:
Ik zie eruit als een composthoopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blom.
10 jaar bijna...quote:
Ik word tegenwoordig ziek van sushi. Maar het is zo lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang er grill dingen zijn vind ik het best. Wij komen de laatste tijd vooral bij Japanse restaurants waar je zowel Sushi kan kiezen als grill specialiteiten. En dat eerste vind ik vooral fijn en dat laatste vind Anna vooral fijn.
Ja, ik hou rekening met anderenquote:
Jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een composthoop
Da's het punt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waar.
Ja, ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blom.
Ik vind het echt zo smerigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ziek van sushi. Maar het is zo lekker.
Nee, deze is beterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanees ja?
Oeh, die ene in Scheveningen toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |