Jawel? Je reed volgens mij terug met mij en Litpho.quote:
Godver, ze zijn al heel lang verder jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou helpen als je haar zijn vrouw noemt
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niets, dus mij best.
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidt
Al zaten we op de vuilnisbeltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidt
Verder dan wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver, ze zijn al heel lang verder ja
Wel bijblijven he!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver, ze zijn al heel lang verder ja
Alleen als ze vooraf nog even komt fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, ik ga wel proberen Anna mee te nemen.
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.
Zijn jullie al zo ver samen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Om even voor HW te spreken.
We fokken genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als ze vooraf nog even komt fokken
O, dacht dat we toen Argentijns haddenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel? Je reed volgens mij terug met mij en Litpho.
Wat voor zalf heb je nodig? Ik kan het vragen of ze er aan kan komen.
Zucht. Wijf.quote:
Zal vragen hoe of wat, maar ze heeft op dit moment geen werk, dus wordt lastig aan te komen. Hoewel, hoeveel pallets wil je hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dacht dat we toen Argentijns hadden
Cafzalf/Cavasan. Heb het vaker gebruikt maar wissel steeds van dierenarts en dan moet ik telkens opnieuw langskomen. Er zit blijkbaar AB in wat je niet zomaar meekrijgt.
Het is nooit mijn platform geweest, tijdens de NES zat ik aan de MSX met Monkey Island, de Snes had teveel platformers, die haat ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaat.
Nee, ik eigen mezelf gewoon al bepaalde privileges toequote:
Poesjes?quote:
En? Ik heb een Xbox One. En een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hallo, wij hebben wel een PS4 hè? Dat is veel verder!
Niet de SNES, die is goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.
1 tubequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal vragen hoe of wat, maar ze heeft op dit moment geen werk, dus wordt lastig aan te komen. Hoewel, hoeveel pallets wil je hebben?
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaat.
Zat jij aan Missquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nooit mijn platform geweest, tijdens de NES zat ik aan de MSX met Monkey Island, de Snes had teveel platformers, die haat ik.
Mario is nooit aan mij besteed geweest, in welke vorm dan ook.
Xbox.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En? Ik heb een Xbox One. En een vrouw.
Ah ja, voorsoorteren. Wie doet dat nou tegenwoordig nog he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik eigen mezelf gewoon al bepaalde privileges toe.
Qua console een prima ding toen, maar gewoon te weinig spellen die me kunnen boeien.quote:
Eeeehm, ja dat was oud nieuws, maar ik had het over de homecomputerquote:
Dat is toch algemeen bekend?quote:
Alle tijd om te gamen. Perfect.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 tube
Wel kut dat ze geen werk heeft
Mijn vrouw associeert PlayStations met tokkies (lang verhaal, niet voor hier). Dus het is een Xbox geworden. Zij speelt er mee, dus zij mag kiezenquote:
Nou ik dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, voorsoorteren. Wie doet dat nou tegenwoordig nog he?
Nooit uitgespeeld. Hoerige paarse sterren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
Zelda en Mario Kart, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua console een prima ding toen, maar gewoon te weinig spellen die me kunnen boeien.
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehm, ja dat was oud nieuws, maar ik had het over de homecomputer.
Aangezet, opgestart; ren achter dit witte konijn aan! uitgezet, nooit meer aangezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
En het praktijkexamen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Babies. Tenminste, het oefenen daarvoor.
Oooh. Op de WiiU is dat nog een stuk ergerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit uitgespeeld. Hoerige paarse sterren.
Zelda is overrated, racinggames zijn net als platformers niet mijn ding.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelda en Mario Kart, meer heb je niet nodig.
Juist niet. Al die verstokte vrijgezellen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die huwelijken hier, het is net de Bold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |