Sondevoedingquote:
Wat weet je dat toch fijn te brengenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten, drinken, kotsen, orgie en naar huis.
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch fijn te brengen.
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebtquote:
Dat is nu teveel werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.
Na 100 jaar moet het toch een keer lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebt.
Die heeft ie tig jaar geleden op LL mooi laten schietenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebt.
Mooi dat ik extra "slaap"plek heb nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan, volgens mij... En er loopt natuurlijk een polletje over wie met wie naar welk huis gaat.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie tig jaar geleden op LL mooi laten schieten
Jij naar het onze natuurlijk. Easy moneyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan, volgens mij... En er loopt natuurlijk een polletje over wie met wie naar welk huis gaat.
Ja, maar je zit nu pas op 10 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Na 100 jaar moet het toch een keer lukken.
Easy? Money?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij naar het onze natuurlijk. Easy money
Nou vooruit, we regelen wel een matje in de schuur voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat ik extra "slaap"plek heb nu.
Jeweetz...quote:
I don't need your charityquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vooruit, we regelen wel een matje in de schuur voor jou
Een eeuwigheid zonder CL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nu pas op 10 toch?.
Of beter nog. Regel een mooi hotelletje voor jezelf en Samquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij wiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij naar het onze natuurlijk. Easy money
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |