Ik hou m'n hart vast voor morgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Elke Fok! meet moet tenminste iemand zeiken over het geld. Dit keer doet HW het voor ons.
Nou ja, de term, Japans, roept bij velen een beeld van duur op nogquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Elke Fok! meet moet tenminste iemand zeiken over het geld. Dit keer doet HW het voor ons.
Goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet gezond.
Ga gewoon lekker aan het andere eind van de tafel zitten en dan hoef je alleen naar hem te kijken.
[..]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een composthoop
In Londen zit een lekkere, maar dat is een beetje ver weg. Neem er steeds hetzelfdequote:
Ja, het is geen low budget, maar ook niet belachelijk duur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nah...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een composthoop
Ouderdom...quote:
Ik ookquote:
Zeeland? Ik dacht dat jij nog in Tukker country woonde?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hier.
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het is geen low budget, maar ook niet belachelijk duur.
http://www.setcafe.nl/setrestaurant/set-main-menu/
Maar vanuit Zeeland is alles vrij kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hier.
Goddelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eind oktober eens geprobeerd, maar echt, nooit weer
.
Zeeland is kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vanuit Zeeland is alles vrij kut
Dat. Ik zie genoeg dat ik wel zou willen proberenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ook.
En dat in Den Haagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ook.
Het zat ooit een keer bij een high tea (???). Geen succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eind oktober eens geprobeerd, maar echt, nooit weer
.
Zeeland is tofquote:
Inderdaad, ik zie genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Dan neem je gewoon Teppanyaki, of zo'n hot pot toch, als je er niet meer tegen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |