De afgelopen maanden had ik het idee dat er steeds meer enquetes op FOK! verschijnen en aangezien die in diverse subfora staan, raak ik het overzicht kwijt. Zoals elke hulpvaardige FOK!ker wil ik uiteraard graag mensen van dienst zijn en helpen met hun enquete invullen, dus wat is er dan handiger om een 1 topic te hebben , waar iedereen in 1 oogopslag alle enquetes ziet staan en in kan vullen? Scheelt een hoop zoekwerk.

Gezien het hoge vergeet-gehalte op dit subforum ook praktisch , want slechts 1 "volg topic-klik" nodig en op deze manier kan ik ook nog eens mijn lijstjes-en verzamelfetish een nieuwe dimensie geven. Daarnaast kunnen we ook uitvogelen hoeveel enquetes er nou daadwerkelijk op FOK! geplaatst worden. Hoera!
Peildatum is vanaf 1 januari dit jaar en mocht je er meer tegenkomen, dan kun je ze uiteraard melden.
Soms wordt dezelfde enquete op meerdere subfora geplaatst, maar het is de bedoeling om de hoeveelheid unieke enquetes bij te houden, dus 1 linkje is genoeg, anders zit je straks 2 keer dezelfde enquete in te vullen.
Moeten we ook niet willen. Is de enqueteur vast ook niet blij mee.
SES / Enquête online gedrag met kortingscode van 20%SES / Iemand hier HBO rechten jaar 3 of 440+ / [40+ SC #527] De gezelligste SC op FOK!WGR / Vragenlijst: Proces verbeteraar/Internal auditorGC / Enquête: Autonome Auto'sSES / Mensen gezocht voor mijn enquete van ongeveer 5 min.DIG / Enquete mbt betrouwbaarheid van webshopsFHF / Korte enquête (voor als je iemand kent met een fobie / dwangstoornis)SES / Vragenlijst over het diplomaregisterVoorlopig 9 stuks gevonden, maar ongetwijfeld heb ik er een hoop gemist, dus laat het vooral weten als je er nog meer hebt. Soms zitten ze verstopt in SC's ipv dat het aparte topics zijn, dus FOK!-wide is alle hulp meer dan welkom. U zou mij zeer helpen als u de enquetes op kunt sporen. Alvast bedankt voor u tijd en moeite.
Ter algemene info kun je in onderstaand topic lezen wat de policy is op FOK! mbt het plaatsen van enquetes wat je ook kunt gebruiken als referentie naar users die een enquete plaatsen. FOK!kers helpen FOK!kers en maken de FOK!-wereld op deze manier weer een stukje mooier.
MED / Enquetes op FOK![ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 08-01-2015 13:08:04 ]