abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148240481
He allemaal!

Ken jij iemand die ervaring heeft met een angststoornis, zoals een fobie of dwangstoornis (of heb je er zelf mee te maken gehad)? Dan wil ik graag 5 minuutjes van je tijd vragen!

Ik ben Judith en ik zit in 6 vwo. Ik schrijf daarom dit jaar mijn profielwerkstuk, en mijn onderwerp is OCD (dwangstoornis). Het werkstuk gaat diep in op de relatie met de hersenen en de behandeling, maar ik wil graag iets meer te weten komen over de effecten van een angststoornis op het dagelijks leven van de patiënt.

Onderstaande enquête is volledig anoniem, er hoeven geen persoonlijke gegevens ingevuld te worden, en de resultaten zullen voor niets anders dan mijn profielwerkstuk gebruikt worden.

Als je even een paar minuten de tijd hebt, zou ik je vriendelijk willen verzoeken deze enquête even voor mij in te vullen!

Groetjes :)

http://www.survio.com/survey/d/J3T3D6M7M2Y6U5L6I
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:07:11 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_148242439
Goeie enquete. Ingevuld :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148242607
Ingevuld.
(she/her)
pi_148242662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:
Goeie enquete. Ingevuld :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:13 schreef Fylax het volgende:
Ingevuld.
Dankjewel, top!
pi_148242674
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef xxjudithhhhh het volgende:

[..]

[..]

Dankjewel, top!
Geen dank!
(she/her)
pi_148243051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:43 schreef xxjudithhhhh het volgende:
He allemaal!

Ken jij iemand die ervaring heeft met een angststoornis, zoals een fobie of dwangstoornis (of heb je er zelf mee te maken gehad)? Dan wil ik graag 5 minuutjes van je tijd vragen!

Ik ben Judith en ik zit in 6 vwo. Ik schrijf daarom dit jaar mijn profielwerkstuk, en mijn onderwerp is OCD (dwangstoornis). Het werkstuk gaat diep in op de relatie met de hersenen en de behandeling, maar ik wil graag iets meer te weten komen over de effecten van een angststoornis op het dagelijks leven van de patiënt.

Onderstaande enquête is volledig anoniem, er hoeven geen persoonlijke gegevens ingevuld te worden, en de resultaten zullen voor niets anders dan mijn profielwerkstuk gebruikt worden.

Als je even een paar minuten de tijd hebt, zou ik je vriendelijk willen verzoeken deze enquête even voor mij in te vullen!

Groetjes :)

http://www.survio.com/survey/d/J3T3D6M7M2Y6U5L6I
Hallo Judith, FOK!kers helpen FOK!kers lijkt me hier gezien je posthistory én de forum policy niet het forum voor. :D

Heb je foto's? :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_148243364
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hallo Judith, FOK!kers helpen FOK!kers lijkt me hier gezien je posthistory én de forum policy niet het forum voor. :D

Heb je foto's? :9~
Ik probeer gewoon mijn doelgroep te bereiken. Ik dacht te hebben gelezen dat enquêtes plaatsen hier toegestaan was, omdat er zoveel mensen bereikt kunnen worden? Sorry als dat niet zo is; ik ben nieuw hier, zoals je volgens mij al weet. ;)

En ik heb zeker foto's, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze ook deel. :)
pi_148243414
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:47 schreef xxjudithhhhh het volgende:

[..]

En ik heb zeker foto's, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze ook deel. :)
Jammer, leek me wel een mooie invulling van dit topic. ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_148243650
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jammer, leek me wel een mooie invulling van dit topic. ;(
Ik denk dat de enquête prima in te vullen is zonder foto O-)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:23:12 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_148248546
Spam verwijderd en enquete ingevuld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')