Ik zou een pathefoon nemen, als ik jou was...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor onderweg heb ik een walkman.
Ben jij malquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je geen enkele LP meer?![]()
Je mag er wel 1 van mij hebben.....gewoon om lekker aan te ruiken.
Oh, wel zonde dat je helemaal niet meer zelf bij je foto's kan komen, zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Onderweg in de auto luister ik radio, verder ben ik nauwelijks onderweg. Ik heb ergens in een hoekje een mp3speler liggen, die nam ik vroeger mee op vakantie en ook voor in de trein, maar al een jaar of 5 niet meer aangeraakt. Thuis gewoon cd's en LP's en YouTube en een beetje radio. Heb niks gedigitaliseerd en ook geen spotify of aanverwanten. Op mijn oude pc staat nog wel een aardige verzameling van Kazaa ooit, maar een handig iemand heeft daar ooit in zitten rommelen en elk bestand heeft nu als bestandsnaam een cijferreeks ( oh, en het ding wil helemaal niet aan, da's wel jammer, want er staan ook nog foto's op)
Ik woon vlakbij, kan ik ook langskomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn Thesis (Wageningen Universiteit). Hiervoor moet ik respondenten hebben voor mijn enquete. Mijn vraag is dus ook of jullie alsjeblieft voor mij even 5 minuutjes de tijd willen nemen om mijn enquete in te vullen. Jullie zouden me er erg mee helpen!!
Groetjes!
Als je op de volgende link klikt dan kom je er vanzelf![]()
https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3TVcHjFvTa7hCYZ
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Eska het volgende:
Ben jij mal![]()
Zelf houden natuurlijk. Jij draait ze tenminste nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.![]()
Krijg je er natuurlijk wel 1 die ik nooit meer draai.
Dat is een klassieker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Probeer je mij weg te jagen met dat soort enge woorden in de TT?
Die enquetes komen met hele grote regelmaat voorbij, hoewel meestal niet in een SC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik mag dan al wat op leeftijd zijn,ik ga natuurlijk niet zomaar op linkjes klikken natuurlijk
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reagerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die enquetes komen met hele grote regelmaat voorbij, hoewel meestal niet in een SC.
Ook allemaal dezelfde riedel: "5 minuutjes maar" " enorm mee helpen" bla, bla, bla.
Voorgeprogrammeerde robots die studenten vandaag de dag.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....ik heb er genoeg. Kan er best 1 missen en voor jou al helemaal met alle liefde van de wereld.![]()
Krijg je er natuurlijk wel 1 die ik nooit meer draai.
Neeee, daar ga je spijt van krijgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't ask.
![]()
Account aangemaakt, 1 post en weer wegwezen ....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reageren
de spaties zijn opgegetenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef IES123 het volgende:
Beste mensen,
ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn Thesis (Wageningen Universiteit). Hiervoor moet ik respondenten hebben voor mijn enquete. Mijn vraag is dus ook of jullie alsjeblieft voor mij even 5 minuutjes de tijd willen nemen om mijn enquete in te vullen. Jullie zouden me er erg mee helpen!!
Groetjes!
Als je op de volgende link klikt dan kom je er vanzelf![]()
https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3TVcHjFvTa7hCYZ
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een linkje dumpen en dan verder niet meer reageren
Voor een professioneel stalker is dit natuurlijk een peuleschilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.
Die kan iedereen wel vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een foto en adres van haar gevonden, dus we kunnen haar gaan mailen als ze geen antwoord geeft.
Doe het adres maar, ga ik er gelijk langs.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |