en ik ben er blij meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er moet toch ook wat vermaak zijn in de stille uren en ik vind het leuk.
Komt misschien omdat je nooit slaapt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedemorgen
Van koffie gaan mijn darmen overstuur.
Probeer je mij weg te jagen met dat soort enge woorden in de TT?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Danny post nog ff door een slotje, alles is goed ik kan met gerust hart wegwezen nu.
hier wordt afgesproken wie wakker blijft en wie mag gaan slapen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, er is hier echt een nachtploeg aanwezig. Ik heb dan wel geen leven, maar 's nachts slaap ik
Delftquote:
SLAAPTEKORT IS EEN STILLE SLOPERquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, er is hier echt een nachtploeg aanwezig. Ik heb dan wel geen leven, maar 's nachts slaap ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.arbo-online.nl(...)wsbrief_arbo_2015_02🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Uiteraard houdt vervolgens niemand zich aan die afspraken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:40 schreef just me het volgende:
hier wordt afgesproken wie wakker blijft en wie mag gaan slapen.
Ik had er een weekend bij mijn zusje mee gewerkt en ik was meteen om. In principe gebruik ik mijn laptop niet meer, alleen tijdens de Top2000, omdat het daar zo snel ging en ik op de iPad geen autorefresh heb kunnen ontdekken. Heb 'm nu een week of 6 geloof ik. Smartphone heb ik niet, daar zie ik het nut niet van in, gepruts op een klein schermpje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een iPad?Mijn bejaardenbrein kan dit soort moderniteiten niet handelen.
Waarom denk je dat ik hier hele avonden de boel volram?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een iPad?Mijn bejaardenbrein kan dit soort moderniteiten niet handelen.
Ik hoor min of meer dezelfde verhalen om me heen, maar heb de stap nog niet kunnen zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had er een weekend bij mijn zusje mee gewerkt en ik was meteen om. In principe gebruik ik mijn laptop niet meer, alleen tijdens de Top2000, omdat het daar zo snel ging en ik op de iPad geen autorefresh heb kunnen ontdekken. Heb 'm nu een week of 6 geloof ik. Smartphone heb ik niet, daar zie ik het nut niet van in, gepruts op een klein schermpje.
Omdat je zoveel van ons houdt!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Waarom denk je dat ik hier hele avonden de boel volram?
Spijker op kop wel enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Denk ook niet dat jouw brein bejaard is, maar wel ouderwets dwars ligt...
Je hebt ook hybrides he?.Ik zag er volgens mij een bij Veronicamagazine toen ik daar aanbiedingen bekeek, mijn beste vriendin heeft er ook een. Kun je kiezen of je het tablet als tablet of als netbook gebruikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef Eska het volgende:
Tablet heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, ik mis dan echt heel erg een fysiek toetsenbord & muis.
Ik ben verknocht aan m'n netbookje.'t Ding raakt alleen wel een beetje op leeftijd nu. En ik heb begrepen dat ze nog maar nauwelijks te koop te zijn. Dat wordt nog problematisch als deze het begeeft.
Oh echt? Dat maakt het vooruitzicht dan al weer iets minder dramatisch dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook hybrides he?.Ik zag er volgens mij een bij Veronicamagazine toen ik daar aanbiedingen bekeek, mijn beste vriendin heeft er ook een. Kun je kiezen of je het tablet als tablet of als netbook gebruikt.
Ik heb het cassettebandjesprobleem maar opgelost door ze in de kliko te gooien, ze waren waarschijnlijk toch niet meer om aan te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef cafca het volgende:
Ja, maar dia's zijn natuurlijk ook wel erg ouderwets, he?
Ik heb ook nog steeds CD's, ben nu op zoek naar een modern hifi-systeem wat nog CD's kan afspelen, zelfs dat is al lastig tegenwoordig...
Nee dat vind ik ook jammer. Maar ik wil wel graag draadloze boxen....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:49 schreef Kingstown het volgende:
Mijn cassettebandjes, LP's en singles doen het allemaal nog prima.![]()
Digitaliseren is leuk, maar dan heb je niets tastbaars meer.
Ik heb bijna alles digitaal ... Ik heb nog wel wat LP's , maar geen platenspeler meer .... Die heeft een ouwe Fokker hier overgenomen .... CD's heb ik wel, maar speel ze nooit meer want alles staat digitaal, maar dat luister ik ook bijna nooit, want YT online ......quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zich wel gecharmeerd van sonos, maar die (en de verkopers ook vaak) gaan er standaard van uit dat je alles gedigitaliseerd hebt...
Jij hebt gewoon een LP-obsessiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef Eska het volgende:
Iets tastbaars vind ik ook wel zo fijn idd.![]()
En ik vind het wel jammer dat CD's niet zo lekker ruiken als LP's.
Zo ver gaat het ook weer nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een LP-obsessie
Heb je geen enkele LP meer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Eska het volgende:
Zo ver gaat het ook weer niet(ik heb ze niet meer namelijk
)
Maar wel beetje weemoed soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |