Jup.quote:
Die snap ik niet helemaal, maar... okéquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoer is als je ballen hebt ... Als man dan ...
Hooiquote:
Ik kan wel zeggen dat ik zo met een lach op m'n gezicht in slaap valquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, je blijft toch terug komen en staat voor je keuze. Top.![]()
En juist. Leren. Op school een pesthekel aan maar nu is het wel leuk.
Oh, wat een rotwerk. En dan te bedenken dat ik dat hier nog moet doen. Ik wil de muren van mijn kamer roze hebben, en dat zijn ze nu dus niet. Dus daar moet ik nog mee bezig. Stiekem hoop ik dat er morgen een knappe gespierde man voor de deur staat die het klusje even voor me opknapt, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En oude behang van de muur af is nog erger.
Maar ik zie er wel steeds tegen opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfklevend behang weefsel... Gewoon ophangen en aandrukken ...
Ik heb een trap nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je lange armen? Dan mag je me wel komen helpen.
Ahw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik zo met een lach op m'n gezicht in slaap val.
En precies! Leren is leuk, behalve als je op school zit. Dan ben je alleen maar bezig met hoe je daar zo snel weer weg kunt komen. Dat was in mijn geval dan. Maar misschien ben ik nu ook wel wat volwassener geworden en kijk ik daarom anders naar leren nu.
[..]
Ik bedoelde zodat je vanuit de BRD mij kunt komen helpen. Dan hoef je niet helemaal hier heen te komenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
Maareuh, hier moet ik ook nog behangen
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Succes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Dat wordt een kerel zoeken dan die dat regelt voor je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb een trap nodig.
En schilderen
En slopen
En kitten
En meer
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw.
Op school vind bijna niemand het leuk. Zal inderdaad wel met de leeftijd te maken hebben.
Was zeker leuk, wie weet tot snel en slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Het was leuk om je gesproken te hebben zo. Hopelijk tot een volgende keer.
Ik wel, was dingen aan het doen.quote:
Goedemorgen.quote:
halkoquote:
Ga je je bed opzoeken? En ja, de muziek is prima van Tree.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH neemt het nu over, dat is in goede handen.
Simply the bestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
R&P zal nooit meer hetzelfde zijn als TH langs geweest is.
We hebben in dit topic een 24/7 bezetting.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je je bed opzoeken? En ja, de muziek is prima van Tree.![]()
Ik ga nog wat rommelen hier en dan ook mijn bed opzoeken.
quote:
Er moet toch ook wat vermaak zijn in de stille uren en ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:31 schreef just me het volgende:
Bedankt Piet, ik kom mijn ochtend wel weer door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |