Enquête voldoet aan alle eisen die vanuit FOK gesteld worden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
Ik geef het je voordeel van de twijfel.
Ingevuld.
Dat weet ik, maar je vraag informatie over een enquête en hebt er 2 neergezet hier dus dan daalt mijn bereidheid. Maar.... je enquête ziet er goed uit en je OP ook dus vandaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef capitalF het volgende:
[..]
Enquête voldoet aan alle eisen die vanuit FOK gesteld worden.
Nu nog 179 te gaan!
Dank u vriendelijk RingBewoner
Dat is een hele goeie! Ik zal dit meenemen in de enquête, heel erg bedankt Sarasi!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Sarasi het volgende:
Duidelijke enquête, al mogen de bedragen wel gespecificeerd per maand/jaar/eeuw. Ingevuld.
Bestaat Hyves nog? Haha, nee geintje.. zal dit uiteraard ook meenemen in de enquête! Ik dacht namelijk dat deze er tussen stond, maar zal dit zo even checken.quote:
Andersom, hij moet er juist niet inquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef capitalF het volgende:
[..]
Bestaat Hyves nog? Haha, nee geintje.. zal dit uiteraard ook meenemen in de enquête! Ik dacht namelijk dat deze er tussen stond, maar zal dit zo even checken.
Super bedankt voor het invullen, Karinaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef Karina het volgende:
IngevuldAltijd mooi als iemand blijft reageren in het topic.
Haha, ik zie het.. ik word automatisch doorgestuurd naar hyvesgames.. Dus bij deze: HYVES IS OVERLEDEN FOKKERSquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef imikethat het volgende:
[..]
Andersom, hij moet er juist niet in
En een chapeau dat je blijft reageren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef capitalF het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie! Ik zal dit meenemen in de enquête, heel erg bedankt Sarasi!
Bedankt voor het invullen, Boca_Raton!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ingevuld. Uitstekende enquête, hier zit veel tijd en moeite in.
Je mag en gebruiken voor 10% van elke verkoopquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef capitalF het volgende:
[..]
Ook u bedankt voor het invullen, AlwaysConnected.. leuke naam voor een telecomwinkel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |