Je kan het gewoon laten doen bij verschillende HEMA's .quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:07 schreef sebastiaaan het volgende:
Het is een redelijk nieuw concept wat in Nederland en België al voorzichtig een paar keer aan mensen is voorgesteld.
Ik zie dat het 3 keer meer kost dan het bedrag dat ik ervoor over zou hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan het gewoon laten doen bij verschillende HEMA's .
Ingevuld trouwens. Top enquête met helder OP hier. Daar kunnen velen nog iets van leren
Klopt, dat was een pilot vorig jaar. De goedkoopste versie heeft echter een HEMA logo er bij op en daarvoor ben je ¤69 kwijt. Een 10cm beeldje zonder logo kost dus ¤80.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan het gewoon laten doen bij verschillende HEMA's .
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie dat het 3 keer meer kost dan het bedrag dat ik ervoor over zou hebben.
Het is inderdaad wel vrij duur ja. Dat zou ik er ook niet voor over hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:43 schreef sebastiaaan het volgende:
Klopt, dat was een pilot vorig jaar. De goedkoopste versie heeft echter een HEMA logo er bij op en daarvoor ben je ¤69 kwijt. Een 10cm beeldje zonder logo kost dus ¤80.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:37 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie dat het 3 keer meer kost dan het bedrag dat ik ervoor over zou hebben.
Klopt! Weg met die plastic poppetjes die niet op jezelf lijken. Gewoon een 3D-beeldje. Hoppa!quote:
Zijn die er?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:43 schreef sebastiaaan het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf als achtergrond op de mobiel hebben vinden het vast ook leuk om een beeldje van zichzelf te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |