Zo hoort dat, onder druk presteren werkt altijd veel efficiënter. TS begrijpt datquote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
recordedDaarnaast, als je na een uur al wanhopig wordt dan ben je veels te laat begonnen!
Dat geldt helaas niet voor iedereen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef embedguy het volgende:
Zo hoort dat, onder druk presteren werkt altijd veel efficiënter. TS begrijpt dat
Dat onder druk presteren niet beter werkt?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat geldt helaas niet voor iedereen.
Ik ook, maar ik kom wel eens mensen tegen die helemaal instorten zodra de druk toeneemt. Of als een konijntje in de lampen aan de aanstormende auto blijven kijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef embedguy het volgende:
Dat onder druk presteren niet beter werkt?![]()
Hmmm, ik vind het zalig werken.
Onder druk presteren werkt wel beter bij mij, ben dan heel productief, maar aan de andere kant is het niet fijner met al die stress.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zo hoort dat, onder druk presteren werkt altijd veel efficiënter. TS begrijpt dat
Thxquote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
recordedDaarnaast, als je na een uur al wanhopig wordt dan ben je veels te laat begonnen!
Des te meer druk, des te efficienter te werk gaat des te eerder je van de stres af bentquote:Op maandag 5 januari 2015 21:58 schreef topdeck het volgende:
[..]
Onder druk presteren werkt wel beter bij mij, ben dan heel productief, maar aan de andere kant is het niet fijner met al die stress.
thx man. Kan me ook wel in vinden in jouw feedback. Denk echt niet dat keurmerk een echt toegevoegde waarde heeft als je al bekend bent zoals ikea, bol, amazon enzo.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
Gedaan, maarehm, niet echt een geweldige enquete, aangezien mensen echt niet 1 onderdeeltje gebruiken om een website op betrouwbaarheid te controleren. Ikea heeft echt geen keurmerk nodig.,
thx man! Achja spelfout boeie, ze kijken er toch niet naar.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef embedguy het volgende:
Online Trust
Your response has been recorded.
Op het laatste moment nog even je schoolopdracht vervullen?
Achja, een groot aantal van de websites die voorkwamen kende ik niet, heb maar wat gegokt.
thuiswinkel waarborg nooit naar gekeken.
Er zat trouwens een spelfout in de laatste pagina waar je vrij tekst kon typen... Weet niet of school dat ziet, maar kunnen ze wellicht niet waarderen.
Wat voor een opleiding is het, als ik vragen mag? Puur nieuwsgierigheid.
Als de webshop onbekend is kan een keurmerk wel iets betekenen...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:09 schreef topdeck het volgende:
[..]
thx man. Kan me ook wel in vinden in jouw feedback. Denk echt niet dat keurmerk een echt toegevoegde waarde heeft als je al bekend bent zoals ikea, bol, amazon enzo.
Zal dit ook meewegen in mijn conclusie/nabeschouwing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |