abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149633451
Zoals er in de titel van het topic al staat, wat zijn de voornaamste redenen waarom je voor een tijdschrift kiest.
Ik heb dit nodig voor een onderzoek op school en jullie zouden mij hier erg mee kunnen helpen door jullie redenen aan mij voor te schotelen!
Ook voor ouders van jonge kinderen heb ik een aantal aparte vragen op welke criteria zij hun keuze berusten bij het kiezen van een magazine

Vragen voor mensen die zelf een tijdschrift kopen:
- Wat is het meest waardevolle aan het tijdschrift?
- Wat heeft het tijdschrift ten minste nodig om interessant gevonden te worden?
- Maakt de prijs uit bij het uitkiezen van het tijdschrift?
- Zijn posters uit het tijdschrift van belang? (denk aan elftalfoto's van voetbalteams of afbeeldingen van artiesten)
- Wat is de verhouding in wat u belangrijk vindt qua inhoud/layout? (50/50, of is de inhoud veel belangrijker dan de layout, of andersom? Graag aangeven in percentages met een cumulatief van 100%)

Vragen voor ouders van jonge kinderen die de tijdschriften voor de kinderen kopen.
- Is het belangrijk voor u dat het kind iets leert uit het tijdschrift, of koopt u het puur als vorm van vermaak?
- Maakt de prijs uit bij het uitkiezen van het tijdschrift?

Alvast bedankt!!
smiddags
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:04:52 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_149636547
Zijn wel een partijtje slechte vragen zo. Natuurlijk maakt de prijs uit, en de inhoud. En de inhoud is weer afhankelijk van het soort tijdschrift.

Verder kan dit beter in TTK
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_149636612
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:04 schreef Mark het volgende:
Zijn wel een partijtje slechte vragen zo. Natuurlijk maakt de prijs uit, en de inhoud. En de inhoud is weer afhankelijk van het soort tijdschrift.
Dat. Onbegrijpelijk dat FOK! dergelijke rotzooi toelaat. Alleen de topicstarters, die 99 van 100x zich er speciaal voor aanmelden hebben er baat bij.

Maar nee, zelfs als je een paar geintjes maakt deleten ze de posts.

Ga toch weg met die meuk zeg.
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')