FAQ, motherfucker... did you read it??quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:39 schreef R.iik het volgende:
Onder de respondenten wordt een trolley (koffer met wieltjes) ter waarde van ¤39.95 verloot.
RTFMquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FAQ, motherfucker... did you read it??
Echter, je verloot het nog steeds.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef R.iik het volgende:
Excuses, bericht van Yvonne onderin de FAQ had ik nog niet gelezen.
Heb de regel weggehaald. Bedankt voor de reactie.
Nein!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:56 schreef R.iik het volgende:
Ik communiceer dit niet op dit forum. De enquete verspreid ik meerdere manieren. Hoop dat ik de enquete mag laten staan?
Ik heb 'm ingevuld!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef R.iik het volgende:
Excuses, bericht van Yvonne onderin de FAQ had ik nog niet gelezen.
Heb de regel weggehaald. Bedankt voor de reactie.
Bedankt voor het invullen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef capitalF het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingevuld!
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van dit onderzoek. Geef je deze info vrij?
Oke, dan wacht ik het af. Ik ben op dit moment ook bezig met onderzoek naar consumentengedrag met betrekking tot telecomproducten en diensten. Heb jij verder nog suggesties waar ik eventueel de enquête kan verspreiden? Best lastig als je een groot aantal respondenten nodig hebt voor je onderzoek..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef R.iik het volgende:
[..]
Bedankt voor het invullen!
Ik zou eventueel wat resultaten kunnen vrijgeven wanneer hier meer behoefte naar is.
Echter heb ik een behoorlijk aantal respondenten nodig waardoor het nog wel even kan duren voordat ik bruikbare resultaten heb. Ik laat het je weten.
Momenteel de enquête verspreid bij meerdere fora, tweakers en radartv leveren aardig wat respondenten op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef capitalF het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik het af. Ik ben op dit moment ook bezig met onderzoek naar consumentengedrag met betrekking tot telecomproducten en diensten. Heb jij verder nog suggesties waar ik eventueel de enquête kan verspreiden? Best lastig als je een groot aantal respondenten nodig hebt voor je onderzoek..
Ok, zal het vanavond proberen! bedankt voor de info!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:16 schreef R.iik het volgende:
[..]
Momenteel de enquête verspreid bij meerdere fora, tweakers en radartv leveren aardig wat respondenten op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |