hmm wut?quote:Welke van de onderstaande door gebruikers genereerde content vind je leuk om te lezen en/of bekijken?
overal 666 ingevuld.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:00 schreef Ironisch. het volgende:
En natuurlijk de tip om niet te vermelden wat het doel van het onderzoek is.
Kan ik een ipad winnen als ik 'm invul?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef FTWNL het volgende:
Voor mijn afstudeerscriptie moet ik heel veel fotografieliefhebbers vinden die mijn enquête willen invullen. Ik studeer Media, Informatie, Informatie, Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en de vragenlijst gaat over het lezen, reageren en delen van content voor een fotografieplatform (digifoto Starter).
Wie is in een goede bui en wil me helpen? Het kost maar een paar minuutjes. Thanks!
http://www.thesistools.com/web/?id=443***
Ondanks dat ik absoluut niet in een goede bui ben, en jou eigenlijk ook helemaal niet wil helpen, heb ik toch 6 keer je enquete ingevuld.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef FTWNL het volgende:
Voor mijn afstudeerscriptie moet ik heel veel fotografieliefhebbers vinden die mijn enquête willen invullen. Ik studeer Media, Informatie, Informatie, Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en de vragenlijst gaat over het lezen, reageren en delen van content voor een fotografieplatform (digifoto Starter).
Wie is in een goede bui en wil me helpen? Het kost maar een paar minuutjes. Thanks!
http://www.thesistools.com/web/?id=443224
Goede (en dom van mijquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:15 schreef vannelle het volgende:
Denk dat die doelgroep eerder in Fotografie zit.
als 50+ jarige vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Ondanks dat ik absoluut niet in een goede bui ben, en jou eigenlijk ook helemaal niet wil helpen, heb ik toch 6 keer je enquete ingevuld.
Succes ermee.
dus wat zijn je leeftijd in vissen?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef Bombvis het volgende:
2x informatie? Dat moet wel een heel informatieve studie zijn
Edit: Wut? Serieus? Wat is je leeftijd in jaren? Zijn er mensen die hun leeftijd wel eens in kwartalen, maanden, dagen, uren, minuten of secondes (of andere eenheden) hebben gegeven dan?![]()
Verder ingevuld voor je hoor
Ik kan tijdens invullen dat niet mijn doelgroep was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:52 schreef Mark het volgende:
Ach, TS is tenminste nog iemand die al geregistreerd was als user. Als ik in je doelgroep viel had ik hem wel ingevuld.
Één van de weinigen die het netjes vraagt en al geregistreerd was, ja. Als het aan mij lag was het als makkelijke student zijnde spammen van je enquete in FHF en daarmee de ondergang van een verder alleraardigst subforum vandaag nog over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:05 schreef DeLepelaar het volgende:
Wat zijn dit voor lulletjes die zich lopen te verzetten? Het is toegestaan en netjes gevraagd? Hebben jullie nu allemaal zo een kort pikkie? Ingevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |