Niemand vroeg jouw mening vriend.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef nietzman het volgende:
En dan mensen een papiertje geven als ze random zo'n flutonderzoekje weten te spammen.. Ik ben nog steeds van mening dat het huidige onderwijsstelsel een grote practical garp is van de politiek en dat het wachten is tot iemand de camera's van bananasplit ontdekt.
Je moeder gister anders nog, maar zolang ze d'r kotsreflex niet onder controle krijgt blijft het een negatief antwoord.quote:
Nu kun je 2 dingen doen in jouw situatie:quote:Op zondag 8 februari 2015 15:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je moeder gister anders nog, maar zolang ze d'r kotsreflex niet onder controle krijgt blijft het een negatief antwoord.
Ga ik ook doen. Goed ideequote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Snarf het volgende:
Ik heb er een stuk of vijf random ingevuld. Graag gedaan!
Ben al moe geworden van het random aanklikken.. Laat staan als ik dit serieus had ingevuld.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:37 schreef Snarf het volgende:
Ik heb er een stuk of vijf random ingevuld. Graag gedaan!
quote:Het gepersonaliseerde paar schoenen is goed gemaakt
quote:Het gepersonaliseerde paar schoenen heeft een acceptabele kwaliteitsstandaard
quote:Het gepersonaliseerde paar schoenen heeft een slechte afwerking
quote:Het gepersonaliseerde paar schoenen gaat niet lang mee
Wat zijn dit nou voor stellingen joh? Komen allemaal op hetzelfde neer.quote:Het gepersonaliseerde paar schoenen zou consistent kunnen presteren
Ik heb is een keer Nike ID schoentjes gekocht voor ongeveer 130 euro. Mooiste schoenen tot nu toe.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:42 schreef Snarf het volgende:
130 euro is gvd veul geld voor een paar gepersonaliseerde sneakers
Geen probleem man als je weer wilt dat ik een random survey invul, stuur je me maar een berichtje. Zo kun je accuraat je scriptie schrijven.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:59 schreef VictorB21 het volgende:
Hartelijk dank voor het invullen!!
Er zijn inderdaad veel vragen die op elkaar lijken en dat om een bepaald iets te meten!
Maar top dat jullie het wilden invullen!
Maar natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef VictorB21 het volgende:
Heb tot nu toe een tekort aan vrouwen dus als er nog een paar vrouwen bij zijn die het willen invullen ben ik al helemaal blij!!
Ze lijken veel te veel op elkaar. Dit is geen effectieve manier van onderzoek doen. Het is een wonder dat dit is goedgekeurd door je begeleider.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:59 schreef VictorB21 het volgende:
Hartelijk dank voor het invullen!!
Er zijn inderdaad veel vragen die op elkaar lijken en dat om een bepaald iets te meten!
Maar top dat jullie het wilden invullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |