En dan geen optie "nooit" of "niet".quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef gelestipjes het volgende:
wat is het verschil qua antwoorden bij vraag 25 over of je wel eens gebruik maakt van rood staan tussen "vrijwel niet" en "vrijwel nooit"?
Klopt! Helaas zijn we als arme studenten genoodzaakt een gratis account te nemen zonder 'if statements'. Dus helaas moeten we dan de optie 'ik sta nooit rood' bijvoorbeeld meenemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik invul "geen begroting" krijg ik vervolgens toch vragen over de begroting
edit: idem over roodstaan, ben afgehaakt...
dit inderdaad, geef je aan niet rood te kunnen staan, krijg je vervolgens tig vragen over roodstaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik invul "geen begroting" krijg ik vervolgens toch vragen over de begroting
edit: idem over roodstaan, ben afgehaakt...
Aangepast, bedankt!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef gelestipjes het volgende:
wat is het verschil qua antwoorden bij vraag 25 over of je wel eens gebruik maakt van rood staan tussen "vrijwel niet" en "vrijwel nooit"?
Sorry, het is even niet anders. Gelukkig zijn dat vier korte klikken en is de rest wel relevant. Ik zal de 'bias' meenemen in de resultaten. Dit is een kleiner onderzoek in een breder geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dit inderdaad, geef je aan niet rood te kunnen staan, krijg je vervolgens tig vragen over roodstaan
Gewoon ff rood staan om een betaald account te nemenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:59 schreef Platano het volgende:
[..]
Klopt! Helaas zijn we als arme studenten genoodzaakt een gratis account te nemen zonder 'if statements'. Dus helaas moeten we dan de optie 'ik sta nooit rood' bijvoorbeeld meenemen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon ff rood staan om een betaald account te nemen
Dit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prima survey, heerlijk platform en makkelijk in te vullen.
4? Ik heb volgens mij nu al 20 vragen over roodstaan gehad, nu heb ik bijvoorbeeld de vraag "als ik rood sta dan "geef ik meer uit" of "geef ik minder uit". Ik kan echter helemaal niet rood staan dus dan had ik wel graag de optie "niet van toepassing" gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Platano het volgende:
[..]
Sorry, het is even niet anders. Gelukkig zijn dat vier korte klikken en is de rest wel relevant. Ik zal de 'bias' meenemen in de resultaten. Dit is een kleiner onderzoek in een breder geheel.
En dit ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Ingevuld, maar als je nooit rood staat is pakweg een derde van de enquete overbodig.
Klopt inderdaad! Ben echt super tevreden met Typeformquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prima survey, heerlijk platform en makkelijk in te vullen.
Aangepast, dankjewel! Ook diegenen die nooit rood staan hebben voor ons waardevolle data. Bedankt voor je contributie ook al heeft onze survey wat moeilijkheden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
4? Ik heb volgens mij nu al 20 vragen over roodstaan gehad, nu heb ik bijvoorbeeld de vraag "als ik rood sta dan "geef ik meer uit" of "geef ik minder uit". Ik kan echter helemaal niet rood staan dus dan had ik wel graag de optie "niet van toepassing" gehad
De survey is aangepast. Als de vraag staat u weleens rood met 'nooit' wordt beantwoord, zijn de vragen erna niet verplicht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef Fripsel het volgende:
Wat een kut survey :$ Ik sta nooit rood en moet vervolgens wel 20 vragen over rood staan beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |