Keith.jpg past beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
Doe dan gewoon een leuk plaatje in de OP
[ afbeelding ]
Sommigen passen nooitquote:
Nee, dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een goeie grap maken, maar ik doe het niet.
Vervelend is dat altijd.quote:
Ze waren in de aanbieding bij de Makroquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie doosjes altijd wel, als homoseksueel zou ik het gelijk kopen.
Dus jij hebt nu een pallet met vieze thee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren in de aanbieding bij de Makro.
Neuh, 2 doosjes maar, kun je tegenwoordig bijna allemaal per stuk kopen (wel een doos Bacardi meegenomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een pallet met vieze thee?
Midden in de nacht slaap ik gewoon, jwz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef YokiKater het volgende:
Hoi! Gewoon zelfs midden in de nacht, je weet toch.
Eerste verdachte aanslag Parijs aangehouden
YokiKater, het is je boi!
Speakers aan, niks mis mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de eerste klasse toch een genot.
Wordt vast deze:quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag komt er weer een goede vriend van mij naar Groningen
We gaan bepalen welk nummer van de Backstreet Boys we het mooist vinden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Show me the meaning of being lonelyquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze staat zeker in mijn Backstreet Boys top 5.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Show me the meaning of being lonely
Dt is dan ook van na je tweede jeugdquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat de nummers van de BBS even op te zoeken op Wikipedia maar ik ken er volgens mij maar 3 hooguit. Was geen fan.
En groene thee is vies.
Hoeft niet te zeggen dat ik het niet ken natuurlijk hequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dt is dan ook van na je tweede jeugd
Stiekem sop je gewoon weg bij one direction. Jij lijkt me wel zo'n cougar die op jonge jongens valt. Een soort mannelijke Onno hoesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft niet te zeggen dat ik het niet ken natuurlijk heIk was nooit zo van de boy bands.
Thee drink ik sowieso echt nooit. Geen 1 soort.
En deze posts zie ik weer gecentreerd.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En deze posts zie ik weer gecentreerd.
Daar ken ik niet eens 1 nummer van manquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem sop je gewoon weg bij one direction. Jij lijkt me wel zo'n cougar die op jonge jongens valt. Een soort mannelijke Onno hoes
Ik ben rooibosfanboy. Voor 's avonds dan he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink wel eens kaneelthee, niks mis mee
Nou niet de hele tijd. Wel lekker kleien en alles.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Koffie is ook tig keer lekkerder dan thee
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Koffie is ook tig keer lekkerder dan thee
Maar om nou 8 koppen espresso op een dag weg te werken
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.
Of ik nou 8 koppen thee of water drink, maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.
Gewoon retesterke hartklepkoffiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou niet de hele tijd. Wel lekker kleien en alles.
2 flessen, kan wel, maar misschien een beetje buitensporig niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel toch
Nee zelfs dat niet. 8 glazen kom ik echt niet aan op een dag hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel toch
6 glazen per fles. Ik ga uit van de standaardquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 flessen, kan wel, maar misschien een beetje buitensporig niet?
Tijdens een feestje/etentje oid red ik dat meestal welquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet. 8 glazen kom ik echt niet aan op een dag hoor.
6 per flesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
6 glazen per fles. Ik ga uit van de standaard
Dan wel misschien maar normaal niet. 1 fles op een zaterdagavond daar houdt het wel mee op normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijdens een feestje/etentje oid red ik dat meestal wel
Jij hebt gewoon grote glazenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 per flesdaar komen met moeite net 4 glazen uit
Of ben ik nu een alcoholist?![]()
Ik vind die halfvolle glaasjes anders zo sneuquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote glazenVolgens mij haal ik ook ongeveer 6 glazen uit een fles maar ik heb vaak de AH Huiswijn en dat is 1 liter en niet 0,75 cl.
5 is de standaardquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote glazenVolgens mij haal ik ook ongeveer 6 glazen uit een fles maar ik heb vaak de AH Huiswijn en dat is 1 liter en niet 0,75 cl.
Ik tel ze nooit hoor. Kunnen er ook 5 zijn. Of 7 naar gelang hoe vol ik het glas doen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5 is de standaard
Sorry dat ik me er mee bemoei
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik tel ze nooit hoor. Kunnen er ook 5 zijn. Of 7 naar gelang hoe vol ik het glas doen natuurlijk
IN de horeca zullen ze het inderdaad wel goed bijhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhouden
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 per flesdaar komen met moeite net 4 glazen uit
Of ben ik nu een alcoholist?![]()
Er gaan gewoon 6 glazen uit een fles. Dat is normaal/de standaard. Heeft zelfs jarenlang in de wet gestaan (misschien nu nog wel, maar volgens mij moet je nu aangeven hoeveel je schenkt) omdat kroegeigenaren mensen daarmee oplichtten. 125 per glas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5 is de standaard
Sorry dat ik me er mee bemoei
Dn heb je dat verkeerd onthouden of verkeerd aangeleerd gekregen, want het zijn er toch echt zes volgens de vakboekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhouden
Ja zeg, ik run hier geen kroeg ofzo!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Er gaan gewoon 6 glazen uit een fles. Dat is normaal/de standaard. Heeft zelfs jarenlang in de wet gestaan (misschien nu nog wel, maar volgens mij moet je nu aangeven hoeveel je schenkt) omdat kroegeigenaren mensen daarmee oplichtten. 125 per glas.
Ik heb toch echt 5 geleerd, en heb het boek erbij gepakt, en daar staat toch echt 150cc inquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dn heb je dat verkeerd onthouden of verkeerd aangeleerd gekregen, want het zijn er toch echt zes volgens de vakboeken
Hoe oud is dat boek? Een svhboek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt 5 geleerd, en heb het boek erbij gepakt, en daar staat toch echt 150cc in
Staat in dit boekquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe oud is dat boek? Een svhboek?
Ne marche pas...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Staat in dit boek[ afbeelding ]
Da em nie werkt!quote:
Ik heb geen boek nodig om me te vertellen hoeveel ik drinkquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, nja het is het boek: Restauranttechiek 1 van de SVH.
Is dit de wekelijkse AA meeting op FOK! ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen boek nodig om me te vertellen hoeveel ik drink
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit de wekelijkse AA meeting op FOK! ?
We zijn met 11 toch ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]We moeten even weten hoeveel flessen wijn we nodig hebben voor de meet.
Zal volgende keer als ik op school ben wel weer eens in mijn boeken kijken. Op de vakkennissite van het svh hebben ze inmiddels het standpunt overgenomen dat je maar wat moet doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk uit 2005, tenminste toen deed ik die opleiding.
10. Als corrie komt 20quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]We moeten even weten hoeveel flessen wijn we nodig hebben voor de meet.
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel isquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal volgende keer als ik op school ben wel weer eens in mijn boeken kijken. Op de vakkennissite van het svh hebben ze inmiddels het standpunt overgenomen dat je maar wat moet doen
'tot 2/3de van het glas' en dat soort fratsen. Onzin, tot nét over de bolling. 125
11111 ? Lijkt me wat veel. Maar we hebben ook een paar flessen nodig om hun de kop in te slaan natuurlijk. Dan hoeven we ook niet te zoeken naar wapens.quote:
Boeven vangen en wijn drinkenquote:
Mooie grote bollen zijn dan ook kútwijnglazen, ontzettend slecht. Ik snap sowieso niet dat mensen/ondernemers die aanschaffenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel is
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boeven vangen en wijn drinken![]()
(Kun je die wijn dan niet beter pas in Frankrijk kopen?)
Ik ook niet, maargoed, ik ben wel benieuwd wat er bij jou in de boeken staat. Anders heb ik het altijd verkeerd gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie grote bollen zijn dan ook kútwijnglazen, ontzettend slecht. Ik snap sowieso niet dat mensen/ondernemers die aanschaffen
Bij mij zit de wijn nu gewoon in een Bacardiglasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel is
Nja misschien wat minder dan. We kopen het daar wel. Ik denk dat we ook pleisters nodig hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
11111 ? Lijkt me wat veel. Maar we hebben ook een paar flessen nodig om hun de kop in te slaan natuurlijk. Dan hoeven we ook niet te zoeken naar wapens.
En je sexy setje hequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.
Is dat niet wat gevaarlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.
Gewoon aanhanger achter het busje, geen probleemquote:
Ja, maar je krijgt er zon troep vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo , zij hebben een rocketlaucher.
Ja dit was het enige wat ze hadden. Vond het wel wat onhandig, dat zei ik ook tegen ze. Ze hebben wel een gebruiksaanwijzing mee gegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt er zon troep van
Oh, dan moet het goed komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit was het enige wat ze hadden. Vond het wel wat onhandig, dat zei ik ook tegen ze. Ze hebben wel een gebruiksaanwijzing mee gegeven.
Ik heb anders nog wel een Scud installatie in mijn tuinhuisje staan, is dat wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit was het enige wat ze hadden. Vond het wel wat onhandig, dat zei ik ook tegen ze. Ze hebben wel een gebruiksaanwijzing mee gegeven.
Hmm misschien. Heb je er een karretje voor ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een Scud installatie in mijn tuinhuisje staan, is dat wat?
Ja maar die joktquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso zei Jokkebrok dat ze er ook een hadden.
Is al een karretje op zich, kun je gezellig meerijdenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm misschien. Heb je er een karretje voor ?
Oeh vet! Nou die kunnen we mooi meenemen. Weet je hoe die werkt? Las namelijk net de gebruiksaanwijzing voor die BUK maar dat was niet geheel duidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is al een karretje op zich, kun je gezellig meerijden
Als je onder het rijden op de knopjes drukt gebeurt er niks, dus wel veilig op zich. Ik probeer morgen wel even een raketje op een weiland af te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh vet! Nou die kunnen we mooi meenemen. Weet je hoe die werkt? Las namelijk net de gebruiksaanwijzing voor die BUK maar dat was niet geheel duidelijk.
Gewoon op die ene knop drukken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh vet! Nou die kunnen we mooi meenemen. Weet je hoe die werkt? Las namelijk net de gebruiksaanwijzing voor die BUK maar dat was niet geheel duidelijk.
Niet in de lucht richten, gewoon achter in de tuin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar? Dadelijk schiet ik wat uit de lucht. Krijgen we dat weer
Ach joh, geef je Rusland de schuldquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar? Dadelijk schiet ik wat uit de lucht. Krijgen we dat weer
Wel ideaal om een vijver mee e graven trouwensquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet in de lucht richten, gewoon achter in de tuin.
Gewoon het groene knopje, doe nou niet zo moeilijk!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik wacht op jullie jongens. Vrouwen en techniek
NEEEE!!! NIET DE GROENE!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon het groene knopje, doe nou niet zo moeilijk!
Precies, gewoon de koppen inslaan met een wijnfles.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je? Daar gaan we al. Heb er geen vertrouwen in. Misschien kan ik hem wel terug brengen.
Nee, dat is ontkoppelen, heb je alle raketten op je gazon liggen, die dingen zijn niet te tillenquote:
Ik heb trouwens dit dingetje gekochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkoppelen, heb je alle raketten op je gazon liggen, die dingen zijn niet te tillen
Ik heb trouwens ook geen tuin. Hij staat hier in de woonkamer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkoppelen, heb je alle raketten op je gazon liggen, die dingen zijn niet te tillen
Ook veel onopvallender dan zo'n ding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon de koppen inslaan met een wijnfles.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dit dingetje gekocht
https://www.facebook.com/video.php?v=672836876087134
Ik zit nog achter de AIVD blokkadequote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Niet heel praktisch, heb je je gevel eruit moeten halen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook geen tuin. Hij staat hier in de woonkamer.
Oh jammerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog achter de AIVD blokkade
[..]
Niet heel praktisch, heb je je gevel eruit moeten halen?
Ook geen voorgevel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Gevel? Ik heb geen gevel. Gewoon zo naar binnen kunnen rijden.
Ja. heb zojuist bevestiging van de Kwibus gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja ik ga maar slapen, maak me morgen maar wakker als we die kant op gaan!
Jij ook. En iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
Waarde NWSvorsers, nog een goed 2015...
Het jaar begint gelijk "goed" met die arme cartoonisten gewapend met alleen een viltstift tegen AK47's,,,
Een strijkplank met een hoofddoek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Achter ook niet. Geen gevels hier.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een strijkplank met een hoofddoek.
Dat moet er vreemd uitzien...
Zo jammer ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Achter ook niet. Geen gevels hier.
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...quote:
Waar heb je je sexy setje dan voor gekochtquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...
Voor die jihadi's toch ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je je sexy setje dan voor gekocht
Je zal maar jihadloverboy zijn... Bruidjes verleiden om met ISIS-fanboys de zandbak in te gaan...quote:
Ik weet niet waar die hippe golfjes op de n zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...
Maar zonder gevels heb je ook weinig om ze mee uit de tent te lokkenquote:
Wat hebben zij nou aan mijn gevels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder gevels heb je ook weinig om ze mee uit de tent te lokken
Razende kanker is het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
Waarde NWSvorsers, nog een goed 2015...
Het jaar begint gelijk "goed" met die arme cartoonisten gewapend met alleen een viltstift tegen AK47's,,,
Soms vraag ik me af of je goed kunt trollen of echt zo naïef bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat hebben zij nou aan mijn gevels?
Dat verschil is dus heel belangrijk, zoals je ziet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die hippe golfjes op de n zittenmaar buenos anos klopt toch gewoon
Of is het catalaans?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je goed kunt trollen of echt zo naïef bent
Maar volgens mij is het toch buenos añosquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verschil is dus heel belangrijk, zoals je ziet...
Hier zou je nogal...een pleefiguur... slaan...
Nee, Feliz Año (Nuevo)...
ALT 164 geeft je de eñe.Mobiel is het je n ingedrukt houden.
• Kilometerslange demonstraties te voet tegen de ETA - miljoenen - zelf in 2000 in meegelopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Razende kanker is het.
Gelukkig nieuwjaar.
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het toch buenos añosmaar dan zal ik wel in de war zijn met Catalaans, lijkt wat meer op het Frans waar het Bon année is
.
En ik heb een vooroorlogse macbook, dus geen alt toetsencombinaties
Feliz anos El_Matadorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...
Maar doe toch maar Feliz. Ik kan het natuurlijk mis hebben, wat weet ik tenslotte van Spaans...
Feliz navidad dan maarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...
Maar doe toch maar Feliz. Ik kan het natuurlijk mis hebben, wat weet ik tenslotte van Spaans...
Felices Anos, dan...quote:
Buenas noches, pequeñita.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
Gelukkige 2015 anus, elmata
Maar ik was opweg naar mijn bed.
slaap lekker
Geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Felices Anos, dan...
Gelukkige Reten, ja, dat lijkt me wel een mooi motto voor dit 2015...
Serieus, Bogota is de wereldstad met de allermeeste mooie vrouwen per tijdseenheid. Heerlijk om weer terug te zijn
Jij ook Gelukkige Retenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Felices Anos, dan...
Gelukkige Reten, ja, dat lijkt me wel een mooi motto voor dit 2015...
Serieus, Bogota is de wereldstad met de allermeeste mooie vrouwen per tijdseenheid. Heerlijk om weer terug te zijn
* El_Matador (wijzigt stem voor scherpste NWSforummer)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
* LTVDK (noteert: geen latina chicks hosselen rond de jaarwisseling)
Was dit de beste die je kon vinden ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ook Gelukkige Reten
[ afbeelding ]
Nee, wel de eerstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was dit de beste die je kon vinden ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador (wijzigt stem voor scherpste NWSforummer)
Amsterdam 2011-12 - Het Jaar Offline van mijn beste maat inluiden door zijn SIMcard boven de stad kapot te schieten met een vuurpijl en warmgehouden worden door een prachtig exotische Japans-Braziliaanse (je had ons moeten zien dansen![]()
)... Fokking goed begin en ook een geweldig jaar.
Het leven lijkt alleen maar mooier te worden.
Ohja, ik was ook weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
Gelukkige 2015 anus, elmata
Maar ik was opweg naar mijn bed.
slaap lekker
Jij ook Specuhadi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook weg.
Welterusten jongens.
Gewoon met de boerin of de rechterhand, zelfde standje, altijd thuis op de kamer in het studentenhuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat 2e stuk snap ik echt geen kut van, sorry...
Speculaasharing, een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook weg.
Welterusten jongens.
Ik ben al 2 dagen in hetzelfde topic bezig en ik drink wijn uit Bacardiglazen, sorry dat ik je even niet volgquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon met de boerin of de rechterhand, zelfde standje, altijd thuis op de kamer in het studentenhuis?
Exotische goederen laat jij aan je neus voorbij gaan?
*noteert; beter mensen leren lezen in 2015...*
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen in hetzelfde topic bezig en ik drink wijn uit Bacardiglazen, sorry dat ik je even niet volgNiks mis met wat exotisch overigens, graag zelfs
En studentenhuis![]()
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mataquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"LTVDK, ik blief gewoon een bietje naar mijn Bacardiwijn kijken, al dat buitenlands grut, dat mot ik niet. Puntige knietjes trouwens"
"El_Matador: dank voor deze kans"
Het was ongeveer letterlijk die nacht. Ze was de Couchsurfster van de huisgenoot van mijn maat... alleen sliep ze niet bij hem...
Moet er toch nog es opzoeken in Sao Paulo...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mata
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mata
Ik heb vorige week deze gekocht, past goed in jouw favoriete subforumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed boek. Dat begon die nacht...
[ afbeelding ]
Kaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Kaas gaat trouwens ver boven wijn of Bacardi.
Sowieso: Havana Club 7 años (nee, niet 7 konten...)
*zet LTVDK weer op de NWS-verkiezing*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week deze gekocht, past goed in jouw favoriete subforum
[ afbeelding ]
Welke kaas is preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaas![]()
![]()
Ik ben toch echt van de Bacardi 8 Años(en hier ook geen konten
)
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet LTVDK weer op de NWS-verkiezing*
Ik moet hem nog lezen en bewonder je aankoop!
Alle kaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke kaas is precies??
Deze kaas rook je.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 00:33:23#BREAKING Boston selected as US candidate city for 2024 Olympics reageer retweet
quote:
Hmm, zegt me niks?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ookheb ook nog The Circle liggen om te lezen.
Truste habibi.quote:
Mooie tijd voor nog een complete lockdown om 1 gastje met hooguit 12 kogeltjes te vinden...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle kaas
Owja, even een BREAKING tussendoor:twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 00:33:23#BREAKING Boston selected as US candidate city for 2024 Olympics reageer retweet
Maak maar alvast een BNW topic aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie tijd voor nog een complete lockdown om 1 gastje met hooguit 12 kogeltjes te vinden...
Show them your fascism, Uncle Sam...
Misschien dat mensen ooit es wakker worden.
quote:
Je gaat bewijzen dat de maan eigenlijk toch echt een kaas is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ga van feiten uit. Mijn Moonhoax film wordt geweldig. Enorm veel werk, maar erg compleet.
Dat zou mijn geologische hart doorboren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat bewijzen dat de maan eigenlijk toch echt een kaas is?
Dat de donkere kant eigenlijk niet donker is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou mijn geologische hart doorboren.
Nee, iets wetenschappelijker...
Dat die 12 grappenmakers nooit op het oppervlak van de Maan hebben lopen jumpen en karren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de donkere kant eigenlijk niet donker is?
Ja ik ken je topic, ik ga me er alleen niet over uitlatenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die 12 grappenmakers nooit op het oppervlak van de Maan hebben lopen jumpen en karren.
Je eerst informeren lijkt me de beste stap om te beginnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken je topic, ik ga me er alleen niet over uitlaten
Ik heb er wel een mening over, betekent niet dat ik die ook hoef te etalerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je eerst informeren lijkt me de beste stap om te beginnen.
En dan kun je niet anders dan concluderen dat het helaas niet waar KAN zijn geweest.
Dat zal ik in zo Jip-en-Janneke-taal mogelijk uitleggen, alle punten waarom niet meenemend...
Een mening? Wat betekent dat in een wetenschappelijk vraagstuk? Je hebt argumenten voor een standpunt? Je praat NASA na? Je wil niet dat je wereldbeeld instort (voelde voor mij wel erg zo, dikke teleurstelling)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel een mening over, betekent niet dat ik die ook hoef te etaleren
Het is meer dat ik niet zo nodig op elk onderwerp mijn standpunt hoef kenbaar te maken, daarbij heb ik de pro's en con's beiden niet voldoende bestudeerd om een gedegen standpunt in te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mening? Wat betekent dat in een wetenschappelijk vraagstuk? Je hebt argumenten voor een standpunt? Je praat NASA na? Je wil niet dat je wereldbeeld instort (voelde voor mij wel erg zo, dikke teleurstelling)?
Ok.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet zo nodig op elk onderwerp mijn standpunt hoef kenbaar te maken, daarbij heb ik de pro's en con's beiden niet voldoende bestudeerd om een gedegen standpunt in te nemen.
Het probleem met zulk soort onderwerpen vind ik vaak dat de complotsites altijd factor xMiljoen zijn oververtegenwoordigd waardoor je een scheef beeld krijgt. Maar vind je de landing op die komeet laatst wel geloofwaardig?:Pquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
De grootste prestatie van de mensheid, OOIT. Dat lijkt me zeker bestudering waard. Al ben ik ook pas net een jaar bezig ermee...
Vorig jaar deze tijd dacht ik nog gewoon dat "we" daar geweest zijn. Waarom? Ik wist er niks vanaf en nam het gewoon aan. Doet best pijn om dat wereldbeeld te verliezen...
Maar zonder dat je weet hoe de techniek werkt kun je het ook niet validerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef El_Matador het volgende:
Not the source, but the science defines the validity of the argument
Iedereen heeft kennis en vooral basiskennis van:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder dat je weet hoe de techniek werkt kun je het ook niet valideren.
Zolang er geen Michael Bay explosief inzitten kijk ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen heeft kennis en vooral basiskennis van:
- fotografie
- fysica
- logica
zijn genoeg. Ik zal op al die punten ingaan, met eigen, nieuw werk. Wacht maar af, wordt mooi.
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:11:26Er wordt een persconferentie voorbereid in Cuba. Geruchten dat Fidel Castro zou zijn overleden. LATER MEER. reageer retweet
Kan dat niet volgende week?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:11:26Er wordt een persconferentie voorbereid in Cuba. Geruchten dat Fidel Castro zou zijn overleden. LATER MEER. reageer retweet
Mani zei net tegen mij: Quit playing games with my heartquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt vast deze:
In plaats van "I want it that way" kun je probleemloos "Jo-hannes ver-meer" zingen.
Misschien meende hij het wel en was het niet de titel van het liedje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani zei net tegen mij: Quit playing games with my heart
Dat idee krijg ik de hele tijd al. #kalverliefdequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien meende hij het wel en was het niet de titel van het liedje.
Ah dat is gewoon schattigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik de hele tijd al. #kalverliefde
Die heeft ie gewoon van mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar komen echt geen 54 topics over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan dat niet volgende week?
Frankrijk was eerst.
Jullie komen er wel, samen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 56 57 58 59 60quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar komen echt geen 54 topics over.
Toevallig zijn eendjes mijn favoriete dierenquote:
Dat klinkt intiem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matig hoor, gelukkig gaat Uccie het vanavond goedmaken met haar show.
Niet louter, maar wel eentje in elk geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat er bijna louter Dire Straits gedraaid zal worden dus ben ik ook van de partij.
Dit is wel een klein beetje een domper op de feestvreugde maar iets is beter dan niets. Gelukkig is er ook John D.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet louter, maar wel eentje in elk geval.
Nou wat niet is kan nog komen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een klein beetje een domper op de feestvreugde maar iets is beter dan niets. Gelukkig is er ook John D.
Houdt ze van de straat, je wilt niet dat ze gaan rondhangen enzo.quote:
Doe maar weer zo ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Houdt ze van de straat, je wilt niet dat ze gaan rondhangen enzo.
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.quote:
Nee ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.
Het Parijs topic is een false flag om de mods te misleidenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.
Precies, ondertussen moord en doodslag in het Palestijnentopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Parijs topic is een false flag om de mods te misleiden
Zo, met een tot rust komend hart het weekend in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Frans Bauer is altijd die gewone kamper gebleven.
Bijna.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, met een tot rust komend hart het weekend in?
Heb je zo'n hekel aan haar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, ik heb mijn vriendin net op de boot gezet.
Als iemand mij een kaartje voor een boot zou geven, zou ik denken dat iemand een hekel aan mij heeft. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]!!
Ze gaat naar Londen dit weekend met haar zusje.
Het is wel slecht weer.
In elk geval, als je je raam open hebt dan ook binnenquote:
Ik heb ze de tickets niet gegeven, heb ze alleen weggebracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als iemand mij een kaartje voor een boot zou geven, zou ik denken dat iemand een hekel aan mij heeft. Vandaar.
Maar een lekker rustige overtocht zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval, als je je raam open hebt dan ook binnen
Dat is zo kut op een bootquote:
Insinueer je nou dat ik blijf drijven op het water?quote:
Ja, die zinken meestal bij windkracht 3 al, wat is het nu, 9?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze het maar overleefd. Ze gaat met Stena Line. Iemand bekend mee?
1x geboekt, maar toen waaide het zo hard, toen ging het niet door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze het maar overleefd. Ze gaat met Stena Line. Iemand bekend mee?
gvdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, die zinken meestal bij windkracht 3 al, wat is het nu, 9?
Of gewoon toeval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
1x geboekt, maar toen waaide het zo hard, toen ging het niet door.
Wat gewoon een voorteken is, dat ik niet op boten moet gaan zitten varen.
Nee, want steeds als ik denk, nou ja ik stel me gewoon aan...dan gebeurt er een Estonia/Costa Concordia-achtig iets.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want steeds als ik denk, nou ja ik stel me gewoon aan...dan gebeurt er een Estonia/Costa Concordia-achtig iets.
Het is begonnen met de Herald of Free Enterprise trouwens.quote:
Blijf maar gewoon op land jij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want steeds als ik denk, nou ja ik stel me gewoon aan...dan gebeurt er een Estonia/Costa Concordia-achtig iets.
Je angst stamt uit '87.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is begonnen met de Herald of Free Enterprise trouwens.
Ik vlieg wel, daar heb ik geen probleem mee.quote:
Is dat raar?quote:
Komt wel heel dichtbij zo hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik kende vroeger een jongen die heette Ferry.
Dus.
Die heet nu Kelly zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik kende vroeger een jongen die heette Ferry.
Dus.
Nee, hij had op een gegeven moment een vriendin die ouder was dan zijn moeder.quote:
quote:
Hmm hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vlieg wel, daar heb ik geen probleem mee.
[..]
Is dat raar?
Kom maar op met die triple nipple.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn broek uitdoen en genieten van je show.
Niet nu, ik ben een radioshow aan het doenquote:
Das chantage!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet nu, ik ben een radioshow aan het doen
Maar als je komt luisteren wil ik het misschien wel vertellen.
Moet je wel een liedje aanvragen.
Backstreet Boys zijn net geweest dus je bent te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
Zit iedereen naar Uccie op de radio te luisteren?
Ja gewoon iedereen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
Zit iedereen naar Uccie op de radio te luisteren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik luister nu. Beetje oud wel dit. Waar kan ik The Biebs aanvragen ?
Bedankt Fatima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is wel een beetje oude lullen muziek.
Fucking Atomic Kitten nuquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is wel een beetje oude lullen muziek.
Haha, Yasmin en zuigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |