quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mata
Ik heb vorige week deze gekocht, past goed in jouw favoriete subforumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed boek. Dat begon die nacht...
[ afbeelding ]
Kaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Kaas gaat trouwens ver boven wijn of Bacardi.
Sowieso: Havana Club 7 aņos (nee, niet 7 konten...)
*zet LTVDK weer op de NWS-verkiezing*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week deze gekocht, past goed in jouw favoriete subforum
[ afbeelding ]
Welke kaas is preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaas![]()
![]()
Ik ben toch echt van de Bacardi 8 Aņos(en hier ook geen konten
)
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*zet LTVDK weer op de NWS-verkiezing*
Ik moet hem nog lezen en bewonder je aankoop!
Alle kaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke kaas is precies??
Deze kaas rook je.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 00:33:23#BREAKING Boston selected as US candidate city for 2024 Olympics reageer retweet
quote:
Hmm, zegt me niks?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ookheb ook nog The Circle liggen om te lezen.
Truste habibi.quote:
Mooie tijd voor nog een complete lockdown om 1 gastje met hooguit 12 kogeltjes te vinden...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle kaas
Owja, even een BREAKING tussendoor:twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 00:33:23#BREAKING Boston selected as US candidate city for 2024 Olympics reageer retweet
Maak maar alvast een BNW topic aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie tijd voor nog een complete lockdown om 1 gastje met hooguit 12 kogeltjes te vinden...
Show them your fascism, Uncle Sam...
Misschien dat mensen ooit es wakker worden.
quote:
Je gaat bewijzen dat de maan eigenlijk toch echt een kaas is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ga van feiten uit. Mijn Moonhoax film wordt geweldig. Enorm veel werk, maar erg compleet.
Dat zou mijn geologische hart doorboren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat bewijzen dat de maan eigenlijk toch echt een kaas is?
Dat de donkere kant eigenlijk niet donker is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou mijn geologische hart doorboren.
Nee, iets wetenschappelijker...
Dat die 12 grappenmakers nooit op het oppervlak van de Maan hebben lopen jumpen en karren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de donkere kant eigenlijk niet donker is?
Ja ik ken je topic, ik ga me er alleen niet over uitlatenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die 12 grappenmakers nooit op het oppervlak van de Maan hebben lopen jumpen en karren.
Je eerst informeren lijkt me de beste stap om te beginnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken je topic, ik ga me er alleen niet over uitlaten
Ik heb er wel een mening over, betekent niet dat ik die ook hoef te etalerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je eerst informeren lijkt me de beste stap om te beginnen.
En dan kun je niet anders dan concluderen dat het helaas niet waar KAN zijn geweest.
Dat zal ik in zo Jip-en-Janneke-taal mogelijk uitleggen, alle punten waarom niet meenemend...
Een mening? Wat betekent dat in een wetenschappelijk vraagstuk? Je hebt argumenten voor een standpunt? Je praat NASA na? Je wil niet dat je wereldbeeld instort (voelde voor mij wel erg zo, dikke teleurstelling)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel een mening over, betekent niet dat ik die ook hoef te etaleren
Het is meer dat ik niet zo nodig op elk onderwerp mijn standpunt hoef kenbaar te maken, daarbij heb ik de pro's en con's beiden niet voldoende bestudeerd om een gedegen standpunt in te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mening? Wat betekent dat in een wetenschappelijk vraagstuk? Je hebt argumenten voor een standpunt? Je praat NASA na? Je wil niet dat je wereldbeeld instort (voelde voor mij wel erg zo, dikke teleurstelling)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |