Dat verschil is dus heel belangrijk, zoals je ziet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die hippe golfjes op de n zittenmaar buenos anos klopt toch gewoon
Of is het catalaans?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je goed kunt trollen of echt zo naïef bent
Maar volgens mij is het toch buenos añosquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verschil is dus heel belangrijk, zoals je ziet...
Hier zou je nogal...een pleefiguur... slaan...
Nee, Feliz Año (Nuevo)...
ALT 164 geeft je de eñe.Mobiel is het je n ingedrukt houden.
• Kilometerslange demonstraties te voet tegen de ETA - miljoenen - zelf in 2000 in meegelopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Razende kanker is het.
Gelukkig nieuwjaar.
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het toch buenos añosmaar dan zal ik wel in de war zijn met Catalaans, lijkt wat meer op het Frans waar het Bon année is
.
En ik heb een vooroorlogse macbook, dus geen alt toetsencombinaties
Feliz anos El_Matadorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...
Maar doe toch maar Feliz. Ik kan het natuurlijk mis hebben, wat weet ik tenslotte van Spaans...
Feliz navidad dan maarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bon Anys is het volgens mij in het Catalaans. Daar is de ñ "ny". Doe dan iets van Buenos Anhos, dat ziet er beter uit... mocht je ooit met een latina chatten...
Maar doe toch maar Feliz. Ik kan het natuurlijk mis hebben, wat weet ik tenslotte van Spaans...
Felices Anos, dan...quote:
Buenas noches, pequeñita.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
Gelukkige 2015 anus, elmata
Maar ik was opweg naar mijn bed.
slaap lekker
Geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Felices Anos, dan...
Gelukkige Reten, ja, dat lijkt me wel een mooi motto voor dit 2015...
Serieus, Bogota is de wereldstad met de allermeeste mooie vrouwen per tijdseenheid. Heerlijk om weer terug te zijn
Jij ook Gelukkige Retenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Felices Anos, dan...
Gelukkige Reten, ja, dat lijkt me wel een mooi motto voor dit 2015...
Serieus, Bogota is de wereldstad met de allermeeste mooie vrouwen per tijdseenheid. Heerlijk om weer terug te zijn
* El_Matador (wijzigt stem voor scherpste NWSforummer)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
* LTVDK (noteert: geen latina chicks hosselen rond de jaarwisseling)
Was dit de beste die je kon vinden ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ook Gelukkige Reten
[ afbeelding ]
Nee, wel de eerstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was dit de beste die je kon vinden ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador (wijzigt stem voor scherpste NWSforummer)
Amsterdam 2011-12 - Het Jaar Offline van mijn beste maat inluiden door zijn SIMcard boven de stad kapot te schieten met een vuurpijl en warmgehouden worden door een prachtig exotische Japans-Braziliaanse (je had ons moeten zien dansen![]()
)... Fokking goed begin en ook een geweldig jaar.
Het leven lijkt alleen maar mooier te worden.
Ohja, ik was ook weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
Gelukkige 2015 anus, elmata
Maar ik was opweg naar mijn bed.
slaap lekker
Jij ook Specuhadi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook weg.
Welterusten jongens.
Gewoon met de boerin of de rechterhand, zelfde standje, altijd thuis op de kamer in het studentenhuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat 2e stuk snap ik echt geen kut van, sorry...
Speculaasharing, een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, ik was ook weg.
Welterusten jongens.
Ik ben al 2 dagen in hetzelfde topic bezig en ik drink wijn uit Bacardiglazen, sorry dat ik je even niet volgquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon met de boerin of de rechterhand, zelfde standje, altijd thuis op de kamer in het studentenhuis?
Exotische goederen laat jij aan je neus voorbij gaan?
*noteert; beter mensen leren lezen in 2015...*
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen in hetzelfde topic bezig en ik drink wijn uit Bacardiglazen, sorry dat ik je even niet volgNiks mis met wat exotisch overigens, graag zelfs
En studentenhuis![]()
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mataquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"LTVDK, ik blief gewoon een bietje naar mijn Bacardiwijn kijken, al dat buitenlands grut, dat mot ik niet. Puntige knietjes trouwens"
"El_Matador: dank voor deze kans"
Het was ongeveer letterlijk die nacht. Ze was de Couchsurfster van de huisgenoot van mijn maat... alleen sliep ze niet bij hem...
Moet er toch nog es opzoeken in Sao Paulo...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij weer terug bent hoor mata
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |