Ik heb trouwens ook geen tuin. Hij staat hier in de woonkamer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is ontkoppelen, heb je alle raketten op je gazon liggen, die dingen zijn niet te tillen
Ook veel onopvallender dan zo'n ding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon de koppen inslaan met een wijnfles.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dit dingetje gekocht
https://www.facebook.com/video.php?v=672836876087134
Ik zit nog achter de AIVD blokkadequote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Niet heel praktisch, heb je je gevel eruit moeten halen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook geen tuin. Hij staat hier in de woonkamer.
Oh jammerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog achter de AIVD blokkade
[..]
Niet heel praktisch, heb je je gevel eruit moeten halen?
Ook geen voorgevel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Gevel? Ik heb geen gevel. Gewoon zo naar binnen kunnen rijden.
Ja. heb zojuist bevestiging van de Kwibus gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja ik ga maar slapen, maak me morgen maar wakker als we die kant op gaan!
Jij ook. En iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
Waarde NWSvorsers, nog een goed 2015...
Het jaar begint gelijk "goed" met die arme cartoonisten gewapend met alleen een viltstift tegen AK47's,,,
Een strijkplank met een hoofddoek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Achter ook niet. Geen gevels hier.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een strijkplank met een hoofddoek.
Dat moet er vreemd uitzien...
Zo jammer ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Achter ook niet. Geen gevels hier.
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...quote:
Waar heb je je sexy setje dan voor gekochtquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...
Voor die jihadi's toch ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je je sexy setje dan voor gekocht
Je zal maar jihadloverboy zijn... Bruidjes verleiden om met ISIS-fanboys de zandbak in te gaan...quote:
Ik weet niet waar die hippe golfjes op de n zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey man, leuk dat je me "goede anussen" wenst, maar jij ook zeker nog een Feliz Año...
Maar zonder gevels heb je ook weinig om ze mee uit de tent te lokkenquote:
Wat hebben zij nou aan mijn gevels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder gevels heb je ook weinig om ze mee uit de tent te lokken
Razende kanker is het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
Waarde NWSvorsers, nog een goed 2015...
Het jaar begint gelijk "goed" met die arme cartoonisten gewapend met alleen een viltstift tegen AK47's,,,
Soms vraag ik me af of je goed kunt trollen of echt zo naïef bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat hebben zij nou aan mijn gevels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |