Keith.jpg past beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
Doe dan gewoon een leuk plaatje in de OP
[ afbeelding ]
Sommigen passen nooitquote:
Nee, dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een goeie grap maken, maar ik doe het niet.
Vervelend is dat altijd.quote:
Ze waren in de aanbieding bij de Makroquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie doosjes altijd wel, als homoseksueel zou ik het gelijk kopen.
Dus jij hebt nu een pallet met vieze thee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren in de aanbieding bij de Makro.
Neuh, 2 doosjes maar, kun je tegenwoordig bijna allemaal per stuk kopen (wel een doos Bacardi meegenomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een pallet met vieze thee?
Midden in de nacht slaap ik gewoon, jwz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef YokiKater het volgende:
Hoi! Gewoon zelfs midden in de nacht, je weet toch.
Eerste verdachte aanslag Parijs aangehouden
YokiKater, het is je boi!
Speakers aan, niks mis mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de eerste klasse toch een genot.
Wordt vast deze:quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag komt er weer een goede vriend van mij naar Groningen
We gaan bepalen welk nummer van de Backstreet Boys we het mooist vinden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Show me the meaning of being lonelyquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze staat zeker in mijn Backstreet Boys top 5.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Show me the meaning of being lonely
Dt is dan ook van na je tweede jeugdquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat de nummers van de BBS even op te zoeken op Wikipedia maar ik ken er volgens mij maar 3 hooguit. Was geen fan.
En groene thee is vies.
Hoeft niet te zeggen dat ik het niet ken natuurlijk hequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dt is dan ook van na je tweede jeugd
Stiekem sop je gewoon weg bij one direction. Jij lijkt me wel zo'n cougar die op jonge jongens valt. Een soort mannelijke Onno hoesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft niet te zeggen dat ik het niet ken natuurlijk heIk was nooit zo van de boy bands.
Thee drink ik sowieso echt nooit. Geen 1 soort.
En deze posts zie ik weer gecentreerd.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En deze posts zie ik weer gecentreerd.
Daar ken ik niet eens 1 nummer van manquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem sop je gewoon weg bij one direction. Jij lijkt me wel zo'n cougar die op jonge jongens valt. Een soort mannelijke Onno hoes
Ik ben rooibosfanboy. Voor 's avonds dan he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink wel eens kaneelthee, niks mis mee
Nou niet de hele tijd. Wel lekker kleien en alles.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Koffie is ook tig keer lekkerder dan thee
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Koffie is ook tig keer lekkerder dan thee
Maar om nou 8 koppen espresso op een dag weg te werken
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.
Of ik nou 8 koppen thee of water drink, maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
8 koppen thee moet ik ook niet aan denken. Of 8 glazen cola of wat dan ook 8 stuks.
Gewoon retesterke hartklepkoffiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou niet de hele tijd. Wel lekker kleien en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |