Ok.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet zo nodig op elk onderwerp mijn standpunt hoef kenbaar te maken, daarbij heb ik de pro's en con's beiden niet voldoende bestudeerd om een gedegen standpunt in te nemen.
Het probleem met zulk soort onderwerpen vind ik vaak dat de complotsites altijd factor xMiljoen zijn oververtegenwoordigd waardoor je een scheef beeld krijgt. Maar vind je de landing op die komeet laatst wel geloofwaardig?:Pquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
De grootste prestatie van de mensheid, OOIT. Dat lijkt me zeker bestudering waard. Al ben ik ook pas net een jaar bezig ermee...
Vorig jaar deze tijd dacht ik nog gewoon dat "we" daar geweest zijn. Waarom? Ik wist er niks vanaf en nam het gewoon aan. Doet best pijn om dat wereldbeeld te verliezen...
Maar zonder dat je weet hoe de techniek werkt kun je het ook niet validerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef El_Matador het volgende:
Not the source, but the science defines the validity of the argument
Iedereen heeft kennis en vooral basiskennis van:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder dat je weet hoe de techniek werkt kun je het ook niet valideren.
Zolang er geen Michael Bay explosief inzitten kijk ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen heeft kennis en vooral basiskennis van:
- fotografie
- fysica
- logica
zijn genoeg. Ik zal op al die punten ingaan, met eigen, nieuw werk. Wacht maar af, wordt mooi.
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:11:26Er wordt een persconferentie voorbereid in Cuba. Geruchten dat Fidel Castro zou zijn overleden. LATER MEER. reageer retweet
Kan dat niet volgende week?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:11:26Er wordt een persconferentie voorbereid in Cuba. Geruchten dat Fidel Castro zou zijn overleden. LATER MEER. reageer retweet
Mani zei net tegen mij: Quit playing games with my heartquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt vast deze:
In plaats van "I want it that way" kun je probleemloos "Jo-hannes ver-meer" zingen.
Misschien meende hij het wel en was het niet de titel van het liedje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani zei net tegen mij: Quit playing games with my heart
Dat idee krijg ik de hele tijd al. #kalverliefdequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien meende hij het wel en was het niet de titel van het liedje.
Ah dat is gewoon schattigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik de hele tijd al. #kalverliefde
Die heeft ie gewoon van mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar komen echt geen 54 topics over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan dat niet volgende week?
Frankrijk was eerst.
Jullie komen er wel, samen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 56 57 58 59 60quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar komen echt geen 54 topics over.
Toevallig zijn eendjes mijn favoriete dierenquote:
Dat klinkt intiem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matig hoor, gelukkig gaat Uccie het vanavond goedmaken met haar show.
Niet louter, maar wel eentje in elk geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat er bijna louter Dire Straits gedraaid zal worden dus ben ik ook van de partij.
Dit is wel een klein beetje een domper op de feestvreugde maar iets is beter dan niets. Gelukkig is er ook John D.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet louter, maar wel eentje in elk geval.
Nou wat niet is kan nog komen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een klein beetje een domper op de feestvreugde maar iets is beter dan niets. Gelukkig is er ook John D.
Houdt ze van de straat, je wilt niet dat ze gaan rondhangen enzo.quote:
Doe maar weer zo ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Houdt ze van de straat, je wilt niet dat ze gaan rondhangen enzo.
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.quote:
Nee ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.
Het Parijs topic is een false flag om de mods te misleidenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..ik weet graag precies waar jij bent, controle enzo hè.
Precies, ondertussen moord en doodslag in het Palestijnentopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Parijs topic is een false flag om de mods te misleiden
Zo, met een tot rust komend hart het weekend in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
Frans Bauer is altijd die gewone kamper gebleven.
Bijna.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, met een tot rust komend hart het weekend in?
Heb je zo'n hekel aan haar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, ik heb mijn vriendin net op de boot gezet.
Als iemand mij een kaartje voor een boot zou geven, zou ik denken dat iemand een hekel aan mij heeft. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]!!
Ze gaat naar Londen dit weekend met haar zusje.
Het is wel slecht weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |