2 flessen, kan wel, maar misschien een beetje buitensporig niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel toch
Nee zelfs dat niet. 8 glazen kom ik echt niet aan op een dag hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs niet als het glazen wijn is? 8 kan nog wel toch
6 glazen per fles. Ik ga uit van de standaardquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 flessen, kan wel, maar misschien een beetje buitensporig niet?
Tijdens een feestje/etentje oid red ik dat meestal welquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet. 8 glazen kom ik echt niet aan op een dag hoor.
6 per flesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
6 glazen per fles. Ik ga uit van de standaard
Dan wel misschien maar normaal niet. 1 fles op een zaterdagavond daar houdt het wel mee op normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijdens een feestje/etentje oid red ik dat meestal wel
Jij hebt gewoon grote glazenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 per flesdaar komen met moeite net 4 glazen uit
Of ben ik nu een alcoholist?![]()
Ik vind die halfvolle glaasjes anders zo sneuquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote glazenVolgens mij haal ik ook ongeveer 6 glazen uit een fles maar ik heb vaak de AH Huiswijn en dat is 1 liter en niet 0,75 cl.
5 is de standaardquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon grote glazenVolgens mij haal ik ook ongeveer 6 glazen uit een fles maar ik heb vaak de AH Huiswijn en dat is 1 liter en niet 0,75 cl.
Ik tel ze nooit hoor. Kunnen er ook 5 zijn. Of 7 naar gelang hoe vol ik het glas doen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5 is de standaard
Sorry dat ik me er mee bemoei
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik tel ze nooit hoor. Kunnen er ook 5 zijn. Of 7 naar gelang hoe vol ik het glas doen natuurlijk
IN de horeca zullen ze het inderdaad wel goed bijhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhouden
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 per flesdaar komen met moeite net 4 glazen uit
Of ben ik nu een alcoholist?![]()
Er gaan gewoon 6 glazen uit een fles. Dat is normaal/de standaard. Heeft zelfs jarenlang in de wet gestaan (misschien nu nog wel, maar volgens mij moet je nu aangeven hoeveel je schenkt) omdat kroegeigenaren mensen daarmee oplichtten. 125 per glas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5 is de standaard
Sorry dat ik me er mee bemoei
Dn heb je dat verkeerd onthouden of verkeerd aangeleerd gekregen, want het zijn er toch echt zes volgens de vakboekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, dat is wat ik geleerd heb op de Horeca vakschool. Maar op feestjes zul je dat inderdaad niet zo secuur bijhouden
Ja zeg, ik run hier geen kroeg ofzo!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Er gaan gewoon 6 glazen uit een fles. Dat is normaal/de standaard. Heeft zelfs jarenlang in de wet gestaan (misschien nu nog wel, maar volgens mij moet je nu aangeven hoeveel je schenkt) omdat kroegeigenaren mensen daarmee oplichtten. 125 per glas.
Ik heb toch echt 5 geleerd, en heb het boek erbij gepakt, en daar staat toch echt 150cc inquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dn heb je dat verkeerd onthouden of verkeerd aangeleerd gekregen, want het zijn er toch echt zes volgens de vakboeken
Hoe oud is dat boek? Een svhboek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt 5 geleerd, en heb het boek erbij gepakt, en daar staat toch echt 150cc in
Staat in dit boekquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe oud is dat boek? Een svhboek?
Ne marche pas...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Staat in dit boek[ afbeelding ]
Da em nie werkt!quote:
Ik heb geen boek nodig om me te vertellen hoeveel ik drinkquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, nja het is het boek: Restauranttechiek 1 van de SVH.
Is dit de wekelijkse AA meeting op FOK! ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen boek nodig om me te vertellen hoeveel ik drink
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit de wekelijkse AA meeting op FOK! ?
We zijn met 11 toch ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]We moeten even weten hoeveel flessen wijn we nodig hebben voor de meet.
Zal volgende keer als ik op school ben wel weer eens in mijn boeken kijken. Op de vakkennissite van het svh hebben ze inmiddels het standpunt overgenomen dat je maar wat moet doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk uit 2005, tenminste toen deed ik die opleiding.
10. Als corrie komt 20quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]We moeten even weten hoeveel flessen wijn we nodig hebben voor de meet.
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel isquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal volgende keer als ik op school ben wel weer eens in mijn boeken kijken. Op de vakkennissite van het svh hebben ze inmiddels het standpunt overgenomen dat je maar wat moet doen
'tot 2/3de van het glas' en dat soort fratsen. Onzin, tot nét over de bolling. 125
11111 ? Lijkt me wat veel. Maar we hebben ook een paar flessen nodig om hun de kop in te slaan natuurlijk. Dan hoeven we ook niet te zoeken naar wapens.quote:
Boeven vangen en wijn drinkenquote:
Mooie grote bollen zijn dan ook kútwijnglazen, ontzettend slecht. Ik snap sowieso niet dat mensen/ondernemers die aanschaffenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel is
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boeven vangen en wijn drinken![]()
(Kun je die wijn dan niet beter pas in Frankrijk kopen?)
Ik ook niet, maargoed, ik ben wel benieuwd wat er bij jou in de boeken staat. Anders heb ik het altijd verkeerd gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooie grote bollen zijn dan ook kútwijnglazen, ontzettend slecht. Ik snap sowieso niet dat mensen/ondernemers die aanschaffen
Bij mij zit de wijn nu gewoon in een Bacardiglasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, in de praktijk blijkt het ook altijd drama, vooral als je van die mooie grote bollen hebt als wijnglazen. Gasten lopen altijd te zeuren dat er maar een laagje in zit (Terwijl het dan dus 150cc is) Wat dan misschien al wel te veel is
Nja misschien wat minder dan. We kopen het daar wel. Ik denk dat we ook pleisters nodig hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
11111 ? Lijkt me wat veel. Maar we hebben ook een paar flessen nodig om hun de kop in te slaan natuurlijk. Dan hoeven we ook niet te zoeken naar wapens.
En je sexy setje hequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.
Is dat niet wat gevaarlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt, we moeten ook nog die BUK installatie mee nemen die ik net heb gekocht.
Gewoon aanhanger achter het busje, geen probleemquote:
Ja, maar je krijgt er zon troep vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo , zij hebben een rocketlaucher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |