Lekker hardquote:
enzovoortquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam in een TT stoppen is altijd -1.
Ik woon er al bijna 30 jaar dus niet zo 'n last vanquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Ik raad je zoiets aan...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!
zit je niet naast saskwast op de bank?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Nee, dit weekend pas weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Dus gewoon lekker af en toe, maar niet elke dag ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.
En dank.
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je om 5 uur opstaat en er nu pas ingaat, dan maak je niet genoeg slaapuren.
En daarvoor eerst nog eten, mail lezen en een uur douchen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?
Ja dat douchen vooral vooraf ipv achteraf... Als we dan bewust bezig zijn..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarvoor eerst nog eten, mail lezen en een uur douchen.
Slaaptekort is een sluipmoordenaar stond gisteren in 1 van TH zijn epistels, dus dan heb je er weinig aan om op tijd in de sportschool te zijn. Minimaal 8-9 uur slapen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat douchen vooral vooraf ipv achteraf... Als we dan bewust bezig zijn..
Dat weet ik niet of ie dat durft in een publieke ruimte ....quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?
en weer slaapt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?
Met deze kou maak ik ook het liefst zoveel slaapuren. Ik lag er gisteravond om 23.00 in, mijn wekker ging vanmorgen om 8 uur, maar ik had het idee dat ik nog wel een uur kon slapen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slaaptekort is een sluipmoordenaar stond gisteren in 1 van TH zijn epistels, dus dan heb je er weinig aan om op tijd in de sportschool te zijn. Minimaal 8-9 uur slapen.
Goh, dat je Mokum weet te herkennen als Amsterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer een aanname, misschien doucht hij wel thuis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ie dat durft in een publieke ruimte ....
Mijn slaapritme verschilt in de zomer niet echt veel van dat in de winter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Met deze kou maak ik ook het liefst zoveel slaapuren. Ik lag er gisteravond om 23.00 in, mijn wekker ging vanmorgen om 8 uur, maar ik had het idee dat ik nog wel een uur kon slapen.
Mijn verplichtingen staan mij ook geen ander slaapritme toe, maar mijn slaapbehoefte in de zomer verschilt wel met mijn slaapbehoefte in de winter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn slaapritme verschilt in de zomer niet echt veel van dat in de winter.
Meestal rond middernacht erin en rond achten eruit. Soms iets vroeger als het echt moet.
Ook een aanname. Misschien heeft hij thuis wel geen douche.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Alweer een aanname, misschien doucht hij wel thuis.
En bedankt voor de mental imagequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook een aanname. Misschien heeft hij thuis wel geen douche.
Misschien heeft hij wel geen huis. Misschien is het water afgesloten. Misschien laat hij zich wel aflikken door de kalfjes op de kinderboerderij....je weet het niet. Neem ik aan.
Ik neem aan dat hij die nu alvast aan het tellen is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over de schaapjes gehad ...
sheepshag 1, sheepshag 2 ...........quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die nu alvast aan het tellen is...
Sheepskate...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
sheepshag 1, sheepshag 2 ...........
Fok wil geen partij kiezen voor links of rechts...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
Mmmm waarom staat alles nu opeens weer gecentreerd?
Bij is het weer linksquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
Mmmm waarom staat alles nu opeens weer gecentreerd?
Ik kan je niet helemaal volgen Sjoef...quote:
Dat het weer normaal staat ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen Sjoef...
dank je wel, dan kan ik weer met een gerust hart gaan slapenquote:
Trusten ... Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, dan kan ik weer met een gerust hart gaan slapen
Oké. Ben je normaal veel buiten dan? Of werk je buiten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. schijnt klote weer te worden oftewel regen ...
Om het regenwater weg te laten lopen?quote:
Oh, okéquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
Ik zoek weer werk.meestal is dat binnen.. Maar afwisseling vind ik wel leuker...
Nee gaten om een schroef in te doen ... en iets op te hangen ...
Geen idee ... Ik kom nooit bij de Action ... EN met gaten gaten vullen ben ik meestal erg zorgvuldig, maar dat zal je verder niet boeien ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké.
Succes met klussen dan maar. Ik moet hier nog wat plankjes ophangen en wat oude gaten opvullen. Het schijnt dat dat vulmiddel bij de Action redelijk goedkoop is.
Nou, ik ben nu wel benieuwd waarom je daar erg zorgvuldig mee bent eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... Ik kom nooit bij de Action ... EN met gaten gaten vullen ben ik meestal erg zorgvuldig, maar dat zal je verder niet boeien ...
Komt goed meid ..quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh... omg... hoe naïef ben ik ook.
Ja, dat soort gaatjes bedoelde ik dus niet he.
Ah je slaapt vast al lekker ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Slaap lekker!
quote:Johnny Jordaan
Johnny Jordaan, (pseudoniem van Johannes Hendricus van Musscher, (Amsterdam, 7 februari 1924 – aldaar, 8 januari 1989) was een Nederlands zanger en vertolker van het levenslied. Hij is bekend geworden door zijn liederen over Amsterdam en in het bijzonder over de Amsterdamse Jordaan.
GC / Wat of wie wordt in Nederland het doelwit bij een aanslag ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:30 schreef just me het volgende:
wat is het donker buiten!
goedemorgen
From Luton to Lisbon....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK
Met een mooi muziekje er bij zijn we gauw tevreden ..
Bedankt....nu zit ik met Maggie MacNeal in m'n hoofd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef cafca het volgende:
Da's wel het mooie aan Amsterdam, d'r zijn een hoop liedjes over geschreven
In Musikladen nog wel. Als extra bonus.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt....nu zit ik met Maggie MacNeal in m'n hoofd.
Nee, dinsdag en vrijdag vroeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je om 5 uur opstaat en er nu pas ingaat, dan maak je niet genoeg slaapuren.
Hier is het droog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
en nu regent het ook nog eens, bah bah bah!!!
De juf is streng!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
nee echt, mijn Aap moet vanavond een kaarsje voor het raam zetten voor Parijs
Dat is fijn voor de slachtoffers en nabestaandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
Kijk maar uit dat de vitrage niet in de fik vliegt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
Succes, jongen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:27 schreef Treehut362 het volgende:
Deze jongen gaat de regen in op de fiets (Regenpak).
Bedoel je Neemmijnietserieus? of iemand/iets anders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand hier een recent mailadres van NMNS?
Ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedoel je Neemmijnietserieus? of iemand/iets anders?
die van mij zijn al heel oud hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier is het droog.
En ik raak helemaal van slag van al die nieuwe UI-ers.
Martin met die irritante stem en Piet met die irritante bril...quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:31 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu naar een interview van Martin Simek met Piet Vroon. Kennen we hem nog ?
Misschien heeft soury dat wel, je kan er een dm aan wagen.quote:
Zalig zijn de mensen die zich irriteren aan mensen met een bril en niet verder kijken dan de briljantsie van zijn woorden. Dan ben je erger dan woordblind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Martin met die irritante stem en Piet met die irritante bril...
Dank je voor je zaligverklaring...quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zalig zijn de mensen die zich irriteren aan mensen met een bril en niet verder kijken dan de briljantsie van zijn woorden. Dan ben je erger dan woordblind.
Nog een aanslag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu wachten op de grote boem bij Parijs, die lafbekken zullen er wel weer een teringzooi van maken...
De humorlozen hebben ook spreektijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je voor je zaligverklaring...
Heb je je negatieve petje weer op vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu wachten op de grote boem bij Parijs, die lafbekken zullen er wel weer een teringzooi van maken...
Spreek je daarom maar uit...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De humorlozen hebben ook spreektijd.
je bedoelt je je.quote:
Keine Ahnung, maar mss FANN of Soury idd. Als ze langskomen zal ik ze even op je post wijzen.quote:
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je negatieve petje weer op vandaag?
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:
Ik begreep je post verkeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar gezien de ontwikkelingen verwacht ik een afloop geheel in stijl van de jihadisten.
Zelden een gezellig einde, een martelaar ben je ook en vooral na je dood...
TH, just me en MM. Too much voor mijn brein. Was zo blij dat die kerst-ellende afgelopen was en dan begint het weer met iets anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef drakin het volgende:
Wie hebben dan allemaal een nieuwe UI? Op deze pagina zie ik naast die van Treehut niks nieuws.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd.
Dit soort mensen willen sterven als martelaar, dus daar zal het inderdaad wel op uitdraaien, daar is maar weinig tegen te doen.
Op fb zie ik het nu ook gebeuren. Maar die van MM had ik niet gezien nog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH, just me en MM. Too much voor mijn brein. Was zo blij dat die kerst-ellende afgelopen was en dan begint het weer met iets anders.
Doorbreek eens die geijkte patronen, set your spirit free.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH, just me en MM. Too much voor mijn brein. Was zo blij dat die kerst-ellende afgelopen was en dan begint het weer met iets anders.
Treehut heeft nog steeds een doperwt op een hometrainer in zijn UI, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heilig boontje...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut heeft nog steeds een doperwt op een hometrainer in zijn UI, toch?
Maar jij hebt wel eens een andere gehad. Ik bedoel mensen die echt behoorlijk lang zich aan dezelfde houden en zelfs niet tijdelijk een andere UI nemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
De mijne is best wel oud maar nog geen 10 jaar.... Maar eerst had ie meer Kb en dacht mocht toen op een gegeven moment niet meer..... Vroeger had ik daar zelf een appje voor, maar nu niet meer.. Gelukkig was er iemand zo aardig om hem aan te passen ....
Klopt ik speel er wel eens mee, maar dit is wel mn favorietquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel eens een andere gehad. Ik bedoel mensen die echt behoorlijk lang zich aan dezelfde houden en zelfs niet tijdelijk een andere UI nemen.
Sinds mijn aanmelding nooit veranderdquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef drakin het volgende:
Zijn er ook Fokkers die in de afgelopen ehm pak em beet 10? jaar hun UI niet veranderd hebben?
Vrijheid van meningsuiting is een illusie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef just me het volgende:
zo af en toe een andere UI nemen is ook vrijheid van meningsuiting
Zoveel dingen zijn een illusie daar ben ik wel achterquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een illusie.
Is niet veranderen dan geen meningsuiting?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef just me het volgende:
zo af en toe een andere UI nemen is ook vrijheid van meningsuiting
ik heb geen zin in dit soort spellejtesquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is niet veranderen dan geen meningsuiting?
Zet het in je UIquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen zin in dit soort spellejtes
quote:
Daarover gesproken, Hans Klok is weer uit het ziekenhuis...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een illusie.
Was hij er dan in?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Hans Klok is weer uit het ziekenhuis...
Een beetje, hij begon toch als eerste artiest met een fohn op te treden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn assistente was er in gegaan en hij is er uit gekomen.
Je kent 'm toch wel een beetje?
Nee, dat was Peter Sellers...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Een beetje, hij begon toch als eerste artiest met een fohn op te treden?
Ah Dat is Peter!quote:
die staat in mijn UIquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Valt me tegen. Ik had minimaal een middelvinger verwacht.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand hier een recent mailadres van NMNS?
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung, maar mss FANN of Soury idd. Als ze langskomen zal ik ze even op je post wijzen.
Veel plezier trouwens met je Split-voorpret.
Heet ie nu niet gewoon anders? Lekkersimpel of zo ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maar
die heb ik ook niet meer, nieuwe agenda enzo..
Nee, die is zover ik weet niet meer op Fok, LS is iemand anders ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heet ie nu niet gewoon anders? Lekkersimpel of zo ...
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten wetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maar
die heb ik ook niet meer, nieuwe agenda enzo..
ow... nou ja, mooi dat het is opgelost danquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten weten
Het was lekker buiten vanmiddag,quote:
Als je van nat houdt wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was lekker buiten vanmiddag,
Lekker nat geregend?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was lekker buiten vanmiddag,
het was niet koud.quote:
En weer een nieuwe UIquote:
Elvis Ukulele (EU)quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
En weer een nieuwe UI
wat staat er eigenlijk geschreven?
Ben al gauw gestopt dat te volgen ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
irritant zeg die domme grapjes in dan nieuwstopic over Parijs...
ik snap niet wat er nou te lachen valt, maar misschien ligt dat aan mij.
mja... stelletje bijchoochem's bij elkaar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al gauw gestopt dat te volgen ...
treurig hoor, die twee potloden waar een vliegtuig doorheen ging vond ik wel een goeiequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef drakin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)75477496832-c6f3ed4f
Het is satirisch he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
treurig hoor, die twee potloden waar een vliegtuig doorheen ging vond ik wel een goeie
tekening
Ja tuurlijk is het satirisch, ah, heb je die nog niet voorbij zien komen die tekening,quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is satirisch he?
En die heb ik dus niet gezien, wat deden die potloden?
die "Twin Towers".quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is satirisch he?
En die heb ik dus niet gezien, wat deden die potloden?
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst diequote:
Ja, volgens mij ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst die
andere tegen, die zie ik nu pas...
Aaps kaarsje uitgebrand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
ik maak overal grappen over, interesseert mij geen reet!
nah, ik vind er niks grappig aan, maar ieder zijn meug...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
ik maak overal grappen over, interesseert mij geen reet!
ik was aan het werk, dan ben ik geen moederquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet jouw taak als moeder om dat te onthouden ?
Lul je er maar weer onderuit ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was aan het werk, dan ben ik geen moeder
Tja die tv staat hier bijna nooit aan. Of iig niet voor tv programma's. Wel voor films of seriesquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst die
andere tegen, die zie ik nu pas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Liesje is een beetje dom. Ik zou nooit een adres van wie dan ook geven. Het moet bloed spoed zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten weten
In het noorden van Duitsland.quote:
Fann kan zich het adres niet meer herinneren...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
De grapjes moeten nu, snap je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, ik vind er niks grappig aan, maar ieder zijn meug...
Waar moet ze het anders vragen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Liesje is een beetje dom. Ik zou nooit een adres van wie dan ook geven. Het moet bloed spoed zijn.
Die muts gaat dat op fok vragen
Flikker eens op met je domme gelul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
Hoeft toch niet zozeer in topic's kon ook wat subtieler. Via andere kanalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar moet ze het anders vragen?
Ik weet ook wel dat jij nooit zomaar een adres aan iemand zou doorgeven, misschien als je eerst aan de betreffende persoon had gevraagd of hij ermee akkoord gaat.
Als je niet tegen dom gelul kan kan je zelf beter opflikkerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme gelul.
Je kent Liesje toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch niet zozeer in topic's kon ook wat subtieler. Via andere kanalen.
Prima.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet tegen dom gelul kan kan je zelf beter opflikkeren
Ik heb voor de grap Mohammed achter het raam gehangen die een geit neukt.quote:
Ahh dank je,quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap Mohammed voor de raam gehangen die een geit neukt.
Ik heb wel dr DM voor jequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
Weer uitslapen morgen ....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
En we hebben een weeralarm voor morgen: CODE GEEL!
kijk maar uit dat je niet je bed uit gewoeid gaat wordenquote:
Ik woon niet op een eilandquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet je bed uit gewoeid gaat worden
alsof het alleen daar kan waaienquote:
Vaak wel het hardst... Maar ik zag van de week ergens over Orkaan waarschuwingen voor Noord Duitsland voor morgen of zo ... Ben benieuwdquote:
en een ongelukkig nieuwjaar voor jou zure kutquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme gelul.
Dat wordt er 1 waar iedereen op het laatste moment niet kan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er ooit een meet komen van dit illustere gezelschap, ik kijk er nu al naar uit...
ik kom alleen als Zetjeetje komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er ooit een meet komen van dit illustere gezelschap, ik kijk er nu al naar uit...
Dat alles gecentreerd wordt in een topic is de schuld van de een Banner las ik een post van Danny.. EN volgens mij gaat het om de Kras Vakantie banner...quote:
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat alles gecentreerd wordt in een topic is de schuld van de een Banner las ik een post van Danny.. EN volgens mij gaat het om de Kras Vakantie banner...
Een 40+ meeting topic openen en dan twee jaar later is de datum gepland.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat toch alleen om de voorpret?
Niks daarvan, we gaan pas na het zingen de kerk uit...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Mogelijk omdat je daarvoor gekozen hebt omdat je een account hebt... Ik kan geen account nemen omdat het niet meer werkt die paginaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha.
Ik zie geen banners, dus heb er daarom kennelijk geen last van...
Gaat dat op de meeste meets niet zo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt er 1 waar iedereen op het laatste moment niet kan.
ook wel relaxed toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een 40+ meeting topic openen en dan twee jaar later is de datum gepland.
Is de abo pagina kapot?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk omdat je daarvoor gekozen hebt omdat je een account hebt... Ik kan geen account nemen omdat het niet meer werkt die pagina
Heb geen ervaring met Fokmeets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat dat op de meeste meets niet zo?
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ja, mooi dat het is opgelost dan
Ik heb er 3 daadwerkelijk meegemaakt, waar er zo'n 10 waren geïnitieerd....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat dat op de meeste meets niet zo?
Ik ben één keer naar zo'n meet geweest, in de Stairway in Utrecht, gewoon omdat ik er een keer bij wilde zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met Fokmeets.
Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de abo pagina kapot?
Of is het een voorbode, mijn abo loopt binnenkort af, geloof ik.
Heb ik het één jaar gehad...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Via een tablet mis je toch wel veel, kennelijk...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
lijkt idd een voorbode, geen ontwikkelingen meer ... Sherlock pagina is ook al maanden stuk...
Zou je nog een keer gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar zo'n meet geweest, in de Stairway in Utrecht, gewoon omdat ik er een keer bij wilde zijn.
Fuckmeetingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, nog een meet gehad In Schiedam, 5 al nu...
* MadMaster gaat even op zoek naar het dementie topic van drakin...
nahquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTWquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
en een ongelukkig nieuwjaar voor jou zure kut
Sas heeft nog wat last van de volle maan....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
nou heeft de maan het weer gedaan? laat het alsjeblieft mijn schuld zijn...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft nog wat last van de volle maan....
tis goed hoor, gewoon even teruglezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
Ik wens je het aller bestequote:
shittttttttttt....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
tis goed hoor, gewoon even teruglezen
Om dit geblaat van jequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
Kende je hem Fann?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
oh ik heb niet teruggelezen hoor, ik was even iets anders aan het doen en ik zag de kwootalarms
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
De grootheid van Hans Dorrestijn ziet men waarschijnlijk pas na zijn overlijden.
Een rijk repertoire aan mooie, grappige (en soms ietwat absurde) liedjes, waarvan nauwelijks iets op YouTube te vinden is.
dat kan toch ook kennen zijnquote:
Iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Was Peter6000 ook al bij de eerste BB serie aanwezig?
Komt me vaag bekend voor...
Hallo mijn naam is Sjoef, wat wil je van me weten?quote:
ik ben al aan het zoeken geweeest op zijn naam maar werd tussendoor gestoordquote:
jouw mening hè, is wel een goed antwoord voor de enquetequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel, vaak stelt het niets voor...
Just curious waar ik z'n naam van ken...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al aan het zoeken geweeest op zijn naam maar werd tussendoor gestoord
Ja zeker, maar erg goed kende ik hem niet natuurlijk, al heeft hij mij later wel DM's gestuurd, naar aanleiding van Hans Dorrestein, was ik wel verbaasd over weet ik nog. En van de Bunker herinnerquote:
Is ook zo en daarom is het soms goed om mensen niet irl te leren kennenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
,maar het was een aardig persoon denk ik, voor zover je dat op deze manier kan beoordelen...
Jij bent geen aardig mens?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo en daarom is het soms goed om mensen niet irl te leren kennen
Dat is aan de oudere generatie hier op FoK!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja voor de rest weten we weinig ....
Ruim 6 jaar op FOK! en pas 181 postings.quote:
Ja, die hebben allemaal gemeet, dus die zullen elkaar wel ''iets'''beter kennen, dat ik waar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan de oudere generatie hier op FoK!
Valt tegen in het echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik wel een goeie droogkloot
Ja een hechte kliek volgens mij ... Ben benieuwd hoeveel gebroken of relaties het opgeleverd heeft ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hebben allemaal gemeet, dus die zullen elkaar wel ''iets'''beter kennen, dat ik waar.
ik heb daar geen antwoord opquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hechte kliek volgens mij ... Ben benieuwd hoeveel gebroken of relaties het opgeleverd heeft ...
Zo klink je welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb daar geen antwoord op
ik ben irl ook wel aardig hoor!
Kennen is een groot woord, heb 'm aantal maal meegemaakt toen ie optreden deed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent hem? Is het een slappe zak ?
OK ja hij staat bekend omdat ie nogal depressief door het leven zou gaan ..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, heb 'm aantal maal meegemaakt toen ie optreden deed.
Beetje een sjagerijnige zeurpiet.
Hans Dorrestijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zeker, maar erg goed kende ik hem niet natuurlijk, al heeft hij mij later wel DM's gestuurd, naar aanleiding van Hans Dorrestein, was ik wel verbaasd over weet ik nog. En van de Bunker herinner
ik mij nog wel een aantal leuke uitspraken, hij werd niet altijd begrepen hoor, ook niet door mij, maar
het was een aardig persoon denk ik, voor zover je dat op deze manier kan beoordelen...
mijn huis is voor menig fokker die niet verder met de trein kon logeeradres geweest, was juist hartstikke leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
Ik bedoelde dus ook of je hem nog kende van Fok, je nodigt niet iedereen hier uit op de koffie toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |