Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTWquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
en een ongelukkig nieuwjaar voor jou zure kut
Sas heeft nog wat last van de volle maan....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
nou heeft de maan het weer gedaan? laat het alsjeblieft mijn schuld zijn...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft nog wat last van de volle maan....
tis goed hoor, gewoon even teruglezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
Ik wens je het aller bestequote:
shittttttttttt....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
tis goed hoor, gewoon even teruglezen
Om dit geblaat van jequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
Kende je hem Fann?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
oh ik heb niet teruggelezen hoor, ik was even iets anders aan het doen en ik zag de kwootalarms
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
De grootheid van Hans Dorrestijn ziet men waarschijnlijk pas na zijn overlijden.
Een rijk repertoire aan mooie, grappige (en soms ietwat absurde) liedjes, waarvan nauwelijks iets op YouTube te vinden is.
dat kan toch ook kennen zijnquote:
Iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Was Peter6000 ook al bij de eerste BB serie aanwezig?
Komt me vaag bekend voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |