Een beetje, hij begon toch als eerste artiest met een fohn op te treden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn assistente was er in gegaan en hij is er uit gekomen.
Je kent 'm toch wel een beetje?
Nee, dat was Peter Sellers...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Een beetje, hij begon toch als eerste artiest met een fohn op te treden?
Ah Dat is Peter!quote:
die staat in mijn UIquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Valt me tegen. Ik had minimaal een middelvinger verwacht.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand hier een recent mailadres van NMNS?
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung, maar mss FANN of Soury idd. Als ze langskomen zal ik ze even op je post wijzen.
Veel plezier trouwens met je Split-voorpret.
Heet ie nu niet gewoon anders? Lekkersimpel of zo ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maar
die heb ik ook niet meer, nieuwe agenda enzo..
Nee, die is zover ik weet niet meer op Fok, LS is iemand anders ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heet ie nu niet gewoon anders? Lekkersimpel of zo ...
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten wetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nee Lies, sorry maar dat heb ik niet ik had ooit jaren geleden zijn telefoonnummer maar
die heb ik ook niet meer, nieuwe agenda enzo..
ow... nou ja, mooi dat het is opgelost danquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten weten
Het was lekker buiten vanmiddag,quote:
Als je van nat houdt wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was lekker buiten vanmiddag,
Lekker nat geregend?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was lekker buiten vanmiddag,
het was niet koud.quote:
En weer een nieuwe UIquote:
Elvis Ukulele (EU)quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
En weer een nieuwe UI
wat staat er eigenlijk geschreven?
Ben al gauw gestopt dat te volgen ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
irritant zeg die domme grapjes in dan nieuwstopic over Parijs...
ik snap niet wat er nou te lachen valt, maar misschien ligt dat aan mij.
mja... stelletje bijchoochem's bij elkaar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben al gauw gestopt dat te volgen ...
treurig hoor, die twee potloden waar een vliegtuig doorheen ging vond ik wel een goeiequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:48 schreef drakin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)75477496832-c6f3ed4f
Het is satirisch he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
treurig hoor, die twee potloden waar een vliegtuig doorheen ging vond ik wel een goeie
tekening
Ja tuurlijk is het satirisch, ah, heb je die nog niet voorbij zien komen die tekening,quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is satirisch he?
En die heb ik dus niet gezien, wat deden die potloden?
die "Twin Towers".quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is satirisch he?
En die heb ik dus niet gezien, wat deden die potloden?
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst diequote:
Ja, volgens mij ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst die
andere tegen, die zie ik nu pas...
Aaps kaarsje uitgebrand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
ik maak overal grappen over, interesseert mij geen reet!
nah, ik vind er niks grappig aan, maar ieder zijn meug...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
ik maak overal grappen over, interesseert mij geen reet!
ik was aan het werk, dan ben ik geen moederquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet jouw taak als moeder om dat te onthouden ?
Lul je er maar weer onderuit ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was aan het werk, dan ben ik geen moeder
Tja die tv staat hier bijna nooit aan. Of iig niet voor tv programma's. Wel voor films of seriesquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die groene potloden denk ik, want die tekening was steeds op TV maar ik kwam eerst die
andere tegen, die zie ik nu pas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Liesje is een beetje dom. Ik zou nooit een adres van wie dan ook geven. Het moet bloed spoed zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al opgelost Fann,Liesje vond het blijkbaar niet nodig dat hier ook even te laten weten
In het noorden van Duitsland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |