Ik kan je niet helemaal volgen Sjoef...quote:
Dat het weer normaal staat ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen Sjoef...
dank je wel, dan kan ik weer met een gerust hart gaan slapenquote:
Trusten ... Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, dan kan ik weer met een gerust hart gaan slapen
Oké. Ben je normaal veel buiten dan? Of werk je buiten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. schijnt klote weer te worden oftewel regen ...
Om het regenwater weg te laten lopen?quote:
Oh, okéquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
Ik zoek weer werk.meestal is dat binnen.. Maar afwisseling vind ik wel leuker...
Nee gaten om een schroef in te doen ... en iets op te hangen ...
Geen idee ... Ik kom nooit bij de Action ... EN met gaten gaten vullen ben ik meestal erg zorgvuldig, maar dat zal je verder niet boeien ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké.
Succes met klussen dan maar. Ik moet hier nog wat plankjes ophangen en wat oude gaten opvullen. Het schijnt dat dat vulmiddel bij de Action redelijk goedkoop is.
Nou, ik ben nu wel benieuwd waarom je daar erg zorgvuldig mee bent eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... Ik kom nooit bij de Action ... EN met gaten gaten vullen ben ik meestal erg zorgvuldig, maar dat zal je verder niet boeien ...
Komt goed meid ..quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh... omg... hoe naïef ben ik ook.
Ja, dat soort gaatjes bedoelde ik dus niet he.
Ah je slaapt vast al lekker ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |