Lekker hardquote:
enzovoortquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam in een TT stoppen is altijd -1.
Ik woon er al bijna 30 jaar dus niet zo 'n last vanquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Ik raad je zoiets aan...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!
zit je niet naast saskwast op de bank?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Nee, dit weekend pas weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Dus gewoon lekker af en toe, maar niet elke dag ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.
En dank.
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je om 5 uur opstaat en er nu pas ingaat, dan maak je niet genoeg slaapuren.
En daarvoor eerst nog eten, mail lezen en een uur douchen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?
Ja dat douchen vooral vooraf ipv achteraf... Als we dan bewust bezig zijn..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarvoor eerst nog eten, mail lezen en een uur douchen.
Slaaptekort is een sluipmoordenaar stond gisteren in 1 van TH zijn epistels, dus dan heb je er weinig aan om op tijd in de sportschool te zijn. Minimaal 8-9 uur slapen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat douchen vooral vooraf ipv achteraf... Als we dan bewust bezig zijn..
Dat weet ik niet of ie dat durft in een publieke ruimte ....quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?
en weer slaapt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij daarna ook nog eens doucht?
Met deze kou maak ik ook het liefst zoveel slaapuren. Ik lag er gisteravond om 23.00 in, mijn wekker ging vanmorgen om 8 uur, maar ik had het idee dat ik nog wel een uur kon slapen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slaaptekort is een sluipmoordenaar stond gisteren in 1 van TH zijn epistels, dus dan heb je er weinig aan om op tijd in de sportschool te zijn. Minimaal 8-9 uur slapen.
Goh, dat je Mokum weet te herkennen als Amsterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer een aanname, misschien doucht hij wel thuis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ie dat durft in een publieke ruimte ....
Mijn slaapritme verschilt in de zomer niet echt veel van dat in de winter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Met deze kou maak ik ook het liefst zoveel slaapuren. Ik lag er gisteravond om 23.00 in, mijn wekker ging vanmorgen om 8 uur, maar ik had het idee dat ik nog wel een uur kon slapen.
Mijn verplichtingen staan mij ook geen ander slaapritme toe, maar mijn slaapbehoefte in de zomer verschilt wel met mijn slaapbehoefte in de winter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn slaapritme verschilt in de zomer niet echt veel van dat in de winter.
Meestal rond middernacht erin en rond achten eruit. Soms iets vroeger als het echt moet.
Ook een aanname. Misschien heeft hij thuis wel geen douche.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Alweer een aanname, misschien doucht hij wel thuis.
En bedankt voor de mental imagequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook een aanname. Misschien heeft hij thuis wel geen douche.
Misschien heeft hij wel geen huis. Misschien is het water afgesloten. Misschien laat hij zich wel aflikken door de kalfjes op de kinderboerderij....je weet het niet. Neem ik aan.
Ik neem aan dat hij die nu alvast aan het tellen is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over de schaapjes gehad ...
sheepshag 1, sheepshag 2 ...........quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die nu alvast aan het tellen is...
Sheepskate...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
sheepshag 1, sheepshag 2 ...........
Fok wil geen partij kiezen voor links of rechts...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
Mmmm waarom staat alles nu opeens weer gecentreerd?
Bij is het weer linksquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
Mmmm waarom staat alles nu opeens weer gecentreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |