Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTWquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
en een ongelukkig nieuwjaar voor jou zure kut
Sas heeft nog wat last van de volle maan....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
nou heeft de maan het weer gedaan? laat het alsjeblieft mijn schuld zijn...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft nog wat last van de volle maan....
tis goed hoor, gewoon even teruglezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus, ga bij je zoon op school. Niet zo netjes. En bedankt. BTW
Ik wens je het aller bestequote:
shittttttttttt....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
tis goed hoor, gewoon even teruglezen
Om dit geblaat van jequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
Kende je hem Fann?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
oh ik heb niet teruggelezen hoor, ik was even iets anders aan het doen en ik zag de kwootalarms
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
De grootheid van Hans Dorrestijn ziet men waarschijnlijk pas na zijn overlijden.
Een rijk repertoire aan mooie, grappige (en soms ietwat absurde) liedjes, waarvan nauwelijks iets op YouTube te vinden is.
dat kan toch ook kennen zijnquote:
Iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Was Peter6000 ook al bij de eerste BB serie aanwezig?
Komt me vaag bekend voor...
Hallo mijn naam is Sjoef, wat wil je van me weten?quote:
ik ben al aan het zoeken geweeest op zijn naam maar werd tussendoor gestoordquote:
jouw mening hč, is wel een goed antwoord voor de enquetequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel, vaak stelt het niets voor...
Just curious waar ik z'n naam van ken...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al aan het zoeken geweeest op zijn naam maar werd tussendoor gestoord
Ja zeker, maar erg goed kende ik hem niet natuurlijk, al heeft hij mij later wel DM's gestuurd, naar aanleiding van Hans Dorrestein, was ik wel verbaasd over weet ik nog. En van de Bunker herinnerquote:
Is ook zo en daarom is het soms goed om mensen niet irl te leren kennenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
,maar het was een aardig persoon denk ik, voor zover je dat op deze manier kan beoordelen...
Jij bent geen aardig mens?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo en daarom is het soms goed om mensen niet irl te leren kennen
Dat is aan de oudere generatie hier op FoK!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja voor de rest weten we weinig ....
Ruim 6 jaar op FOK! en pas 181 postings.quote:
Ja, die hebben allemaal gemeet, dus die zullen elkaar wel ''iets'''beter kennen, dat ik waar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan de oudere generatie hier op FoK!
Valt tegen in het echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vind ik wel een goeie droogkloot
Ja een hechte kliek volgens mij ... Ben benieuwd hoeveel gebroken of relaties het opgeleverd heeft ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hebben allemaal gemeet, dus die zullen elkaar wel ''iets'''beter kennen, dat ik waar.
ik heb daar geen antwoord opquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hechte kliek volgens mij ... Ben benieuwd hoeveel gebroken of relaties het opgeleverd heeft ...
Zo klink je welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb daar geen antwoord op
ik ben irl ook wel aardig hoor!
Kennen is een groot woord, heb 'm aantal maal meegemaakt toen ie optreden deed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent hem? Is het een slappe zak ?
OK ja hij staat bekend omdat ie nogal depressief door het leven zou gaan ..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, heb 'm aantal maal meegemaakt toen ie optreden deed.
Beetje een sjagerijnige zeurpiet.
Hans Dorrestijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zeker, maar erg goed kende ik hem niet natuurlijk, al heeft hij mij later wel DM's gestuurd, naar aanleiding van Hans Dorrestein, was ik wel verbaasd over weet ik nog. En van de Bunker herinner
ik mij nog wel een aantal leuke uitspraken, hij werd niet altijd begrepen hoor, ook niet door mij, maar
het was een aardig persoon denk ik, voor zover je dat op deze manier kan beoordelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |