Fann kan zich het adres niet meer herinneren...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
De grapjes moeten nu, snap je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, ik vind er niks grappig aan, maar ieder zijn meug...
Waar moet ze het anders vragen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Liesje is een beetje dom. Ik zou nooit een adres van wie dan ook geven. Het moet bloed spoed zijn.
Die muts gaat dat op fok vragen
Flikker eens op met je domme gelul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
deze muts vroeg het adres van Fann, aan Fann, kep het nog niet, was wel bloedspoed
Hoeft toch niet zozeer in topic's kon ook wat subtieler. Via andere kanalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar moet ze het anders vragen?
Ik weet ook wel dat jij nooit zomaar een adres aan iemand zou doorgeven, misschien als je eerst aan de betreffende persoon had gevraagd of hij ermee akkoord gaat.
Als je niet tegen dom gelul kan kan je zelf beter opflikkerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme gelul.
Je kent Liesje toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch niet zozeer in topic's kon ook wat subtieler. Via andere kanalen.
Prima.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet tegen dom gelul kan kan je zelf beter opflikkeren
Ik heb voor de grap Mohammed achter het raam gehangen die een geit neukt.quote:
Ahh dank je,quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap Mohammed voor de raam gehangen die een geit neukt.
Ik heb wel dr DM voor jequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
Weer uitslapen morgen ....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
En we hebben een weeralarm voor morgen: CODE GEEL!
kijk maar uit dat je niet je bed uit gewoeid gaat wordenquote:
Ik woon niet op een eilandquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet je bed uit gewoeid gaat worden
alsof het alleen daar kan waaienquote:
Vaak wel het hardst... Maar ik zag van de week ergens over Orkaan waarschuwingen voor Noord Duitsland voor morgen of zo ... Ben benieuwdquote:
en een ongelukkig nieuwjaar voor jou zure kutquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme gelul.
Dat wordt er 1 waar iedereen op het laatste moment niet kan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er ooit een meet komen van dit illustere gezelschap, ik kijk er nu al naar uit...
ik kom alleen als Zetjeetje komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er ooit een meet komen van dit illustere gezelschap, ik kijk er nu al naar uit...
Dat alles gecentreerd wordt in een topic is de schuld van de een Banner las ik een post van Danny.. EN volgens mij gaat het om de Kras Vakantie banner...quote:
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat alles gecentreerd wordt in een topic is de schuld van de een Banner las ik een post van Danny.. EN volgens mij gaat het om de Kras Vakantie banner...
Een 40+ meeting topic openen en dan twee jaar later is de datum gepland.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat toch alleen om de voorpret?
Niks daarvan, we gaan pas na het zingen de kerk uit...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Mogelijk omdat je daarvoor gekozen hebt omdat je een account hebt... Ik kan geen account nemen omdat het niet meer werkt die paginaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha.
Ik zie geen banners, dus heb er daarom kennelijk geen last van...
Gaat dat op de meeste meets niet zo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt er 1 waar iedereen op het laatste moment niet kan.
ook wel relaxed toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een 40+ meeting topic openen en dan twee jaar later is de datum gepland.
Is de abo pagina kapot?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk omdat je daarvoor gekozen hebt omdat je een account hebt... Ik kan geen account nemen omdat het niet meer werkt die pagina
Heb geen ervaring met Fokmeets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat dat op de meeste meets niet zo?
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ja, mooi dat het is opgelost dan
Ik heb er 3 daadwerkelijk meegemaakt, waar er zo'n 10 waren geïnitieerd....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat dat op de meeste meets niet zo?
Ik ben één keer naar zo'n meet geweest, in de Stairway in Utrecht, gewoon omdat ik er een keer bij wilde zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met Fokmeets.
Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de abo pagina kapot?
Of is het een voorbode, mijn abo loopt binnenkort af, geloof ik.
Heb ik het één jaar gehad...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Via een tablet mis je toch wel veel, kennelijk...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
lijkt idd een voorbode, geen ontwikkelingen meer ... Sherlock pagina is ook al maanden stuk...
Zou je nog een keer gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar zo'n meet geweest, in de Stairway in Utrecht, gewoon omdat ik er een keer bij wilde zijn.
Fuckmeetingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, nog een meet gehad In Schiedam, 5 al nu...
* MadMaster gaat even op zoek naar het dementie topic van drakin...
nahquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RLS / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |