quote:Johnny Jordaan
Johnny Jordaan, (pseudoniem van Johannes Hendricus van Musscher, (Amsterdam, 7 februari 1924 – aldaar, 8 januari 1989) was een Nederlands zanger en vertolker van het levenslied. Hij is bekend geworden door zijn liederen over Amsterdam en in het bijzonder over de Amsterdamse Jordaan.
GC / Wat of wie wordt in Nederland het doelwit bij een aanslag ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:30 schreef just me het volgende:
wat is het donker buiten!
goedemorgen
From Luton to Lisbon....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK
Met een mooi muziekje er bij zijn we gauw tevreden ..
Bedankt....nu zit ik met Maggie MacNeal in m'n hoofd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef cafca het volgende:
Da's wel het mooie aan Amsterdam, d'r zijn een hoop liedjes over geschreven
In Musikladen nog wel. Als extra bonus.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt....nu zit ik met Maggie MacNeal in m'n hoofd.
Nee, dinsdag en vrijdag vroeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je om 5 uur opstaat en er nu pas ingaat, dan maak je niet genoeg slaapuren.
Hier is het droog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef just me het volgende:
en nu regent het ook nog eens, bah bah bah!!!
De juf is streng!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
nee echt, mijn Aap moet vanavond een kaarsje voor het raam zetten voor Parijs
Dat is fijn voor de slachtoffers en nabestaandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
Kijk maar uit dat de vitrage niet in de fik vliegt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:36 schreef sacha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |