SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Heb het snel gelezen voor de editquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here. Listen carefuly brahs, this is a revolution.
Everybody asks me, "what the fuck is Zyzz about, what the fuck is up with those videos, cunt? You're fucking up yourself cunt" It's a fucking act, there is no Zyzz. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Zyzz, brah.... Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
That's what we do in this shit, brah. You wanna be a fucking little sad cunt? Fuck that shit, bro. Every little haters gonna hate, brah. You'll never be like Zyzz, brah, cause I'm a fucking sick cunt, mate. Every one of us has a little bit of Zyzz in us, you just don't know it yet. You're sitting here going, "who the fuck is this fucking faggot?", well, you're probably right. But I'm fucking shredded brah, ye cunt. Cuz at the end of the day bro, you gotta listen to this...
If you're a fucking shredded sick cunt, you get away with anything bro. You make fun of some fat cunt making a shit and people will be like "Aw yeah, Zyzz bro, yeah". No one'll give a fuck, man.
In life, if you wanna be noticed, you gotta be a fuckin' ripped cunt. You gotta be a shredded cunt. You gotta go to the gym and be a sick cunt. You gotta fuck bitches, you know and not give a fuck cuz that's what we do, bro. That's what the Zyzz cunts do. That's what the revolution is, bro. None of these fuckin' sad cunts. We're all gonna fuckin' make it bro, that's it.
Ik ben niet zo into chicks with dicks als de meeste mannen in dit topic hoorquote:
Al zet je er 1000, het doet me niks meer na de eerste notequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Klokov's nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Op mobiel is dat kut dus als ik achter m'n laptop zit grijp ik m'n kansquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Henk, ik dacht dat Cor van de multiquotes was.
Ouder? Omdat ik Henk heet zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had je overigens wel ouder verwacht Henkie. 27-club-crew-boks.
Met al die brahs en bros en yeahs en shit er in.... skip.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here. Listen carefuly brahs, this is a revolution.
Everybody asks me, "what the fuck is Zyzz about, what the fuck is up with those videos, cunt? You're fucking up yourself cunt" It's a fucking act, there is no Zyzz. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Zyzz, brah.... Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
That's what we do in this shit, brah. You wanna be a fucking little sad cunt? Fuck that shit, bro. Every little haters gonna hate, brah. You'll never be like Zyzz, brah, cause I'm a fucking sick cunt, mate. Every one of us has a little bit of Zyzz in us, you just don't know it yet. You're sitting here going, "who the fuck is this fucking faggot?", well, you're probably right. But I'm fucking shredded brah, ye cunt. Cuz at the end of the day bro, you gotta listen to this...
If you're a fucking shredded sick cunt, you get away with anything bro. You make fun of some fat cunt making a shit and people will be like "Aw yeah, Zyzz bro, yeah". No one'll give a fuck, man.
In life, if you wanna be noticed, you gotta be a fuckin' ripped cunt. You gotta be a shredded cunt. You gotta go to the gym and be a sick cunt. You gotta fuck bitches, you know and not give a fuck cuz that's what we do, bro. That's what the Zyzz cunts do. That's what the revolution is, bro. None of these fuckin' sad cunts. We're all gonna fuckin' make it bro, that's it.
Ik zit al bij de 36-clubquote:
Cheesecake voor je verjaardag mattiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Weissman het volgende:
Nog maar een 2 weken 27, en dan door naar de 28-club
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met al die brahs en bros en yeahs en shit er in.... skip.
And still looking faaaabulous darlingquote:
Die vent ernaast is breder dan hemquote:
TOday for you, tomorrow for me!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And still looking faaaabulous darling
Als je kaas op je cake hebt zou ik toch ff een penicilline kuurtje gaan halen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheesecake voor je verjaardag mattie
Niet echt cheesecake maar iets anders
Haha Weissman broekkiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Weissman het volgende:
Nog maar een 2 weken 27, en dan door naar de 28-club
Absoluut. Bij beide mannen.quote:
Nee man, lekker wat te knabbelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je kaas op je cake hebt zou ik toch ff een penicilline kuurtje gaan halen hoor
Whahaha, scherp!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
TOday for you, tomorrow for me!
hey tokkie-henkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha Weissman broekkie. Ben gewoon een week ouder
Ik denk nu aan van die la vache qui rit cheesedippersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, lekker wat te knabbelen.
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef Klokov het volgende:
MB, gaat dit over jou? R&P / Is dit 'castrerend' gedrag?
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brahquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey tokkie-henk
zullen we samen feestje klappen met pillen enshit?
Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.quote:
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Ik streep je van mijn lijst afquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit gvd op was nr 4 en nog 2 wasmanden vol te gaan. Die single leef
.
"Kut geen kleding meer, ff nieuwe kopen" is niet de beste methode, blijkbaar.
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, fuck, meeting over 10 minuten...
Ik denk dat ie inmiddels gestenigd is omdat ie uit de kast kwam of zo?quote:
Helaas, promotiebegeleider....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopen
Jij vuige lesbienne!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Weissman het volgende:
dima lijkt wel beetje op tarkan maar dan meer aesthetics
Check!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga later genoeg verdienen voor een schoonmaakstertje.
Tuinierenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vuige lesbienne!
De intratuin vind je zeker wel leuk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?
Beter. Maar wat hebben die mannen met die lelijke overstylde kapsels?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuinieren
Plastic Ikea planten
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Online shoppenniet onder de mensen hoeven komen
geen paskamerterreur
O. Meh. Beide stom.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Ga je turn up the beach?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Echte Ernemmer die Henkiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Ik vergeet altijd terug te sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinmaten
).
Dus ik ga twee keer per jaar op een dinsdagochtend van armoe maar even de stad in.
By our powers combined, we are Sapangelman!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:46 schreef Weissman het volgende:
ik zou wel een trio willen met Sap en Angel
heb nog nooit DP gehad namelijk
no homo
gew vriendschappelijk
Nee, ik heb geen jetsers helaas. *kras*quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd terug te sturen. Doet me denken, heb je toevallig 85C? Ik heb een shitload lingerie die te klein valt en die ik niet meer terug kan sturen
.
#subtielmetjecupmaatpronken
Oh god nee. In ieder geval Drift Festival en Have A Nice Day. Niet van die 538-kleuterfeestjes.quote:
bovenkant maatje S zit altijd goed bij mij, vaak heb ik betere fit dan al die modellen pics, ik denk vaak dat ze slechte pasvorm hebben maar bij mij zit het altijd wel goddelijk, stuk beter dan op de foto'squote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinmaten
).
Dus ik ga twee keer per jaar op een dinsdagochtend van armoe maar even de stad in.
Moet je wel de goeie plekken weten want het is vooral 1 groot pauperdorp.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnhem is wel tof. Was er ooit kind aan huis.
Nog altijd beter dan de backboobqueue.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen jetsers helaas. *kras*
#backoftheboobiequeue
Ik ben heel slecht in namen, maar dat stuk tussen CS en Sonsbeek staan wel een paar mooie huizen voor als je 40+ bent en wil settelen. Het is sowieso meer een stad om in oud te worden, lekker gemoedelijk met de labrador door het bos struinen enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie plekken weten want het is vooral 1 groot pauperdorp.
Inb4 wat ben je zelf
Burgermeesterwijk o.a. is inderdaad zeker de moeite. Arnhem-Noord sowieso wel over 't algemeen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in namen, maar dat stuk tussen CS en Sonsbeek staan wel een paar mooie huizen voor als je 40+ bent en wil settelen. Het is sowieso meer een stad om in oud te worden, lekker gemoedelijk met de labrador door het bos struinen enzo.
die is wel lekker man wie is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
lkkr toch silicone ftw
Was vroeger de rosse buurt wat wil je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vriend van me heeft een tijdje in de Hertogstraat gewoond, was best beetje ghetto die wijk daar.
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef seto het volgende:
als we snel tevreden waren neukten we jou wel allemaal clumsy
Ah dat wist ik niet, maar dat verklaart het danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Was vroeger de rosse buurt wat wil je.
The feels, wat doe je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef seto het volgende:
't Wordt nu wel redelijk opgeknapt. Veel studenten en yuppen. Maar ook veel witwaspraktijken. Zitten alleen al 30+ kappers daar in de buurtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, maar dat verklaart het dan
implants zijn best ok als maar niet te erg wordt verbouwd. Titjob dig ik best maar niet overdrijven. alles beter dan plat tochquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heeft zichzelf wel iets teveel laten verbouwen. Die kont en heupen zijn ook fake, net als ik schat 80% van haar gezicht
[ afbeelding ]
Je vraagt je dan inderdaad af waar ze die auto's van kopen. Of eigenlijk weet je het welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
't Wordt nu wel redelijk opgeknapt. Veel studenten en yuppen. Maar ook veel witwaspraktijken. Zitten alleen al 30+ kappers daar in de buurt. Denk maar niet dat je ergens met je Pinpas kunt betalen
. Nog wat dubieuze (Turkse) koffiehuizen en bakkerijen, belhuizen en weet ik veel wat nog meer allemaal. Wat daar gebeurt kan het daglicht echt niet verdragen. 20-jarige opgeschoren bontkraagjes in AMG's, Q7's etc. Ik had het wel geweten als ik politieagent was geweest.
Al 1.000.000 keer vastgesteld, maar toch blijft het oprispen bij sommige mensen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een mongool was die Zyzz ook. "als je shredded bent kun je overal mee wegkomen" wat een tokkie, en dan kapot gaan aan de anabolen en drugs, ook niet heel verrassend.
Regel even iemand die je masseert.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohgoddespierpijnisnietteharden.
Restday in bed doorbrengen is acceptabel, toch?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef seto het volgende:
jij moet niet amg/q7 kopen maar huren vriend anders komt de belasting op je stoepquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vraagt je dan inderdaad af waar ze die auto's van kopen. Of eigenlijk weet je het wel![]()
Ben wel eens wat dieper de wijk ingereden om een parkeerplek te zoeken maar dacht ook vrij snel, nee ik zet mn auto wel ergens anders neerinb4 wie steelt er nou een skoda fabia.
Het lijkt wel of dat hoofd erop gesoept is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
lkkr toch silicone ftw
Je kan parkeren aan de Thorbeckestraat, bij 't Rijn IJssel college. gratis parkeren, 5 min lopen als je op de hertogstraat moet zijn. Tegenwoordig is op de Steenstraat betaald parkeren tot 23:00quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vraagt je dan inderdaad af waar ze die auto's van kopen. Of eigenlijk weet je het wel![]()
Ben wel eens wat dieper de wijk ingereden om een parkeerplek te zoeken maar dacht ook vrij snel, nee ik zet mn auto wel ergens anders neerinb4 wie steelt er nou een skoda fabia.
Dit. Gewoon huren van een zwerver. Gaan daar ook meteen alle bekeuringen (foutparkeren, over een Fabia heen rijden etc.) heen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij moet niet amg/q7 kopen maar huren vriend anders komt de belasting op je stoep
40+ hier. Neuken?quote:
Ik had hem echt om de hoek neergezet, was later een plek vrij zag ik. Karel van Gelderstraat zie ik dat het heet op maps.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan parkeren aan de Thorbeckestraat, bij 't Rijn IJssel college. gratis parkeren, 5 min lopen als je op de hertogstraat moet zijn. Tegenwoordig is op de Steenstraat betaald parkeren tot 23:00.
Gast: die kneus is al tijden dood. Ga nou eens zelf leven i.p.v. hier elke keer van die internetdiarree te posten.quote:
Gast: stop gewoon met dima advies geven, hoe vaak heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gast: die kneus is al tijden dood. Ga nou eens zelf leven i.p.v. hier elke keer van die internetdiarree te posten.
Ja, ja. Ik kan het niet laten. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Gast: stop gewoon met dima advies geven, hoe vaak heb je dat al geprobeerd?
Jij wereldverbeteraar jijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, ja. Ik kan het niet laten. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Ik voel me gepasseerd zelfs!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Cor pls![]()
Dat je het bij fanta probeert snap ik nog maar kom op
Sure, veel schade kun je toch niet aanrichtenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef seto het volgende:
hey ang3l, neuken?
wil alleen niet zoenen want dat is beetje gay
Hey Goatsequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, veel schade kun je toch niet aanrichten
Ik doelde super racistisch, doch plagend, op het feit dat ie een Aziaat was!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde super racistisch, doch plagend, op het feit dat ie een Aziaat was!
Sinds ik chirurgisch een praktisch rijgkoordje heb laten aanbrengen zou ik t misschien eens moeten proberen. Ik zie een drugmule carriere voor me weggelegd!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
kan jij een 2l petfles kwijt angel?
Volgens mij word ik daar rondgedeeld als een pakje shag. Dat overleef ik nooit!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Champy het volgende:
En als je gepakt (hèhè) wordt kom je in de gevangenis, win win
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Klokov het volgende:
Hoeveel notes heb ik? Er is 1 moderator die de hele tijd dreigt mij te noten zonder reden.
Op die tieten na niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heeft zichzelf wel iets teveel laten verbouwen. Die kont en heupen zijn ook fake, net als ik schat 80% van haar gezicht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey seto konnichiwafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:00 schreef Deuce92 het volgende:
Liever deze dame dan:no thanks jeff wat een stalpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf kijk ik naarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:53 schreef fathank het volgende:
KLB / Dem thighs though
Informatief topic voor de rollade-liefhebbers
Waarom likt Miley aan een hamer?quote:
Ik zet t badje vla vast klaar.quote:
Aha! Nu snap ik "de man met de hamer" ook!quote:
Het is watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:02 schreef fathank het volgende:
Laatste 10 posts: 2 ex-dieetcluppers en een valse nicht.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het is wat
Gepost vanaf mijn Galaxy Note 3 telefoon
Hey Henk, m'n ex woont in Arnhem, kan je haar de groeten doen?quote:
Al lang gedaan joh. het is niet voor niks je exquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Hey Henk, m'n ex woont in Arnhem, kan je haar de groeten doen?
Wel waar. Vraag maar aan MoBlo.quote:
Ze moest ff haar toys opruimen haha niet opruimen maar iets anders snap jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde je met 'opruimen' ?
stream je je kettlebell workouts op twitchquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:17 schreef Klokov het volgende:
Hey Moblo, heb je de Galaxy Note 3 gekocht die op mijn Amazon Wishlist stond?
Eerder schraal denk ik. Maar dat weet jij beter dan ik, als single man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kan een penis ook wrinkly worden?
heb je die smatje al gevonden op de web vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kan een penis ook wrinkly worden?
Oh nee ik bedoelde wanneer die lange tijd in een vagina zitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerder schraal denk ik. Maar dat weet jij beter dan ik, als single man.
Again, dat moet jij beter weten dan ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde wanneer die lange tijd in een vagina zit
Ik heb hem nog nooit echt een kwartier erin gestoken zonder eruit te halen, meestal ga je wel een beetje heen en weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again, dat moet jij beter weten dan ik.
Is het al zo lang geleden sappie
Ja heb haar gevonden idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je die smatje al gevonden op de web vriend
Awww, kom in mijn boezemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit echt een kwartier erin gestoken zonder eruit te halen, meestal ga je wel een beetje heen en weer.
Verder wel lang geleden ja
Eerst ff langs Starbucks dus Sapquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als in: voor een knuffel. Niet "deponeer je zaad op m'n tieten". Daar moet mínstens een kop koffie aan vooraf gaan.
Oh want dat was wel wat ik dacht. Hoe drink jij je koffie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als in: voor een knuffel. Niet "deponeer je zaad op m'n tieten". Daar moet mínstens een kop koffie aan vooraf gaan.
Melk en suiker pls.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh want dat was wel wat ik dacht. Hoe drink jij je koffie?
Lief doen, is echt eng als je fattie bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:39 schreef Beach het volgende:
R&P / Voor het eerst naar de sportclub (angst overwinnen)
hoezo dat ben jij toch nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lief doen, is echt eng als je fattie bent.
gwn een twitch sletje regelen. deze is wel een sletje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sapstengel moet gewoon een WoW chick hosselen.
[ afbeelding ]
Helaas mag het nogsteeds hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:09 schreef JaqenHghar het volgende:
lol dat mag niet meer op twitch.
Regels zijn aangepast. Geen titty streams en geen skimpy kleding meer.
Had ik ook toen ik heel dik was, maar na paar keer was dat wel over.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lief doen, is echt eng als je fattie bent.
Hoe hopeloos moet je dan zijn als manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/kristiplays/b/605563246 hier nog een lkkr pornosterretje. Dat mag dus nogsteeds
goede boobjobquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/kristiplays/b/605563246 hier nog een lkkr pornosterretje. Dat mag dus nogsteeds
Ze mogen komen hoor is niet mijn gym, maar ze zijn irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach dat gejank op nieuwe gymmers. Er zitten er hier ook een paar die iig begonnen met de fysiek van een 12-jarig meisje/sumo-worstelaar.
#hypocrieteonliners
Hoe laat ga jij streamen?quote:
Dus tijdens de fap-time van alle mannen?quote:
Wel inkijk + push upquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:38 schreef IrCute het volgende:
Jongens, ik ben een sletje omdat ik een nerd video heb gemaakt op YT.
Leuk hondje heb jequote:
wtf dat is niet normaal meerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef IrCute het volgende:
dat is kristi lovett van de camsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/kristiplays/c/5778847quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zo gaar ja al die porn stars die dan twitch gaan streamenalsof die wijven uberhaupt kunnen gamen. Zijn van die types die zeggen "ive always been a bit of a nerd" zodat al die kansloze gamers op hun gaan geilen en zo willen bewijzen dat ze meer zijn dan een cumbucket. Bitch pls
net als Sasha Grey met haar zogenaamde filosofie en crap. Je zuigt pik voor geld doe niet alsof je iets voorstelt je bent gewoon een ordinaire hoer.
Ken trouwens wel een paar WoW chicks die best okay zijn idd, alleen wonen beetje ver weg helaas.
Video werkt niet op mobiel, tvp voor straks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/kristiplays/c/5778847
Moet je dit kijken dan![]()
![]()
Dat gezicht dat ze trekt.
Heel verslavend WoW.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb heeeel even overwogen WoW te spelen omdat een vriend van me het er continu over had, maar ik zag het beetje sociale leven wat ik had al verdwijnen als sneeuw voor de zon
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
WoW is niet echt leuk ook, WoW is zeg maar fitness
runescape is zeg maar hardcore gym
ik was hierbij
Jij raakt ook alles swsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Video werkt niet op mobiel, tvp voor straks.
Maar aan die titel ben ik al bangkills 2 people, lol. Dat doe je normaal na een paar minuten in een map toch
Zou haar overigens wel raken.
K/D ratio van 3 op COD4 met 1300 uur op de tellerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Niet een K/D ratio van 2,65 hebben op COD Black Ops
Als je ooit toch gaat spelen geef ik je wel gold als je /kiss met me doet in een hoekje van Stormwind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb heeeel even overwogen WoW te spelen omdat een vriend van me het er continu over had, maar ik zag het beetje sociale leven wat ik had al verdwijnen als sneeuw voor de zon
Ik had alle 15 prestiges op level 50quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:57 schreef Champy het volgende:
[..]
K/D ratio van 3 op COD4 met 1300 uur op de teller
Waar is de tijd geblevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had alle 15 prestiges op level 50
En volgens mij 13 dagen, maar weet niet meer zeker
Ga fietsenquote:
Ik was in het begin ook wel bang omdat ik als ecto met 65kg bij 186 naar binnen liep jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach dat gejank op nieuwe gymmers. Er zitten er hier ook een paar die iig begonnen met de fysiek van een 12-jarig meisje/sumo-worstelaar.
#hypocrieteonliners
Ik mis Black Ops wel. Leukste COD.quote:
Hoe was je gesprek?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga pas na m'n promoveren weer WoWen.
wow okquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
Sap heb je al een cwd (gehad)?
Klokov heb je al een kind?
Fathank ben je nog dagelijks boos?
Is Beach nog steeds pro-Korea?
Is Eleiko nog steeds Cor?
Is montelly weer/nog steeds geband?
Dima nog single?
Is dit nog wel gym?
Vertellllllll het me
Laten we steun-nieuwjaars-fatties-armbandjes op de markt brengen. LiftStrong ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was in het begin ook wel bang omdat ik als ecto met 65kg bij 186 naar binnen liep ja
Iedereen is ergens begonnen. Vind daarom het opmerkingen maken over nieuwe sporters ook altjd beetje gaar. In de gym gebeurt dat soms ook.
Adopteer een fattie bandjes, zodat je als nieuwe fattie weet wie je om hulp mag vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we steun-nieuwjaars-fatties-armbandjes op de markt brengen. LiftStrong ofzo.
Mjah ik was ook echt een stok, maar zou je wel op mn gezicht laten zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. 65 bij 185? Ik zou je doormidden gebroken hebben denk ik.
Deze gemist. Hihi.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je ooit toch gaat spelen geef ik je wel gold als je /kiss met me doet in een hoekje van Stormwind.
Wowquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik was ook echt een stok, maar zou je wel op mn gezicht laten zitten.
Ben inmiddels wel 95kg nu, maar mag nog steeds.
Heb wel klein buikje als ik zit nuquote:
Dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel klein buikje als ik zit numaar straks even maandje onder mijn onderhoud gaan eten dan verdwijnt het weer een beetje. Hoef nog niet 8% bodyfat shredded te worden dit jaar.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje een buikje hoort. Sixpack ligt niet lekker.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat, is zoquote:
Je beschrijft Ray.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat, is zo. Sixpack boeit echt geen drol. Stevige pecs en zo'n mooie V-lijn in de lies daarentegen
![]()
![]()
en dan flinke schouderpartij erbij en ik drijf weg
.
Goed, tijd om verder te gaan met de nieuwsjaatsopruiming
niet weten dat de meeste mensen nu nog bulkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, en nu even handje omhoog houden wie van jullie daadwerkelijk een sixpack heeft
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, en nu even handje omhoog houden wie van jullie daadwerkelijk een sixpack heeft
Stijfje gekregen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
die quote in je sig is gewoon al langer dan een jaar geleden... good timesquote:
quote:
Moet je z'n nieuwe workout DVD kopen, kom je er ook zo uit te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind beetje een buikje ook mooier dan sixpack.
Zou zelf liever dit fysiek hebben dan bijvoorbeeld dat van Jeff Seid
[ afbeelding ]
Alleen met wat meer massa op de benen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sap gaat c_c anaal vernederen ik zeg je vriend
Zit daar ook een anabolenkuur bij inbegrepen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Moet je z'n nieuwe workout DVD kopen, kom je er ook zo uit te zien
Ohja goeie. Ik ben ook nog ff aan het bulken, daarom ietsje boven goed gewichtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef seto het volgende:
[..]
niet weten dat de meeste mensen nu nog bulken
Dan moet er toch zeker wel een brownie bij die koffiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja lkkre hangtieten ook zou sabbelen 8/10 nohomoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
chocoprins ook goedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan moet er toch zeker wel een brownie bij die koffie
Ik word niet vernederd vriend, ik word anaal geliefkoosd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel het voordeel van man zijn inderdaad. En denk ook niet dat vrouwen echt super ver door gaan bulken, als man is het iets meer yoloquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
wat heb je toch een heerlijk leven als je gewoon 30 kg kan aankomen zonder dat je ziek obees wordt
Als die zn quads eens een keer goed pakt ziet het er 100x beter uit idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niets lolquote:
Als je katten reclame kreeg was het denk ik pas ergquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh fijn, ik krijg ads voor trouwjurken, heeft google besloten.
WRIJF HET ER GODVERDOMME MAAR IN.
Is ook dom die hele reactie, verwacht ook eigenlijk niet anders van een bedrijf wat sprookjes schrijft als productomschrijving.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik bestel ook altijd Now Foods voor supplementen inderdaad. En over het dubbeltje op de eerste rang heb je wel gelijk. Het enige waar de klagers dan weer gelijk in hebben is dat BF soms wel spul van opmerkelijke kwaliteit levert en wanneer ze hier op worden gewezen direct gaan dreigen met advocaten en aanklagen voor smaad en de resultaten lopen ontkennen. Als je graag een bedrijf wilt runnen moet je ook op een volwassen, zakelijke manier om kunnen gaan met kritiek.
Ik moest lachen maar mn ipad had ondanks die dikke klauwen de smiley niet gepakt en toen stond alleen die quote er LOLquote:
Inderdaad ja, je kunt niet eens meer letterlijk de gym slopen, het enige wat wordt gesloopt is je lever door alle creatine afkomstig uit China.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is ook dom die hele reactie, verwacht ook eigenlijk niet anders van een bedrijf wat sprookjes schrijft als productomschrijving.
Alleen de reactie van vele zowel hier als @dbb doet mij alleen maar denken dat die sprookjesreclame toch wel effect gehad hebben en dat sommige zich daarom nu dubbel gebeerd voelen
Het enige goede aan b&f is die creapure creatinequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je kunt niet eens meer letterlijk de gym slopen, het enige wat wordt gesloopt is je lever door alle creatine afkomstig uit China.
Dress...appropriatelyquote:
Ik ben blij dat ze geen condooms makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs de shakebakers van B&F shop heb ik allemaal weggetyft. Als hun whey niet goed is dan zijn die shakebakers ook voor 100% gemaakt van kwik en andere bijproducten. Ik vertrouw ze niet meer.
haha je maakte de zelfde fout als ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs de shakebakers van B&F shop heb ik allemaal weggetyft. Als hun whey niet goed is dan zijn die shakebakers ook voor 100% gemaakt van kwik en andere bijproducten. Ik vertrouw ze niet meer.
Serieus dan had ik minimaal 20 kinderen rondlopen. Die ik overigens niet zou erkennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen condooms maken
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
reed er laatst langsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we met een knokploeg dat pand pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |