Helemaal niets lolquote:
Als je katten reclame kreeg was het denk ik pas ergquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh fijn, ik krijg ads voor trouwjurken, heeft google besloten.
WRIJF HET ER GODVERDOMME MAAR IN.
Is ook dom die hele reactie, verwacht ook eigenlijk niet anders van een bedrijf wat sprookjes schrijft als productomschrijving.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik bestel ook altijd Now Foods voor supplementen inderdaad. En over het dubbeltje op de eerste rang heb je wel gelijk. Het enige waar de klagers dan weer gelijk in hebben is dat BF soms wel spul van opmerkelijke kwaliteit levert en wanneer ze hier op worden gewezen direct gaan dreigen met advocaten en aanklagen voor smaad en de resultaten lopen ontkennen. Als je graag een bedrijf wilt runnen moet je ook op een volwassen, zakelijke manier om kunnen gaan met kritiek.
Ik moest lachen maar mn ipad had ondanks die dikke klauwen de smiley niet gepakt en toen stond alleen die quote er LOLquote:
Inderdaad ja, je kunt niet eens meer letterlijk de gym slopen, het enige wat wordt gesloopt is je lever door alle creatine afkomstig uit China.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is ook dom die hele reactie, verwacht ook eigenlijk niet anders van een bedrijf wat sprookjes schrijft als productomschrijving.
Alleen de reactie van vele zowel hier als @dbb doet mij alleen maar denken dat die sprookjesreclame toch wel effect gehad hebben en dat sommige zich daarom nu dubbel gebeerd voelen
Het enige goede aan b&f is die creapure creatinequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je kunt niet eens meer letterlijk de gym slopen, het enige wat wordt gesloopt is je lever door alle creatine afkomstig uit China.
Dress...appropriatelyquote:
Ik ben blij dat ze geen condooms makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs de shakebakers van B&F shop heb ik allemaal weggetyft. Als hun whey niet goed is dan zijn die shakebakers ook voor 100% gemaakt van kwik en andere bijproducten. Ik vertrouw ze niet meer.
haha je maakte de zelfde fout als ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs de shakebakers van B&F shop heb ik allemaal weggetyft. Als hun whey niet goed is dan zijn die shakebakers ook voor 100% gemaakt van kwik en andere bijproducten. Ik vertrouw ze niet meer.
Serieus dan had ik minimaal 20 kinderen rondlopen. Die ik overigens niet zou erkennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen condooms maken
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
reed er laatst langsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we met een knokploeg dat pand pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |