Ik vind het ook belachelijk gedrag, maar je zou het ook gewoon kunnen melden ipv terug doen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
Eens, ik zou het ook niet kunnen accepteren en behandel die persoon op exact dezelfde wijze tot de relatie ontploft of ze door heeft dat ze belachelijk bezig is.
'mannetje' kan ik op zich nog wel hebben, walgelijk kooswoord maar goed maar het door de tent schreeuwen dat je zittend moet plassen zou voor mij een reden zijn om overal staand, met een blinddoek en na vijf keer gedraaid te zijn random ergens overheen te zeiken.
Daar begin ik wel mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk gedrag, maar je zou het ook gewoon kunnen melden ipv terug doen, natuurlijk.
Zou kunnen. Maar is in dit geval niet zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zittend plassen kan ook zijn ivm prostaatproblemen.
Ik zou heel die wc onderpissen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen?
Aangezien je hem goed kent heb je dit vast ook met hem besproken... Wat vind hij ervan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Omdat ik de man in kwestie heel goed ken.
Denk niet dat iedereen zo makkelijk praat over prostaat problemen, of jij moet het mannetje zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
misschien vindt hij het wel prettig om op die manier behandelt te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel dus.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Het doet er natuurlijk totaal niet toe of zittend plassen beter is voor haar mannetje (omg...), het feit dat ze dat in gezelschap van anderen toe roept vind ik echt denigrerend gedrag. Geen idee wat er achter schuilt, maar mevrouw lijkt duidelijk de broek aan te hebben en dat ook in het openbaar even in te willen wrijven. Maar misschien doen ze het allebei wel even erg naar elkaar (ik ken zo'n stel, net een klucht in het openbaar).
Moehahahaha! NEEN!!! Ik ben niet het 'mannetje'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef Moppert het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen zo makkelijk praat over prostaat problemen, of jij moet het mannetje zijn
Ik heb het (nog) niet met hem besproken. Het is nogal wat namelijk om een man met het gedrag van zijn vrouw te confronteren. Ik wil natuurlijk niet stoken in een 'goed' huwelijk.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangezien je hem goed kent heb je dit vast ook met hem besproken... Wat vind hij ervan?
Juist ja, je praat niet met hem, maar kent hem wel goed. Hoop gebakken lucht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:07 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Ik heb het (nog) niet met hem besproken. Het is nogal wat namelijk om een man met het gedrag van zijn vrouw te confronteren. Ik wil natuurlijk niet stoken in een 'goed' huwelijk.....
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist ja, je praat niet met hem, maar kent hem wel goed. Hoop gebakken lucht.
Ik heb het over bespreken, niet over confronteren. En het is geen stoken, maar mannen onderling informatie uitwisselen. Je gaat niet eisen dat hij het zus en zo moet aanpakken, maar slechts vragen hoe het zit.
Hoe zou dat nou komen....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |