Ik vind het ook belachelijk gedrag, maar je zou het ook gewoon kunnen melden ipv terug doen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
Eens, ik zou het ook niet kunnen accepteren en behandel die persoon op exact dezelfde wijze tot de relatie ontploft of ze door heeft dat ze belachelijk bezig is.
'mannetje' kan ik op zich nog wel hebben, walgelijk kooswoord maar goed maar het door de tent schreeuwen dat je zittend moet plassen zou voor mij een reden zijn om overal staand, met een blinddoek en na vijf keer gedraaid te zijn random ergens overheen te zeiken.
Daar begin ik wel mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk gedrag, maar je zou het ook gewoon kunnen melden ipv terug doen, natuurlijk.
Zou kunnen. Maar is in dit geval niet zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zittend plassen kan ook zijn ivm prostaatproblemen.
Ik zou heel die wc onderpissen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen?
Aangezien je hem goed kent heb je dit vast ook met hem besproken... Wat vind hij ervan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Omdat ik de man in kwestie heel goed ken.
Denk niet dat iedereen zo makkelijk praat over prostaat problemen, of jij moet het mannetje zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
misschien vindt hij het wel prettig om op die manier behandelt te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel dus.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Het doet er natuurlijk totaal niet toe of zittend plassen beter is voor haar mannetje (omg...), het feit dat ze dat in gezelschap van anderen toe roept vind ik echt denigrerend gedrag. Geen idee wat er achter schuilt, maar mevrouw lijkt duidelijk de broek aan te hebben en dat ook in het openbaar even in te willen wrijven. Maar misschien doen ze het allebei wel even erg naar elkaar (ik ken zo'n stel, net een klucht in het openbaar).
Moehahahaha! NEEN!!! Ik ben niet het 'mannetje'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef Moppert het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen zo makkelijk praat over prostaat problemen, of jij moet het mannetje zijn
Ik heb het (nog) niet met hem besproken. Het is nogal wat namelijk om een man met het gedrag van zijn vrouw te confronteren. Ik wil natuurlijk niet stoken in een 'goed' huwelijk.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangezien je hem goed kent heb je dit vast ook met hem besproken... Wat vind hij ervan?
Juist ja, je praat niet met hem, maar kent hem wel goed. Hoop gebakken lucht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:07 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Ik heb het (nog) niet met hem besproken. Het is nogal wat namelijk om een man met het gedrag van zijn vrouw te confronteren. Ik wil natuurlijk niet stoken in een 'goed' huwelijk.....
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist ja, je praat niet met hem, maar kent hem wel goed. Hoop gebakken lucht.
Ik heb het over bespreken, niet over confronteren. En het is geen stoken, maar mannen onderling informatie uitwisselen. Je gaat niet eisen dat hij het zus en zo moet aanpakken, maar slechts vragen hoe het zit.
Hoe zou dat nou komen....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Iedereen schijn er van uit te gaan dat ik een man ben. Grappig.....
Ik vraag aan jullie hoe jullie dit zouden vinden.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Vraag dan aan de vrouw waarom ze zo doet...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Ik vraag aan jullie hoe jullie dit zouden vinden.....
...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat?
Dus: mannen praten met mannen, en vrouwen praten met vrouwen? Hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Vraag dan aan de vrouw waarom ze zo doet...
Zie je de 'dan' in de post? Je wil het niet met de man bespreken, je vindt dat moeilijk. Vervolgens stel ik het voor om het met de vrouw te bespreken, pak je het op deze manier aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:14 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dus: mannen praten met mannen, en vrouwen praten met vrouwen? Hoezo?
Ik zoek sowieso geen vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
....... vooral geen vrouw zoeken die zo doet dus, ......
maar waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef Obstinaatje het volgende:
Nou ja, vooralsnog is mijn idee door jullie reacties dat het inderdaad redelijk denigrerend is wat mevrouw doet. Dit wilde ik gewoon even weten. En dat was de bedoeling van mijn vraag.
Ik weet nu dat ik geen spoken zie. En nu kan ik het er met hem/haar over hebben op een geschikt moment. Of gewoon aan haar vragen waarom ze dat doet.
Nogmaals: waarom?quote:
Wat is er nou zo moeilijk aan dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat jullie hiervan vinden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ergens nogal denigrerend naar die vriend van je dat jij uberhaubt vind dat jij je hier mee moet bemoeien? Het is een volwassen man neem ik aan. Laat hem lekker zijn eigen relatie vorm geven
Je wil het met het koppel bespreken? Dus je wil niet alleen weten wat volslagen vreemden er van vinden? (snap ik ook al niet, daar niet van. Daarnaast is je OP zo opgesteld dat wij niet anders kunnen zeggen als 'nou nou dat gaat wel ver')quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat jullie hiervan vinden?
Ik heb geen idee wat hierachter zit, maar persoonlijk zou ik het niet lang pikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Bij een bij mij bekend stel heeft mevrouw het over 'haar mannetje' als ze haar man bedoeld. (Niks 'mannetje' aan, een grote sterke kerel.)
En bij mij ging even het licht uit toen ze in haar onbekend gezelschap de man op weg naar het toilet de instructie toeriep (hard) om vooral te gaan zitten tijdens het plassen.
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat? En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen? (Tenzij je er aan gewend bent na een lange relatie, of niet beter weet omdat mammie dat ook altijd deed...)
Zelf vind ik het een verbale vorm van castratie, maar misschien overdrijf ik. Zou natuurlijk kunnen.
Leuk topic toch? Interessante vraag op zich en men springt er op in. Topic geslaagdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Leuk topic toch? Interessante vraag op zich en men springt er op in. Topic geslaagd.
Wat een BS opmerking. Wat doe je überhaupt op een forum als je zo denkt. Het is normaal en ook goed om je mening te toetsen. Anders zit je voor je het weet in een ivoren toren je eigen mening te herkauwen tot je niet beter weet dan dat je altijd gelijk hebt. En dat is pas irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je wil het met het koppel bespreken? Dus je wil niet alleen weten wat volslagen vreemden er van vinden? (snap ik ook al niet, daar niet van. Daarnaast is je OP zo opgesteld dat wij niet anders kunnen zeggen als 'nou nou dat gaat wel ver')
Het lijkt mij weer zo'n typisch topic waarbij TS een mening heeft en die even ondersteund wil zien
Dan nog zou ik het niet lang pikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:28 schreef jogy het volgende:
En wie weet hangt die vrouw wel elke nacht met tepelklemmen aan het plafond. Who knows.
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Wat een BS opmerking. Wat doe je überhaupt op een forum als je zo denkt. Het is normaal en ook goed om je mening te toetsen. Anders zit je voor je het weet in een ivoren toren je eigen mening te herkauwen tot je niet beter weet dan dat je altijd gelijk hebt. En dat is pas irritant.
2 toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?
Psies!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 toch?
De "ja" kant en de "nee" kant
Maar is dit niet hetzelfde gedrag dat bijvoorbeeld mishandeling binnen een gezin helpt in stand te houden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Ja, het gedrag van die vrouw lijkt me ook best denigererend...
net zo denigrerend als dat het zou zijn als een andere vrouw, buitenstaander in die relatie zich gaat inmengen om die man te 'beschermen' tegen het door haar vermeend ongewenste bemoeizuchtige gedrag van zijn eigen vrouw.
Punt is gewoon dat je niet kunt weten of die man zelf er een probleem mee heeft en zelfs als hij dat wel zou hebben, moet die man utieindelijk zelf de assertiviteit hebben of aanleren om ertegen wat te doen.
Wat de 'algemene mening' van een paar anonieme lafbekjes op da intrawebz verder over die relatie en hun onderlinge omgangsvormen is, is behoorlijk irrelevant.
In dit topic is ergens het idee ontstaan dat ik me er op wat voor manier dan ook mee zou moeten bemoeien. Ik ben daar (dom genoeg) op in gegaan, maar het was niet mijn bedoeling. En ik ga dat ook niet doen. Het is gewoon een vraag, niet meer niet minder. Gewoon omdat intermenselijke relaties me boeien en verbazen. Mag toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
net zo denigrerend als dat het zou zijn als een andere vrouw, buitenstaander in die relatie zich gaat inmengen om die man te 'beschermen' tegen het door haar vermeend ongewenste bemoeizuchtige gedrag van zijn eigen vrouw.
Punt is gewoon dat je niet kunt weten of die man zelf er een probleem mee heeft en zelfs als hij dat wel zou hebben, moet die man utieindelijk zelf de assertiviteit hebben of aanleren om ertegen wat te doen.
Wat de 'algemene mening' van een paar anonieme lafbekjes op da intrawebz verder over die relatie en hun onderlinge omgangsvormen is, is behoorlijk irrelevant.
Als jouw definitie van mishandeling is "iemand die publiekelijk iemand anders oproept vooral te gaan zitten op de WC", dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is dit niet hetzelfde gedrag dat bijvoorbeeld mishandeling binnen een gezin helpt in stand te houden?
Nee, dat is het niet (snap niet dat je daar een antwoord op nodig hebt).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als jou definitie van mishandeling is "iemand die publiekelijk iemand anders oproept te gaan zitten op de WC", dan heb je gelijk.
ikzelf vind echter dat er een heel groot verschil zit tussen gedrag tussen twee partner sdat ikzelf niet prettig zou vinden, maar waarbij ik verder geen idee heb hoe die man er verder over denkt.
Als het mij zou storen, zou ik het wellicht gewoon vragen en als ik dan een antwoord krijg in de zin van "bemoei je er niet mee", zou dat voor mij al reden zijn om mijn relatie t.o.v. hun te re-evalueren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ikzelf vind echter dat er een heel groot verschil zit tussen gedrag tussen twee partners dat ikzelf voor mij persoonlijk of in mijn eigen relatie niet prettig zou vinden, maar waarbij ik verder geen idee heb hoe die man er verder over denkt.
Het zou misschien anders worden als er wel aanwijzingen voor een serieuze vorm van mishandeling in die relatie bestaat, maar dat zie ik nu net niet ..
op basis van het beschreven gedrag zie ik gewoon niets meer dan 'nuja, dat zou ikzelf niet accepteren in mijn relatie'.
Misschien doordat je dat zelf letterlijk vertelde, dat je nu 'met hem/haar erover zou gaan praten'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:39 schreef Obstinaatje het volgende:
In dit topic is ergens het idee ontstaan dat ik me er op wat voor manier dan ook mee zou moeten bemoeien.
Ik heb al uitgelegd dat ik - ten onrechte - meeging in de gedane suggestie. Het was niet mijn intentie (en is nog steeds niet) om me er mee te gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien doordat je dat zelf letterlijk vertelde, dat je nu 'met hem/haar erover zou gaan praten'.
(....)
Thank you dear.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welkom in R&P (zolang de trollen maar thuis blijven)
Zodra je de behoefte voelt je ermee in te mengen, doe je dat altijd vanuit je eigen persoonlijk afkeer van die betiteling of manier van aanspreken...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, maar volgens jouw redenatie "moet die man utieindelijk zelf de assertiviteit hebben of aanleren om ertegen wat te doen.", wat er op neer komt dat ze het maar zelf moeten oplossen (als er al sprake is van een probleem in dit specifieke geval), maar ik zie niet in waarom ik er niet met 1 van hun over zou kunnen praten (zeker niet als ze relatief dichtbij mij zouden staan)
Maar iedereen heeft toch ingebakken voorkeur/afkeer? Niemand is geheel objectief. Zelf al zou het een beroepsvereiste zijn (rechter( bijvoorbeeld) dan nog zijn er persoonlijke ideeën die gewoon ingebakken zijn. Je wordt nou eenmaal heel vroeg in het leven gevormd, en dat is daar een (dikwijls onbewust) onderdeel van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zodra je de behoefte voelt je ermee in te mengen, doe je dat altijd vanuit je eigen persoonlijk afkeer van die betiteling of manier van aanspreken...
precies zoals de TS stelt 'vinden jullie dat denigrerend' en vervolgens lijkt te suggeren dat een aantal persoonlijke opinies daarover, gelijk een absoluut waarde-oordeel impliceert of die vrouw dat 'mag zeggen'.
Ik hoop dat je ook inziet dat als je dat doet vanuit jouw eigen afkeer van die omgang, dat altijd _jouw_ mening is, en je persoonlijke afkeer snel een ander opdringt.
Ik zou het intiieel hooguit interssant vinden te ontdekken wat die man zelf ervan vind en _of_ die het erg vind, voordat je jouw afkeer en je vergelijkingen met 'mishandeling' gaat inbrengen.
Ik zou het verder geen enkel probleem vinden om zelf aan te geven dat _ik_ dat niet prettig zou vinden, maar altijd heel duidelijk dat mijn mening daarover niet noodzakelijk ook de mening van iemand anders hoeft te zijn.
Als die man er verder geen probleem mee heeft, is dat verder zijn keuze
Dat vind ik niet. -Als- ik er wat van zeg, dan zeg ik dat omdat ik dat raar gedrag vind en als ze het vervolgens ook nog eens publiekelijk doen waar ik bij ben -en- het niet op prijs stelt dat ik erop reageer, tsja, dan had je mij maar niet moeten kennenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zodra je de behoefte voelt je ermee in te mengen, doe je dat altijd vanuit je eigen persoonlijk afkeer van die betiteling of manier van aanspreken...
precies zoals de TS stelt 'vinden jullie dat denigrerend' en vervolgens lijkt te suggeren dat een aantal persoonlijke opinies daarover, gelijk een absoluut waarde-oordeel impliceert of die vrouw dat 'mag zeggen'.
Vetgedrukte zie ik dus niet zo, dus die bijbehorende reserveringen..komen gewoon niet in me opquote:Ik hoop dat je ook inziet dat als je dat doet vanuit jouw eigen afkeer van die omgang, dat altijd _jouw_ mening is, en je persoonlijke afkeer snel een ander opdringt.
Ik zou het intiieel hooguit interssant vinden te ontdekken wat die man zelf ervan vind en _of_ die het erg vind, voordat je jouw afkeer en je vergelijkingen met 'mishandeling' gaat inbrengen.
Sowieso gaat het hierbij om mijn mening, ten slotte ben ikzelf diegene die het in die situaltie ter sprake brengtquote:Ik zou het verder geen enkel probleem vinden om zelf aan te geven dat _ik_ dat niet prettig zou vinden, maar altijd heel duidelijk dat mijn mening daarover niet noodzakelijk ook de mening van iemand anders hoeft te zijn.
Als die man er verder geen probleem mee heeft, is dat verder zijn keuze
Ik breng dit gedrag dus ook ter sprake omdat het in mijn eigen huis gebeurde.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik reageer even in stukjes, daar dit voor mij overzichtelijker is
[..]
Dat vind ik niet. -Als- ik er wat van zeg, dan zeg ik dat omdat ik dat raar gedrag vind en als ze het vervolgens ook nog eens publiekelijk doen waar ik bij ben -en- het niet op prijs stelt dat ik erop reageer, tsja, dan had je mij maar niet moeten kennen
[..]
Vetgedrukte zie ik dus niet zo, dus die bijbehorende reserveringen..komen gewoon niet in me op
[..]
Sowieso gaat het hierbij om mijn mening, ten slotte ben ikzelf diegene die het in die situaltie ter sprake brengt
En wat voor reactie kreeg je??quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:09 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Ik breng dit gedrag dus ook ter sprake omdat het in mijn eigen huis gebeurde.....
Dit dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Goh misschien hierdoor?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:39 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
In dit topic is ergens het idee ontstaan dat ik me er op wat voor manier dan ook mee zou moeten bemoeien. Ik ben daar (dom genoeg) op in gegaan, maar het was niet mijn bedoeling. En ik ga dat ook niet doen. Het is gewoon een vraag, niet meer niet minder. Gewoon omdat intermenselijke relaties me boeien en verbazen. Mag toch?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef Obstinaatje het volgende:
Ik weet nu dat ik geen spoken zie. En nu kan ik het er met hem/haar over hebben op een geschikt moment. Of gewoon aan haar vragen waarom ze dat doet.
Maar dit is toch maar een aanname die 5 stappen verder is dan "er gewoon wat van zeggen"?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind sowieso dat mensen nogal snel oordelen over een relatie, en over hoe 'de vrouw de broek wel aan zal hebben'. Niemand kan in de relatie kijken, behalve de mensen die in de relatie zitten.
Maar als het niet tegen jou gericht is, waarom zou je er dan op reageren?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vreemd gedrag eigenlijk, dat als je ergens wat van zegt (gedrag dat iemand -publiekelijk- ten toon spreidt) dat gelijk als "je persoonlijke afkeer een ander opdringen" gezien wordt.
Waarom voelen zoveel mensen zich zo snel aangevallen???
Waarom is dit relevant?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als het niet tegen jou gericht is, waarom zou je er dan op reageren?
In een van de eerste reacties wordt zoiets al gezegd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit is toch maar een aanname die 5 stappen verder is dan "er gewoon wat van zeggen"?
Ik vind het raar dat 'men' wel een mening mag hebben over haar opmerking/hun relatie en die zelfs mag ventileren door te zeggen dat 'men' het geen gepast gedrag vindt, terwijl zij dit gedrag dus niet mag vertonen.quote:
Ik zat erbij en keek ernaar. En constateerde in gedachten (wellicht ten onrechte) dat het schoon blijven van mijn toilet voor mevrouw kennelijk belangrijker was dan het zelfbeeld van heer man. (Ik begon namelijk te lachen en zei "Zitten? Hoezo?") Maar ik vraag me nog steeds af waarom iemand zoiets doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor reactie kreeg je??
TS denkt gewoon door door wat open vragen te stellen. Hij heeft hierover nog geen definitieve mening gevormd, anders had hij niet dit topic geopendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een van de eerste reacties wordt zoiets al gezegd.
Tevens is de OP ook al zo ingericht, evenals de vraagstelling: 'zij' vertoont gedrag dat 'castrerend' zou zijn.
Ehh, ik snap je zin niet helemaal. Wat bedoel je nou precies?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat 'men' wel een mening mag hebben over haar opmerking/hun relatie en die zelfs mag ventileren door te zeggen dat 'men' het geen gepast gedrag vindt, terwijl zij dit gedrag dus niet mag vertonen.
Open vragen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TS denkt gewoon door door wat open vragen te stellen. Hij heeft hierover nog geen definitieve mening gevormd, anders had hij niet dit topic geopend
Preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een van de eerste reacties wordt zoiets al gezegd.
Tevens is de OP ook al zo ingericht, evenals de vraagstelling: 'zij' vertoont gedrag dat 'castrerend' zou zijn.
Lees even alles hè voordat je weer gaat schreeuwen....quote:
Ik bedoel dat je er als buitenstaander kennelijk van alles van mag vinden en dat zelfs mag uiten, maar dat het wel ongepast is dat zij zulk gedrag vertoont. Waarom is dat van haar ongepaster dan dat van een buitenstaander om ernaar te vragen? Het is tussen haar en haar partner, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehh, ik snap je zin niet helemaal. Wat bedoel je nou precies?
Hij had al een (voorlopige) mening gevormd (over deze situatie nagedacht) alvorens er een topic over te hebben geopend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies
Er word niets gezegd over hoe de man reageerde, hoe de interactie verder is tussen het koppel etc
Daarom vind ik dat je met deze OP maar 1 kant op kunt en vind ik het weer zo'n typisch topic waarbij TS gewoon fok even nodig heeft om zichzelf te bevestigen en zijn/haar acties te verantwoorden
natuurlijk, ikzelf geef ook aan dat ikzelf die omgang ook niet prettig zou vinden...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:00 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch ingebakken voorkeur/afkeer? Niemand is geheel objectief. Zelf al zou het een beroepsvereiste zijn (rechter( bijvoorbeeld) dan nog zijn er persoonlijke ideeën die gewoon ingebakken zijn. Je wordt nou eenmaal heel vroeg in het leven gevormd, en dat is daar een (dikwijls onbewust) onderdeel van.
En vandaar ook mijn vraag, omdat ik me realiseer dat ik niet objectief ben.
Het is tussen haar en haar partner, maar het gebeurde bij TS thuis en TS heeft alle recht om aan de bezoekers vragen te stellen als hij iets hiervan niet snapt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er als buitenstaander kennelijk van alles van mag vinden en dat zelfs mag uiten, maar dat het wel ongepast is dat zij zulk gedrag vertoont. Waarom is dat van haar ongepaster dan dat van een buitenstaander om ernaar te vragen? Het is tussen haar en haar partner, toch?
Er worden steeds meer dingen bijgehaald die nooit zijn gezegd. Waar heb ik gezegd dat ik die man wil beschermen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk, ikzelf geef ook aan dat ikzelf die omgang ook niet prettig zou vinden...
De 'mening' del ik, maar wat doe je vervolgens met iets wat hooguit een persoonlijke mening is.
En ja, ik kan me zelf best wel wat voorstellen bij het voorbeeld van zo'n 'stelletje' dat zich op een bepaalde, opvallende manier gedraagt in de groep. Iets wat dan wenkbrauwen doet optrekken, of wat gemompel oplevert.
enkel, als die beiden in hun relatie om wat voor reden dan ook zich zo zijn gaan gedragen en zolang ze dat zelf niet willen veranderen, is het niemand anders probleem qua hoe ze er zelf mee omgaan tussen hen beiden.
Overigens kan ik me wel voorstellen dat als zulk een stel in je sociale netwerk zit, je er op een bepaalde manier op kunt of zelfs moet reageren.
Dat je soms bepaalde stelletjes domweg uit de weg gaat, omdat hun gedrag onderling jou stoort.
Ze niet uitnodigd of uitnodigingen of groepen mijd waar zij zijn.
Soms ook duidelijk een 'voorkeur' voor een van beiden duidelijk maakt: "hij wel, maar haar nodig ik niet uit". (overigens, imho een typisch vrouwen-probleem waar vrouwen ook veel moeilijker over doen dan mannen)
ook bv zo'n vrouw die heel publiekelijk zoiets roept over toiletgang, kan je net zo goed publiek belachelijk maken. Om duidelijk te maken dat ze ook een reacties van een sociale groep kan krijgen als ze zich zo opstelt in publiek.
dat is dan gewoon een kwestie van omgang in sociale groepen en niet per definitie betrokken op die relatie.
Wat ikzelf wel denk is dat het aan niemand anders is om bepaalde interne omgangsregels in die relatie zelf te veranderen.. dat moeten die partners zelf regelen en is iets privaats.
Hoe mensen zich in publieke groepen opstellen is wat anders, zoals die vrouw en hoe zij over haar 'mannetje' spreekt in een groep, maar maak dan gewoon duidelijk dat het je eigen afkeer van die vrouw is en verschuil je niet achter 'ik moet die man beschermen'
Ok dan heeft ze dat recht maar waarom in godsnaam zou je er mee bezig zijn. of er ook maar woorden vuil aan maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
maar het gebeurde bij TS thuis en TS heeft alle recht om aan de bezoekers vragen te stellen als hij iets hiervan niet snapt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de vrouw in kwestie dik en onzeker?
Tja mannen die vrouwen aanspreken met 'mevrouwtje', echt gruwelijk....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:26 schreef Fera het volgende:
Ik zeg alleen mannetje om te pesten of als ik vrouwtje genoemd word.
Dat tweede is wel erg zeg.Alsof je partner een retard is.
Dat is toch niet relevant?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ok dan heeft ze dat recht maar waarom in godsnaam zou je er mee bezig zijn. of er ook maar woorden vuil aan maken?
Mevrouwtje is nog erger. Brrr...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Tja mannen die vrouwen aanspreken met 'mevrouwtje', echt gruwelijk....
Of met "EEEEEEEEEEE SKATJAH!"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Tja mannen die vrouwen aanspreken met 'mevrouwtje', echt gruwelijk....
Dat vind ik wel We hebben op zo veel dingen 'recht' maar dat maakt ze niet altijd moreel juistquote:
Dat is heel relevant.quote:
Anders het hele topic even lezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Waarom geeft dat TS het recht om er iets over te vragen? Het was niet tegen TS gericht, er is verder geen ruzie of meningsverschil of wat dan ook ontstaan. Er is niets gebeurd, behalve dat de vrouw een voor velen bedenkelijke opmerking plaatste naar haar partner.
Waarom heb je niet het idee dat je -meer- recht hebt op inmenging?quote:Ik heb niet het idee dat ik meer recht heb op inmenging in andermans relatie als er naar mijn idee bedenkelijke opmerkingen in mijn huis worden geplaatst dan wanneer ik in hun huis ben of bij andere vrienden.
Sinds wanneer bestaat er zoiets als 'een recht om iets te vragen'?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Waarom geeft dat TS het recht om er iets over te vragen? Het was niet tegen TS gericht, er is verder geen ruzie of meningsverschil of wat dan ook ontstaan. Er is niets gebeurd, behalve dat de vrouw een voor velen bedenkelijke opmerking plaatste naar haar partner.
Ik heb niet het idee dat ik meer recht heb op inmenging in andermans relatie als er naar mijn idee bedenkelijke opmerkingen in mijn huis worden geplaatst dan wanneer ik in hun huis ben of bij andere vrienden.
Ik zeg vaak knullie, knul, mannie, ventje, jongetje, pumpkin, aap, monster, boo, mijn allesje, kabouter, honingbijtje, etc. Het is een grapje tussen mij en mijn vriend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef Saarie het volgende:
Hee,
Ik noem mijn vriend schatje, liefje en nog meer verkleinwoorden. Ik denk dat het in dezelfde categorie valt als mannetje. Alleen mijn vriend vindt het niet erg. Ik denk dus dat de vrouw in dit verhaal het helemaal niet op een nare manier ziet.
Hee, dat is niet mijn idee, dat wordt hier geopperd: het vond in jouw huis plaats, dús (volgens magnetronkoffie en Moppert) heb je recht er iets over te vragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:31 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat er zoiets als 'een recht om iets te vragen'?
Laat me raden. Je verplicht hem ook om in de tuin te plassen zeker. (Dit verklaart overigens we je overige reacties.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg vaak knullie, knul, mannie, ventje, jongetje, pumpkin, aap, monster, boo, mijn allesje, kabouter, honingbijtje, etc. Het is een grapje tussen mij en mijn vriend.
En wie bepaalt wat moreel juist is en wat niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel We hebben op zo veel dingen 'recht' maar dat maakt ze niet altijd moreel juist
Anders het hele topic even lezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:30 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat is heel relevant.
Het zijn Ts haar zaken niet. laat ze lekker gelukkig zijn in hun relatie.
Oh daar gaan we zonder oordeel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je verplicht hem ook om in de tuin te plassen zeker. (Dit verklaart overigens we je overige reacties.)
Maar ook op een denigrerende toon? Of op een zeg maar speelsere manier?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg vaak knullie, knul, mannie, ventje, jongetje, pumpkin, aap, monster, boo, mijn allesje, kabouter, honingbijtje, etc. Het is een grapje tussen mij en mijn vriend.
Ik vind ook van niet, ik bedoelde meer dat hij daar zo stug aan vast blijft houden dat ik maar niet die discussie aan ging, ik snap werkelijk waar niet waarom hij dingen af doet als niet relevant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, dat is niet mijn idee, dat wordt hier geopperd: het vond in jouw huis plaats, dús (volgens magnetronkoffie en Moppert) heb je recht er iets over te vragen.
Ik vind van niet.
Ik ben benieuwd naar je motivatie waarom jij meent niet dat recht te hebben (en anderen wellicht ook niet? )quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, dat is niet mijn idee, dat wordt hier geopperd: het vond in jouw huis plaats, dús (volgens magnetronkoffie en Moppert) heb je recht er iets over te vragen.
Ik vind van niet.
Beidequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ook op een denigrerende toon? Of op een zeg maar speelsere manier?
Tuinkabouters plassen in de tuin en zitten op een paddestoel. En of hij je slaat, ik wil het niet weten. Maar je uitlating verklaart waarom je mij erg vervelend vind omdat ik dit aan de orde stel, en de mevrouw in kwestie normaal, tja..... wat zal ik zeggen. Overigens (als je nou toch zo goed kan lezen) mijn vraag was gesteld aan de mannen hier, wat ze er van vinden. En ik heb min of meer de indruk dat jij dat niet bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh daar gaan we zonder oordeel?
Jij wil weten wat er achter kan zitten, nou dat het een grapje is tussen mij en mijn vriend dus. Dat staat er letterlijk. Maar blijkbaar maakt een grapje tussen mij en mijn partner, dat jij niet begrijpt, mij een controlerend monster?
Het is maar goed dat je een topic opent in een poging om het te begrijpen!
Hij noemt mij liefkozend sloerie. Zou hij mij ook slaan denk je?
Naar mijn mening ben jij juist diegenen die stug is (het niet eens willen uitleggen van het waarom van je antwoord getuigt namelijk van die stugheid).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik vind ook van niet, ik bedoelde meer dat hij daar zo stug aan vast blijft houden dat ik maar niet die discussie aan ging, ik snap werkelijk waar niet waarom hij dingen af doet als niet relevant.
Je stelt wel meer vragen in je OP, waarvan een specifiek aan mannen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Tuinkabouters plassen in de tuin en zitten op een paddestoel. En of hij je slaat, ik wil het niet weten. Maar je uitlating verklaart waarom je mij erg vervelend vind omdat ik dit aan de orde stel, en de mevrouw in kwestie normaal, tja..... wat zal ik zeggen. Overigens (als je nou toch zo goed kan lezen) mijn vraag was gesteld aan de mannen hier, wat ze er van vinden. En ik heb min of meer de indruk dat jij dat niet bent.
Ik vind sowieso niet dat iemand 'recht' zou hebben op enige uitleg over iets dat zich betrekking heeft op mijn relatie. Zelfs al gebeurt er iets in aanwezigheid van een ander. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat je er niets over mag zeggen/vragen op datzelfde moment, dat mag je wat mij betreft over alles, maar 'recht' heb je niet. Dat hebben alleen de personen binnen de relatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je motivatie waarom jij meent niet dat recht te hebben (en anderen wellicht ook niet? )
Maar dan is het duidelijk dat het een grapje isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Beide
Soms juist zo denigrerend mogelijk, omdat het leuke er aan is
Ik vind het niet vervelend dat jij dit aan de orde stelt ik vind het alleen erg raar. Het gaat je helemaal niets aan waarom mensen dit doen en er is ook een enkele manier waarop wij, een groep volslagen vreemden, kunnen weten waarom zij het doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Tuinkabouters plassen in de tuin en zitten op een paddestoel. En of hij je slaat, ik wil het niet weten. Maar je uitlating verklaart waarom je mij erg vervelend vind omdat ik dit aan de orde stel, en de mevrouw in kwestie normaal, tja..... wat zal ik zeggen. Overigens (als je nou toch zo goed kan lezen) mijn vraag was gesteld aan de mannen hier, wat ze er van vinden. En ik heb min of meer de indruk dat jij dat niet bent.
Nee hoor. Alsof de slager weet waarom ik mijn vriend kroellemans noemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan is het duidelijk dat het een grapje is
Het ging mij dan ook meer over het recht om de vraag te stellen, niet om het recht om een antwoord te krijgen (2 verschillende dingen)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat iemand 'recht' zou hebben op enige uitleg over iets dat zich betrekking heeft op mijn relatie. Zelfs al gebeurt er iets in aanwezigheid van een ander. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat je er niets over mag zeggen/vragen op datzelfde moment, dat mag je wat mij betreft over alles, maar 'recht' heb je niet. Dat hebben alleen de personen binnen de relatie.
Die slager is vast niet zo dom als je denkt dat ie isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor. Alsof de slager weet waarom ik mijn vriend kroellemans noem
Je hebt geen recht om vragen te stellen over iemands relatie! Betreffende die relatie hebben maar 2 mensen rechten, dat zijn de mensen die in die relatie zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ging mij dan ook meer over het recht om de vraag te stellen, niet om het recht om een antwoord te krijgen (2 verschillende dingen)
Hoe moet hij in hemelsnaam weten waarom ik een bepaald koosnaampje gebruik? Jij weet het ook alleen maar omdat ik net typte dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die slager is vast niet zo dom als je denkt dat ie is
Wie heeft het nou weer over 'recht op uitleg"? Het ging toch over 'recht op een vraag stellen'? Snap je jezelf nog wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat iemand 'recht' zou hebben op enige uitleg over iets dat zich betrekking heeft op mijn relatie. Zelfs al gebeurt er iets in aanwezigheid van een ander. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat je er niets over mag zeggen/vragen op datzelfde moment, dat mag je wat mij betreft over alles, maar 'recht' heb je niet. Dat hebben alleen de personen binnen de relatie.
Ik vind jou trouwens een erg vervelende manier van posten hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over 'recht op uitleg"? Het ging toch over 'recht op een vraag stellen'? Snap je jezelf nog wel?
Als ik je een welgemeende raad mag geven. Ga nooit gokken, je bent er niet erg goed in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik gok dat jij een open/neutrale vraag nog niet zou herkennen al danste hij naakt je kamer door
Die vraag ging dan ook niet over iemands relatie, maar om het ten toon gespreide gedrag bij TS thuis en -dat- is geen verplichting voor TS om de mond te houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt geen recht om vragen te stellen over iemands relatie! Betreffende die relatie hebben maar 2 mensen rechten, dat zijn de mensen die in die relatie zitten.
Over denigrerend doen gesproken inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens een erg vervelende manier van posten hebben.
De slager pikt alles. Als hij maar verkoopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die slager is vast niet zo dom als je denkt dat ie is
Enig idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slim van hem he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:50 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
De slager pikt alles. Als hij maar verkoopt.
Er is geen verplichting om je mond te houden, dat is weer iets heel anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vraag ging dan ook niet over iemands relatie, maar om het ten toon gespreide gedrag bij TS thuis en -dat- is geen verplichting voor TS om de mond te houden
Ja, door het karakter van TSquote:
Je hoeft niet te blijven hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voel je de behoefte voor haar op te komen?quote:
Omdat je vaker bij de slager komt en die slager jullie al vaker gezien heeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe moet hij in hemelsnaam weten waarom ik een bepaald koosnaampje gebruik? Jij weet het ook alleen maar omdat ik net typte dat het een grapje was
Als het van een afstand duidelijk was hoefde TS ook geen topic te maken want dan wisten we gewoon altijd en overal waarom mensen bepaalde dingen doen
Ik was ook niet echt met jou 'in gesprek', en dat ga ik ook niet doen. Ik vind je denigrerend overkomen en ik heb daar geen behoefte aan.quote:
Enig idee waarom je dat denkt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voel je de behoefte voor haar op te komen?
Onze vrienden weten ook niet van onze inside joke hoor, daarom is het een inside jokequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je vaker bij de slager komt en die slager jullie al vaker gezien heeft?
Ten slotte heeft die vergelijking de vergelijking met TS aangezien TS bekenden is van dat stelletje en niet bijvoorbeeld hun dienstdoende ober
Doei. Wat denk je nou? Hier leen ik me niet voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee waarom je dat denkt?
O?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is geen verplichting om je mond te houden, dat is weer iets heel anders.
Er is geen recht op vragen mogen stellen.
Dat je wel vragen stelt, waar dan ook aan wie dan ook, is iets heel anders, maar er is geen recht.
te laat...je hebt het al gedaan door je vorige opmerkingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doei. Wat denk je nou? Hier leen ik me niet voor.
Met welk doel wil je het gedrag van mevrouw t.o.v. haar man bij haar ter sprake brengen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Denk je dan dat jij het recht hebt om me een vraag te stellen?
Pffff..... lees het hele draadje even ja?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met welk doel wil je het gedrag van mevrouw t.o.v. haar man bij haar ter sprake brengen?
Zolang er niets gebeurt waar het huis van TS en TS zelf onder lijden, maakt de plaats van het besproken gedrag niets uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O?
En wie bepaalt vetgedrukte? De bewoner van de plek waar het hier besproken gedrag plaats had? Want dat is TS dus
Heb ik gedaan, het staat nergens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Pffff..... lees het hele draadje even ja?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, het staat nergens.
Open minded =/ wel vragen stellen die voor jou blijkbaar close-minded zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onze vrienden weten ook niet van onze inside joke hoor, daarom is het een inside joke
Ja mijn lief is ook wel eens gevraagd of hij wel echt gelukkig is met mij(niet door vrienden gelukkig, die zijn wel wat meer open minded dan dat)
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang er niets gebeurt waar het huis van TS en TS zelf onder lijden, maakt de plaats van het besproken gedrag niets uit.
Zodra iemand begint haar huis kort en klein te slaan of haar iets aandoet (verbaal danwel fysiek) heeft ze rechten.
ik vind het idee hebben dat jij je een oordeel zou moeten vormen over mijn relatie wel close minded jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Open minded =/ wel vragen stellen die voor jou blijkbaar close-minded zijn.
..maar dat die vragen voor -jou- close-minded zijn, wil nog niet zeggen dat die vragen close-minded -zijn-
Blijkbaar ga jij met een slag mensen om dat anders denkt dan ikzelf. Op zich niks mis mee aangezien we elkaar verder toch niet hoeven te kennen enzo
Kijk, mij persoonlijk maakt het niet uit wat iemand doet, zolang ik er maar geen last van heb
Wil je haar vragen waarom ze publiekelijk haar man denigreert?quote:
Rechten zijn vloeibaar, context afhankelijk. Rekening houdend met de rechten van anderen. (Pffff... filosofisch.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?
Nogmaals: waarom zou ik?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je haar vragen waarom ze publiekelijk haar man denigreert?
Ik reageer (wat close-minded zijn betreft) alleen maar op jouw opmerking wat impliceert dat je moet denken zoals jij, je partner en je vrienden denken om open-minded genoemd te mogen wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het idee hebben dat jij je een oordeel zou moeten vormen over mijn relatie wel close minded ja
De mensen die ik om mij heen heb zijn gelukkig meer van het live and let live principe
Dus jij bepaalt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.
Jij bepaalt kennelijk wie wanneer welke rechten heeft.
Ik ben het niet met je eens.
Wil ik dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan met haar over praten?
ja heel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.
Jij bepaalt kennelijk wie wanneer welke rechten heeft.
Ik ben het niet met je eens.
Dat lees ik hier:quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef Obstinaatje het volgende:
Nou ja, vooralsnog is mijn idee door jullie reacties dat het inderdaad redelijk denigrerend is wat mevrouw doet. Dit wilde ik gewoon even weten. En dat was de bedoeling van mijn vraag.
Heb ik gedaan. Wat zie ik over het hoofd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dan - nogmaals - lees de rest van mijn reacties ook ff ja?
Volgens mij heb ik daar al verschillende keren heel duidelijk iets over gezegd: over een relatie en bepaald gedrag binnen die relatie heeft niemand, behalve de partners binnen die relatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja heel leuk hoor
Wie bepaalt ---> volgens jou <---- dan wie welke rechten heeft?
Zo, vraag geherformuleerd, misschien dat ik nu wel eindelijk een antwoord krijg
dat staat nergensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageer (wat close-minded zijn betreft) alleen maar op jouw opmerking wat impliceert dat je moet denken zoals jij, je partner en je vrienden denken om open-minded genoemd te mogen worden
quote:
Hierzo, dit impliceert dat deze vragen niet stellen een teken zijn van open-mindednessquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onze vrienden weten ook niet van onze inside joke hoor, daarom is het een inside joke
Ja mijn lief is ook wel eens gevraagd of hij wel echt gelukkig is met mij(niet door vrienden gelukkig, die zijn wel wat meer open minded dan dat)
Nee, er wordt omheen geluld door steeds een antwoord te geven op een vraag die ik niet stelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al verschillende keren heel duidelijk iets over gezegd: over een relatie en bepaald gedrag binnen die relatie heeft niemand, behalve de partners binnen die relatie.
Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Simpel gevraagd: Wie bepaalt dat ik er niks over mag zeggen?
Nee dat staat er absoluut nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hierzo, dit impliceert dat deze vragen niet stellen een teken zijn van open-mindedness
Ik ben zeer zeker niet religieus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand die het weet blijkbaar
Miss_sly, je bent zeker religieus? Want in dat geval bepaalt god voor jou dat het niet mag, toch?
Als je niet religieus bent, ben ik superbenieuwd naar het antwoord!
Ik begrijp echt niet waar je nu nog naar op zoek bent. Ik kan niet duidelijker dan dit uitleggen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
joh
[..]
en WIE bepaalt dat?
Oke, leuk, fijn, prima, maar wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bepaalt dat het "not done" is om aan dat paartje vragen te stellen omtrent hun gedrag?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet religieus.
Ik ben van mening dat iedereen moet kunnen zeggen en vragen wat hij/zij wil, maar dat het niet altijd hoeft.
Recht om te vragen vind ik dan weer veel te sterk uitgedrukt.
Jij zegt dat het fout is om aan dat paartje te vragen (we weten nu wel wat de vraag was), maar WIE bepaalt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waar je nu nog naar op zoek bent. Ik kan niet duidelijker dan dit uitleggen wat ik bedoel.
Nee, dat zeg ik dus juist: ik vind dat je alles aan iedereen zou mogen vragen, maar ik vind niet dat je het recht hebt om dat te doen. Of dat je meer rechten krijgt als iets dergelijks in je huis plaatsvindt, zoals jij eerder aangaf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zegt dat het fout is om aan dat paartje te vragen (we weten nu wel wat de vraag was), maar WIE bepaalt dat?
Niet dat paartje, niet ik, maar wie dan wel?
WIE heeft hier de autoriteit mij te vertellen dat ik het niet zo mogen vragen of dat het fout is -om- het te vragen?
Ik zei dat ik het wel zou vragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus juist: ik vind dat je alles aan iedereen zou mogen vragen, maar ik vind niet dat je het recht hebt om dat te doen. Of dat je meer rechten krijgt als iets dergelijks in je huis plaatsvindt, zoals jij eerder aangaf.
O ja? volgens welk artikel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Btw, officieel (volgens de wetten) heb ik trouwens -alle- recht om het te vragen
als jij zegt dat je het recht hebt, impliceer je daarmee dat er dus regels zijn die jou gelijk geven en je het recht geven. Die zijn er niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vandaar dat ik mindblown ben dat iemand (meerdere mensen zelfs) menen dat ik dat recht niet heb en/of dat het "fout" is dat ik dat doe...maar niemand (echt nie-mand!) kan me vertellen waar die mening op gebaseerd is.
Ik neem aan dat het een soort principekwestie is en dus nergens op gebaseerd is behalve dan op hun eigen mening.
Anyway, ze vinden dat, maar het zijn hun eigen regels en een paar fokkers kunnen mij niet vertellen dat ik dat niet zou mogen vragen of zelfs maar het lef hebben te beweren dat ik een fout maak door het -wel- te vragen.
Denk dat ik het nu wel snap, gewoon een ego'tjes kwestie dus
Nou nog even dan.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben taboe-doorbrekend bezig hier, het volk zwijgt en keert me de rug toe
Er is geen enkel artikel dat dit verbiedt, dus dan heb ik alle recht daartoequote:
Artikel 1 misschien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als jij zegt dat je het recht hebt, impliceer je daarmee dat er dus regels zijn die jou gelijk geven en je het recht geven. Die zijn er niet, volgens mij.
Dat ik van mening ben dat iedereen alles mag vragen of zeggen, maar dat niet altijd hoeft te doen, is weer van een andere orde.
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is geen enkel artikel dat dit verbiedt, dus dan heb ik alle recht daartoe
Is er een artikel dat het wel verbiedt? Dan ben ik daar zeer nieuwsgierig naar
En je was inderdaad niet geïnteresseerd in meningen van anderen, maar vooral in die van jezelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nou nog even dan.....
Het volk het volk laten. Taboes zijn er om te worden doorbroken, dus goed bezig.
En voorts: sommigen hier schijnen een mening te hebben over wat ik al dan niet zou mogen (?) vragen aan het echtpaar, c.q. één van hen.
Maar een cruciaal gegeven in deze discussie is natuurlijk: "wat is precies mijn relatie met hen?" En daar heb ik me niet over uitgelaten. Dus iedere mening daaromtrent gaat mank bij gebrek aan kennis daar over. Terecht, want dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik wilde jullie mening slecht horen.
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....lquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef summer2bird het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Was er ook een (terechte) pijnlijke stilte nadat ze ging roepen?
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Gelulquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Ik draai jouw mening nergensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....l
Jij herkent een retorische vraag niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)
Nee hoor. Hij kent me te goed. En weet feilloos waarom ik lach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
O, dus je verwacht geen antwoord van me. Of heb ik dat recht ook al niet.... zucht....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij herkent een retorische vraag niet?
En wie bepaalt of het gepast is of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
En per situatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
En er is niemand die dat bepaalt, behalve jijzelfquote:
Ik zei ook "lijkt mij"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
Ja dat snap ik, maar dat kan je alleen maar baseren op de omstandigheden.quote:
Dat kun je wel degelijk weten. 99% van de mannen kickt er namelijk niet op om als schoothondje behandeld te worden. Ook als hij het tegen beter weten en omdat hij niet beter kan krijgen het zich laat welgevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Bij een bij mij bekend stel heeft mevrouw het over 'haar mannetje' als ze haar man bedoeld. (Niks 'mannetje' aan, een grote sterke kerel.)
En bij mij ging even het licht uit toen ze in haar onbekend gezelschap de man op weg naar het toilet de instructie toeriep (hard) om vooral te gaan zitten tijdens het plassen.
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat? En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen? (Tenzij je er aan gewend bent na een lange relatie, of niet beter weet omdat mammie dat ook altijd deed...)
Zelf vind ik het een verbale vorm van castratie, maar misschien overdrijf ik. Zou natuurlijk kunnen.
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw isquote:Op zondag 11 januari 2015 11:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.
Heel normaal dus.
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meurenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Moira. het volgende:
Mijne pist altijd op de grond waar ik dan vervolgens met m'n blote voeten in sta als ik moet pissen, dus vooral als hij dronken is geef ik hem wel eens het verzoek mee om gewoon te gaan zitten
Maar dat roepen in gezelschap, en dan ook nog eens in onbekend gezelschap, da's wel gewoon weird
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meuren
Óf gewoon goed mikken en niet naast de pot pissen, óf zelf je eigen pis opruimen, óf gewoon zittend pissen als je geen van beide kan/wil.
Ik zie niet in waarom die guy anders moet gaat zitten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.
En wat een herkenning ja, bezopen overal pissen behalve in de pot. Inderdaad, ga dan gewoon zitten man!
Pfff, gelukkig is dit een van de vele dingen waar ik me nu niet meer aan hoef te ergeren.
Mannen! Je krijgt ze toch nooit zo zoals je wilt.
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijn
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zittend plassen kan ook zijn ivm prostaatproblemen.
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.
Rugklachten enzo, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.
Het zijn niet de eerste eigenschappen waar ik op zou vallen ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Hmmm... Kinkyquote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...
Klopt. Ze zijn echt de enigen die er zo over denken. Hebben hun maatschappelijk oordeel geheel in hun eentje gevormd. Beslist niet beïnvloed door een algemene tendens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.
Dan ben jij een uitzondering op de regelquote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goed
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
ieuw. Mannen leren het ook nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsen
Hoop niet dat je dat meent he!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
Tuurlijk meen ik dat het dan niet spettertquote:Op maandag 12 januari 2015 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat meent he!
dat is de tendens tegenwoordig in R&P, TS belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een idiote "je mag je er niet mee bemoeien" tendens in dit topic zegAls 1 van mijn vriend(inn)en idioot behandeld wordt door zijn/haar partner zal ik dat zeker met hem/haar bespreken en er naar vragen!
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegevenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat is de tendens tegenwoordig in R&P, te belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.
Hahaha, inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegeven
Wie weet kickt hij wel op de vernedering ja. Maar dan is het dus inderdaad castrerend gedragquote:Op maandag 12 januari 2015 08:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie weet is t n Vunzig dominantiespelletje in t openbaar
Moppie is erger...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef kwiwi het volgende:
MannetjeZelfde categorie als "hubby", "vrouwtje" etc.
Je weet niet waar je het over hebt vriendquote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt vriend
Huh? Nee, dat zie ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:19 schreef WvdL het volgende:
Ik denk dat TS gewoon jaloers is... omdat ze zelf hem niet zover heeft kunnen temmen.
Pure afgunst dit.
Dit ja. En vervolgens alles afzeiken, waar je maar over zeiken kan. Overigens, waarom zou iemand willen dat je zittend plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
Eens, ik zou het ook niet kunnen accepteren en behandel die persoon op exact dezelfde wijze tot de relatie ontploft of ze door heeft dat ze belachelijk bezig is.
'mannetje' kan ik op zich nog wel hebben, walgelijk kooswoord maar goed maar het door de tent schreeuwen dat je zittend moet plassen zou voor mij een reden zijn om overal staand, met een blinddoek en na vijf keer gedraaid te zijn random ergens overheen te zeiken.
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het niet zeiken om te zeiken. Heel irritant en ook best vies om steeds die wc bril dan omlaag te moeten doen.
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.
Daarom heb ik ook een urinoir thuisquote:Op zondag 18 januari 2015 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.
Dan ben je gewoon zelf een hufter. Zeker als je te gast bent, en dan ook nog in een vrouwenhuis.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ken der wel één die vond dat de bril altijd omlaag moest, want vrouwenhuis. Eigenlijk had ik dat ook gewoon moeten doen, dat de bril dan nat wordt is risico van het vak, maar ja ik 'vergat' hem gewoon altijd omlaag te doen.Waarom? Omdat ik het een bullshit reden vond, en het gewoon zeiken is om te kunnen zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |