Artikel 1 misschien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als jij zegt dat je het recht hebt, impliceer je daarmee dat er dus regels zijn die jou gelijk geven en je het recht geven. Die zijn er niet, volgens mij.
Dat ik van mening ben dat iedereen alles mag vragen of zeggen, maar dat niet altijd hoeft te doen, is weer van een andere orde.
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is geen enkel artikel dat dit verbiedt, dus dan heb ik alle recht daartoe
Is er een artikel dat het wel verbiedt? Dan ben ik daar zeer nieuwsgierig naar
En je was inderdaad niet geïnteresseerd in meningen van anderen, maar vooral in die van jezelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nou nog even dan.....
Het volk het volk laten. Taboes zijn er om te worden doorbroken, dus goed bezig.
En voorts: sommigen hier schijnen een mening te hebben over wat ik al dan niet zou mogen (?) vragen aan het echtpaar, c.q. één van hen.
Maar een cruciaal gegeven in deze discussie is natuurlijk: "wat is precies mijn relatie met hen?" En daar heb ik me niet over uitgelaten. Dus iedere mening daaromtrent gaat mank bij gebrek aan kennis daar over. Terecht, want dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik wilde jullie mening slecht horen.
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....lquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef summer2bird het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Was er ook een (terechte) pijnlijke stilte nadat ze ging roepen?
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Gelulquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Ik draai jouw mening nergensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....l
Jij herkent een retorische vraag niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)
Nee hoor. Hij kent me te goed. En weet feilloos waarom ik lach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
O, dus je verwacht geen antwoord van me. Of heb ik dat recht ook al niet.... zucht....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij herkent een retorische vraag niet?
En wie bepaalt of het gepast is of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
En per situatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
En er is niemand die dat bepaalt, behalve jijzelfquote:
Ik zei ook "lijkt mij"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
Ja dat snap ik, maar dat kan je alleen maar baseren op de omstandigheden.quote:
Dat kun je wel degelijk weten. 99% van de mannen kickt er namelijk niet op om als schoothondje behandeld te worden. Ook als hij het tegen beter weten en omdat hij niet beter kan krijgen het zich laat welgevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Ja, het gedrag van die vrouw lijkt me ook best denigererend...
net zo denigrerend als dat het zou zijn als een andere vrouw, buitenstaander in die relatie zich gaat inmengen om die man te 'beschermen' tegen het door haar vermeend ongewenste bemoeizuchtige gedrag van zijn eigen vrouw.
Punt is gewoon dat je niet kunt weten of die man zelf er een probleem mee heeft en zelfs als hij dat wel zou hebben, moet die man utieindelijk zelf de assertiviteit hebben of aanleren om ertegen wat te doen.
Wat de 'algemene mening' van een paar anonieme lafbekjes op da intrawebz verder over die relatie en hun onderlinge omgangsvormen is, is behoorlijk irrelevant.
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Bij een bij mij bekend stel heeft mevrouw het over 'haar mannetje' als ze haar man bedoeld. (Niks 'mannetje' aan, een grote sterke kerel.)
En bij mij ging even het licht uit toen ze in haar onbekend gezelschap de man op weg naar het toilet de instructie toeriep (hard) om vooral te gaan zitten tijdens het plassen.
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat? En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen? (Tenzij je er aan gewend bent na een lange relatie, of niet beter weet omdat mammie dat ook altijd deed...)
Zelf vind ik het een verbale vorm van castratie, maar misschien overdrijf ik. Zou natuurlijk kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |