Pffff..... lees het hele draadje even ja?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met welk doel wil je het gedrag van mevrouw t.o.v. haar man bij haar ter sprake brengen?
Zolang er niets gebeurt waar het huis van TS en TS zelf onder lijden, maakt de plaats van het besproken gedrag niets uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O?
En wie bepaalt vetgedrukte? De bewoner van de plek waar het hier besproken gedrag plaats had? Want dat is TS dus
Heb ik gedaan, het staat nergens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Pffff..... lees het hele draadje even ja?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, het staat nergens.
Open minded =/ wel vragen stellen die voor jou blijkbaar close-minded zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onze vrienden weten ook niet van onze inside joke hoor, daarom is het een inside joke
Ja mijn lief is ook wel eens gevraagd of hij wel echt gelukkig is met mij(niet door vrienden gelukkig, die zijn wel wat meer open minded dan dat)
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang er niets gebeurt waar het huis van TS en TS zelf onder lijden, maakt de plaats van het besproken gedrag niets uit.
Zodra iemand begint haar huis kort en klein te slaan of haar iets aandoet (verbaal danwel fysiek) heeft ze rechten.
ik vind het idee hebben dat jij je een oordeel zou moeten vormen over mijn relatie wel close minded jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Open minded =/ wel vragen stellen die voor jou blijkbaar close-minded zijn.
..maar dat die vragen voor -jou- close-minded zijn, wil nog niet zeggen dat die vragen close-minded -zijn-
Blijkbaar ga jij met een slag mensen om dat anders denkt dan ikzelf. Op zich niks mis mee aangezien we elkaar verder toch niet hoeven te kennen enzo
Kijk, mij persoonlijk maakt het niet uit wat iemand doet, zolang ik er maar geen last van heb
Wil je haar vragen waarom ze publiekelijk haar man denigreert?quote:
Rechten zijn vloeibaar, context afhankelijk. Rekening houdend met de rechten van anderen. (Pffff... filosofisch.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie bepaalt die rechten?
Nogmaals: waarom zou ik?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je haar vragen waarom ze publiekelijk haar man denigreert?
Ik reageer (wat close-minded zijn betreft) alleen maar op jouw opmerking wat impliceert dat je moet denken zoals jij, je partner en je vrienden denken om open-minded genoemd te mogen wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het idee hebben dat jij je een oordeel zou moeten vormen over mijn relatie wel close minded ja
De mensen die ik om mij heen heb zijn gelukkig meer van het live and let live principe
Dus jij bepaalt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.
Jij bepaalt kennelijk wie wanneer welke rechten heeft.
Ik ben het niet met je eens.
Wil ik dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan met haar over praten?
ja heel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt al een aantal keren gezegd dat je vindt dat TS het recht heeft ernaar te vragen omdat het in haar huis gebeurde.
Jij bepaalt kennelijk wie wanneer welke rechten heeft.
Ik ben het niet met je eens.
Dat lees ik hier:quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef Obstinaatje het volgende:
Nou ja, vooralsnog is mijn idee door jullie reacties dat het inderdaad redelijk denigrerend is wat mevrouw doet. Dit wilde ik gewoon even weten. En dat was de bedoeling van mijn vraag.
Ik weet nu dat ik geen spoken zie. En nu kan ik het er met hem/haar over hebben op een geschikt moment. Of gewoon aan haar vragen waarom ze dat doet.
Heb ik gedaan. Wat zie ik over het hoofd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dan - nogmaals - lees de rest van mijn reacties ook ff ja?
Volgens mij heb ik daar al verschillende keren heel duidelijk iets over gezegd: over een relatie en bepaald gedrag binnen die relatie heeft niemand, behalve de partners binnen die relatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja heel leuk hoor
Wie bepaalt ---> volgens jou <---- dan wie welke rechten heeft?
Zo, vraag geherformuleerd, misschien dat ik nu wel eindelijk een antwoord krijg
dat staat nergensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageer (wat close-minded zijn betreft) alleen maar op jouw opmerking wat impliceert dat je moet denken zoals jij, je partner en je vrienden denken om open-minded genoemd te mogen worden
quote:
Hierzo, dit impliceert dat deze vragen niet stellen een teken zijn van open-mindednessquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onze vrienden weten ook niet van onze inside joke hoor, daarom is het een inside joke
Ja mijn lief is ook wel eens gevraagd of hij wel echt gelukkig is met mij(niet door vrienden gelukkig, die zijn wel wat meer open minded dan dat)
Nee, er wordt omheen geluld door steeds een antwoord te geven op een vraag die ik niet stelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al verschillende keren heel duidelijk iets over gezegd: over een relatie en bepaald gedrag binnen die relatie heeft niemand, behalve de partners binnen die relatie.
Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Simpel gevraagd: Wie bepaalt dat ik er niks over mag zeggen?
Nee dat staat er absoluut nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hierzo, dit impliceert dat deze vragen niet stellen een teken zijn van open-mindedness
Ik ben zeer zeker niet religieus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand die het weet blijkbaar
Miss_sly, je bent zeker religieus? Want in dat geval bepaalt god voor jou dat het niet mag, toch?
Als je niet religieus bent, ben ik superbenieuwd naar het antwoord!
Ik begrijp echt niet waar je nu nog naar op zoek bent. Ik kan niet duidelijker dan dit uitleggen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
joh
[..]
en WIE bepaalt dat?
Oke, leuk, fijn, prima, maar wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bepaalt dat het "not done" is om aan dat paartje vragen te stellen omtrent hun gedrag?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet religieus.
Ik ben van mening dat iedereen moet kunnen zeggen en vragen wat hij/zij wil, maar dat het niet altijd hoeft.
Recht om te vragen vind ik dan weer veel te sterk uitgedrukt.
Jij zegt dat het fout is om aan dat paartje te vragen (we weten nu wel wat de vraag was), maar WIE bepaalt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waar je nu nog naar op zoek bent. Ik kan niet duidelijker dan dit uitleggen wat ik bedoel.
Nee, dat zeg ik dus juist: ik vind dat je alles aan iedereen zou mogen vragen, maar ik vind niet dat je het recht hebt om dat te doen. Of dat je meer rechten krijgt als iets dergelijks in je huis plaatsvindt, zoals jij eerder aangaf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zegt dat het fout is om aan dat paartje te vragen (we weten nu wel wat de vraag was), maar WIE bepaalt dat?
Niet dat paartje, niet ik, maar wie dan wel?
WIE heeft hier de autoriteit mij te vertellen dat ik het niet zo mogen vragen of dat het fout is -om- het te vragen?
Ik zei dat ik het wel zou vragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus juist: ik vind dat je alles aan iedereen zou mogen vragen, maar ik vind niet dat je het recht hebt om dat te doen. Of dat je meer rechten krijgt als iets dergelijks in je huis plaatsvindt, zoals jij eerder aangaf.
O ja? volgens welk artikel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Btw, officieel (volgens de wetten) heb ik trouwens -alle- recht om het te vragen
als jij zegt dat je het recht hebt, impliceer je daarmee dat er dus regels zijn die jou gelijk geven en je het recht geven. Die zijn er niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vandaar dat ik mindblown ben dat iemand (meerdere mensen zelfs) menen dat ik dat recht niet heb en/of dat het "fout" is dat ik dat doe...maar niemand (echt nie-mand!) kan me vertellen waar die mening op gebaseerd is.
Ik neem aan dat het een soort principekwestie is en dus nergens op gebaseerd is behalve dan op hun eigen mening.
Anyway, ze vinden dat, maar het zijn hun eigen regels en een paar fokkers kunnen mij niet vertellen dat ik dat niet zou mogen vragen of zelfs maar het lef hebben te beweren dat ik een fout maak door het -wel- te vragen.
Denk dat ik het nu wel snap, gewoon een ego'tjes kwestie dus
Nou nog even dan.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben taboe-doorbrekend bezig hier, het volk zwijgt en keert me de rug toe
Er is geen enkel artikel dat dit verbiedt, dus dan heb ik alle recht daartoequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |