Artikel 1 misschien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als jij zegt dat je het recht hebt, impliceer je daarmee dat er dus regels zijn die jou gelijk geven en je het recht geven. Die zijn er niet, volgens mij.
Dat ik van mening ben dat iedereen alles mag vragen of zeggen, maar dat niet altijd hoeft te doen, is weer van een andere orde.
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is geen enkel artikel dat dit verbiedt, dus dan heb ik alle recht daartoe
Is er een artikel dat het wel verbiedt? Dan ben ik daar zeer nieuwsgierig naar
En je was inderdaad niet geïnteresseerd in meningen van anderen, maar vooral in die van jezelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:43 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nou nog even dan.....
Het volk het volk laten. Taboes zijn er om te worden doorbroken, dus goed bezig.
En voorts: sommigen hier schijnen een mening te hebben over wat ik al dan niet zou mogen (?) vragen aan het echtpaar, c.q. één van hen.
Maar een cruciaal gegeven in deze discussie is natuurlijk: "wat is precies mijn relatie met hen?" En daar heb ik me niet over uitgelaten. Dus iedere mening daaromtrent gaat mank bij gebrek aan kennis daar over. Terecht, want dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik wilde jullie mening slecht horen.
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....lquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef summer2bird het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Was er ook een (terechte) pijnlijke stilte nadat ze ging roepen?
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Gelulquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Moehahahaha! Je zou het niet herkennen als ik het je zou aanwijzen.....
Ik draai jouw mening nergensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou erover op. Ik heb volgens mij heel duidelijk aangegeven wat mijn mening is. Dat jij die zo wenst te draaien dat ik zou vinden dat je iets niet zou mogen vragen of zeggen, is helemaal aan jou.
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dom en denigrerend je in dit topic overkomt?
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:45 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee, hahaha! Ik begon meteen keihard te lachen.....l
Jij herkent een retorische vraag niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Nee. Jij wel? (Dubbelzinnig bedoeld.)
Nee hoor. Hij kent me te goed. En weet feilloos waarom ik lach.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
O, dus je verwacht geen antwoord van me. Of heb ik dat recht ook al niet.... zucht....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij herkent een retorische vraag niet?
En wie bepaalt of het gepast is of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hm, wellicht was een stilte wat meer gepast. Door hard te lachen kreuk je ook het ego van je vriend lijkt mij.
En per situatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
En er is niemand die dat bepaalt, behalve jijzelfquote:
Ik zei ook "lijkt mij"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie bepaalt of het gepast is of niet?
Dat kan per persoon verschillen toch?
Ja dat snap ik, maar dat kan je alleen maar baseren op de omstandigheden.quote:
Dat kun je wel degelijk weten. 99% van de mannen kickt er namelijk niet op om als schoothondje behandeld te worden. Ook als hij het tegen beter weten en omdat hij niet beter kan krijgen het zich laat welgevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Ja, het gedrag van die vrouw lijkt me ook best denigererend...
net zo denigrerend als dat het zou zijn als een andere vrouw, buitenstaander in die relatie zich gaat inmengen om die man te 'beschermen' tegen het door haar vermeend ongewenste bemoeizuchtige gedrag van zijn eigen vrouw.
Punt is gewoon dat je niet kunt weten of die man zelf er een probleem mee heeft en zelfs als hij dat wel zou hebben, moet die man utieindelijk zelf de assertiviteit hebben of aanleren om ertegen wat te doen.
Wat de 'algemene mening' van een paar anonieme lafbekjes op da intrawebz verder over die relatie en hun onderlinge omgangsvormen is, is behoorlijk irrelevant.
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Bij een bij mij bekend stel heeft mevrouw het over 'haar mannetje' als ze haar man bedoeld. (Niks 'mannetje' aan, een grote sterke kerel.)
En bij mij ging even het licht uit toen ze in haar onbekend gezelschap de man op weg naar het toilet de instructie toeriep (hard) om vooral te gaan zitten tijdens het plassen.
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat? En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen? (Tenzij je er aan gewend bent na een lange relatie, of niet beter weet omdat mammie dat ook altijd deed...)
Zelf vind ik het een verbale vorm van castratie, maar misschien overdrijf ik. Zou natuurlijk kunnen.
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw isquote:Op zondag 11 januari 2015 11:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.
Heel normaal dus.
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meurenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Moira. het volgende:
Mijne pist altijd op de grond waar ik dan vervolgens met m'n blote voeten in sta als ik moet pissen, dus vooral als hij dronken is geef ik hem wel eens het verzoek mee om gewoon te gaan zitten
Maar dat roepen in gezelschap, en dan ook nog eens in onbekend gezelschap, da's wel gewoon weird
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meuren
Óf gewoon goed mikken en niet naast de pot pissen, óf zelf je eigen pis opruimen, óf gewoon zittend pissen als je geen van beide kan/wil.
Ik zie niet in waarom die guy anders moet gaat zitten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.
En wat een herkenning ja, bezopen overal pissen behalve in de pot. Inderdaad, ga dan gewoon zitten man!
Pfff, gelukkig is dit een van de vele dingen waar ik me nu niet meer aan hoef te ergeren.
Mannen! Je krijgt ze toch nooit zo zoals je wilt.
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijn
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zittend plassen kan ook zijn ivm prostaatproblemen.
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.
Rugklachten enzo, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.
Het zijn niet de eerste eigenschappen waar ik op zou vallen ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Hmmm... Kinkyquote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...
Klopt. Ze zijn echt de enigen die er zo over denken. Hebben hun maatschappelijk oordeel geheel in hun eentje gevormd. Beslist niet beïnvloed door een algemene tendens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.
Dan ben jij een uitzondering op de regelquote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goed
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
ieuw. Mannen leren het ook nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsen
Hoop niet dat je dat meent he!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
Tuurlijk meen ik dat het dan niet spettertquote:Op maandag 12 januari 2015 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat meent he!
dat is de tendens tegenwoordig in R&P, TS belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een idiote "je mag je er niet mee bemoeien" tendens in dit topic zegAls 1 van mijn vriend(inn)en idioot behandeld wordt door zijn/haar partner zal ik dat zeker met hem/haar bespreken en er naar vragen!
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegevenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat is de tendens tegenwoordig in R&P, te belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.
Hahaha, inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegeven
Wie weet kickt hij wel op de vernedering ja. Maar dan is het dus inderdaad castrerend gedragquote:Op maandag 12 januari 2015 08:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie weet is t n Vunzig dominantiespelletje in t openbaar
Moppie is erger...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef kwiwi het volgende:
MannetjeZelfde categorie als "hubby", "vrouwtje" etc.
Je weet niet waar je het over hebt vriendquote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt vriend
Huh? Nee, dat zie ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:19 schreef WvdL het volgende:
Ik denk dat TS gewoon jaloers is... omdat ze zelf hem niet zover heeft kunnen temmen.
Pure afgunst dit.
Dit ja. En vervolgens alles afzeiken, waar je maar over zeiken kan. Overigens, waarom zou iemand willen dat je zittend plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
Eens, ik zou het ook niet kunnen accepteren en behandel die persoon op exact dezelfde wijze tot de relatie ontploft of ze door heeft dat ze belachelijk bezig is.
'mannetje' kan ik op zich nog wel hebben, walgelijk kooswoord maar goed maar het door de tent schreeuwen dat je zittend moet plassen zou voor mij een reden zijn om overal staand, met een blinddoek en na vijf keer gedraaid te zijn random ergens overheen te zeiken.
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het niet zeiken om te zeiken. Heel irritant en ook best vies om steeds die wc bril dan omlaag te moeten doen.
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.
Daarom heb ik ook een urinoir thuisquote:Op zondag 18 januari 2015 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.
Dan ben je gewoon zelf een hufter. Zeker als je te gast bent, en dan ook nog in een vrouwenhuis.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ken der wel één die vond dat de bril altijd omlaag moest, want vrouwenhuis. Eigenlijk had ik dat ook gewoon moeten doen, dat de bril dan nat wordt is risico van het vak, maar ja ik 'vergat' hem gewoon altijd omlaag te doen.Waarom? Omdat ik het een bullshit reden vond, en het gewoon zeiken is om te kunnen zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |