Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw isquote:Op zondag 11 januari 2015 11:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zou ook geen zin hebben altijd die spetters van een vent op te ruimen.
Heel normaal dus.
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meurenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Moira. het volgende:
Mijne pist altijd op de grond waar ik dan vervolgens met m'n blote voeten in sta als ik moet pissen, dus vooral als hij dronken is geef ik hem wel eens het verzoek mee om gewoon te gaan zitten
Maar dat roepen in gezelschap, en dan ook nog eens in onbekend gezelschap, da's wel gewoon weird
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel mannen verwachten hoor, dat vrouwen hun pisdruppels maar schoon moeten maken als de wc naar tankstationtoilet begint te meuren
Óf gewoon goed mikken en niet naast de pot pissen, óf zelf je eigen pis opruimen, óf gewoon zittend pissen als je geen van beide kan/wil.
Ik zie niet in waarom die guy anders moet gaat zitten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Probeer je de white knight uit te hangen... Gaat het alsnog verkeerd. Want je impliceert dat de wc schoonmaken de taak van de vrouw is
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In gezelschap zoiets roepen, dat doe je niet nee.
En wat een herkenning ja, bezopen overal pissen behalve in de pot. Inderdaad, ga dan gewoon zitten man!
Pfff, gelukkig is dit een van de vele dingen waar ik me nu niet meer aan hoef te ergeren.
Mannen! Je krijgt ze toch nooit zo zoals je wilt.
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goh, dan moet ik wel de meeste begeerde man van het Noordelijk halfrond zijn
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zittend plassen kan ook zijn ivm prostaatproblemen.
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier alsof je er zelf niet echt in gelooft.
Rugklachten enzo, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Of omdat je niet te zwaar mag tillen.
Het zijn niet de eerste eigenschappen waar ik op zou vallen ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij interesseert vrouwen het geen hol of een man begrijpt hoe je het huis schoonhoudt of goed kan koken. Misschien dat ze het na verloop van tijd in een relatie wel gaan waarderen, maar het zijn beslist niet de eigenschappen waar vrouwen voor vallen.
Een man wordt er echt niet geiler door gevonden. Sterker nog, ik denk dat het eerder in je nadeel werkt. Het zijn eigenschappen die zelfs anno 2015 toch nog een beetje verwijfd gevonden worden.
Hmmm... Kinkyquote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag van een vrouw.
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat het verwijfd gevonden zou worden, zit vooral in de hoofden van mannen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die het verwijfd vinden als een man voor zichzelf kan zorgen, waaronder ook zijn eigen huis kan schoonhouden en fatsoenlijk voor zichzelf kan koken.
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Kan me nog gesprek van mijn vriendin met een vriendin van haar herinneren dat ze een vriend van mij serieus een homo vonden. Want hij kon goed koken...
Klopt. Ze zijn echt de enigen die er zo over denken. Hebben hun maatschappelijk oordeel geheel in hun eentje gevormd. Beslist niet beïnvloed door een algemene tendens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op basis van deze ene ervaring kun je inderdaad concluderen dat alle vrouwen zo zijn. Dat begrijp ik.
Dan ben jij een uitzondering op de regelquote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn wc's zijn schoner dan bij de meeste vrouwen, dus dat zich wel goed
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog kun je als man natuurlijk wel gewoon in de pot pissen, je eigen pis opruimen, of als je dat beide niet kan/wil gewoon zittend pissen.
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
ieuw. Mannen leren het ook nooitquote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij wel de kraan er ook bij aan zetten zodat 't gelijk weg spoelt en de wasbak niet naar pis meurt als ik m'n tanden wil poetsen
Hoop niet dat je dat meent he!quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon in de wasbak pissen. Dan spettert het niet
Tuurlijk meen ik dat het dan niet spettertquote:Op maandag 12 januari 2015 06:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat meent he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |