SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Heb het snel gelezen voor de editquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here. Listen carefuly brahs, this is a revolution.
Everybody asks me, "what the fuck is Zyzz about, what the fuck is up with those videos, cunt? You're fucking up yourself cunt" It's a fucking act, there is no Zyzz. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Zyzz, brah.... Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
That's what we do in this shit, brah. You wanna be a fucking little sad cunt? Fuck that shit, bro. Every little haters gonna hate, brah. You'll never be like Zyzz, brah, cause I'm a fucking sick cunt, mate. Every one of us has a little bit of Zyzz in us, you just don't know it yet. You're sitting here going, "who the fuck is this fucking faggot?", well, you're probably right. But I'm fucking shredded brah, ye cunt. Cuz at the end of the day bro, you gotta listen to this...
If you're a fucking shredded sick cunt, you get away with anything bro. You make fun of some fat cunt making a shit and people will be like "Aw yeah, Zyzz bro, yeah". No one'll give a fuck, man.
In life, if you wanna be noticed, you gotta be a fuckin' ripped cunt. You gotta be a shredded cunt. You gotta go to the gym and be a sick cunt. You gotta fuck bitches, you know and not give a fuck cuz that's what we do, bro. That's what the Zyzz cunts do. That's what the revolution is, bro. None of these fuckin' sad cunts. We're all gonna fuckin' make it bro, that's it.
Ik ben niet zo into chicks with dicks als de meeste mannen in dit topic hoorquote:
Al zet je er 1000, het doet me niks meer na de eerste notequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Klokov's nieuwe auto:
[ afbeelding ]
Op mobiel is dat kut dus als ik achter m'n laptop zit grijp ik m'n kansquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Henk, ik dacht dat Cor van de multiquotes was.
Ouder? Omdat ik Henk heet zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had je overigens wel ouder verwacht Henkie. 27-club-crew-boks.
Met al die brahs en bros en yeahs en shit er in.... skip.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here. Listen carefuly brahs, this is a revolution.
Everybody asks me, "what the fuck is Zyzz about, what the fuck is up with those videos, cunt? You're fucking up yourself cunt" It's a fucking act, there is no Zyzz. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Zyzz, brah.... Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
That's what we do in this shit, brah. You wanna be a fucking little sad cunt? Fuck that shit, bro. Every little haters gonna hate, brah. You'll never be like Zyzz, brah, cause I'm a fucking sick cunt, mate. Every one of us has a little bit of Zyzz in us, you just don't know it yet. You're sitting here going, "who the fuck is this fucking faggot?", well, you're probably right. But I'm fucking shredded brah, ye cunt. Cuz at the end of the day bro, you gotta listen to this...
If you're a fucking shredded sick cunt, you get away with anything bro. You make fun of some fat cunt making a shit and people will be like "Aw yeah, Zyzz bro, yeah". No one'll give a fuck, man.
In life, if you wanna be noticed, you gotta be a fuckin' ripped cunt. You gotta be a shredded cunt. You gotta go to the gym and be a sick cunt. You gotta fuck bitches, you know and not give a fuck cuz that's what we do, bro. That's what the Zyzz cunts do. That's what the revolution is, bro. None of these fuckin' sad cunts. We're all gonna fuckin' make it bro, that's it.
Ik zit al bij de 36-clubquote:
Cheesecake voor je verjaardag mattiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Weissman het volgende:
Nog maar een 2 weken 27, en dan door naar de 28-club
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met al die brahs en bros en yeahs en shit er in.... skip.
And still looking faaaabulous darlingquote:
Die vent ernaast is breder dan hemquote:
TOday for you, tomorrow for me!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And still looking faaaabulous darling
Als je kaas op je cake hebt zou ik toch ff een penicilline kuurtje gaan halen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cheesecake voor je verjaardag mattie
Niet echt cheesecake maar iets anders
Haha Weissman broekkiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Weissman het volgende:
Nog maar een 2 weken 27, en dan door naar de 28-club
Absoluut. Bij beide mannen.quote:
Nee man, lekker wat te knabbelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je kaas op je cake hebt zou ik toch ff een penicilline kuurtje gaan halen hoor
Whahaha, scherp!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
TOday for you, tomorrow for me!
hey tokkie-henkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha Weissman broekkie. Ben gewoon een week ouder
Ik denk nu aan van die la vache qui rit cheesedippersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, lekker wat te knabbelen.
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef Klokov het volgende:
MB, gaat dit over jou? R&P / Is dit 'castrerend' gedrag?
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brahquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey tokkie-henk
zullen we samen feestje klappen met pillen enshit?
Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.quote:
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Ik streep je van mijn lijst afquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit gvd op was nr 4 en nog 2 wasmanden vol te gaan. Die single leef
.
"Kut geen kleding meer, ff nieuwe kopen" is niet de beste methode, blijkbaar.
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, fuck, meeting over 10 minuten...
Ik denk dat ie inmiddels gestenigd is omdat ie uit de kast kwam of zo?quote:
Helaas, promotiebegeleider....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopen
Jij vuige lesbienne!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Weissman het volgende:
dima lijkt wel beetje op tarkan maar dan meer aesthetics
Check!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga later genoeg verdienen voor een schoonmaakstertje.
Tuinierenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vuige lesbienne!
De intratuin vind je zeker wel leuk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?
Beter. Maar wat hebben die mannen met die lelijke overstylde kapsels?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuinieren
Plastic Ikea planten
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Online shoppenniet onder de mensen hoeven komen
geen paskamerterreur
O. Meh. Beide stom.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Ga je turn up the beach?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Echte Ernemmer die Henkiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Ik vergeet altijd terug te sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinmaten
).
Dus ik ga twee keer per jaar op een dinsdagochtend van armoe maar even de stad in.
By our powers combined, we are Sapangelman!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:46 schreef Weissman het volgende:
ik zou wel een trio willen met Sap en Angel
heb nog nooit DP gehad namelijk
no homo
gew vriendschappelijk
Nee, ik heb geen jetsers helaas. *kras*quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd terug te sturen. Doet me denken, heb je toevallig 85C? Ik heb een shitload lingerie die te klein valt en die ik niet meer terug kan sturen
.
#subtielmetjecupmaatpronken
Oh god nee. In ieder geval Drift Festival en Have A Nice Day. Niet van die 538-kleuterfeestjes.quote:
bovenkant maatje S zit altijd goed bij mij, vaak heb ik betere fit dan al die modellen pics, ik denk vaak dat ze slechte pasvorm hebben maar bij mij zit het altijd wel goddelijk, stuk beter dan op de foto'squote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinmaten
).
Dus ik ga twee keer per jaar op een dinsdagochtend van armoe maar even de stad in.
Moet je wel de goeie plekken weten want het is vooral 1 groot pauperdorp.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Arnhem is wel tof. Was er ooit kind aan huis.
Nog altijd beter dan de backboobqueue.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen jetsers helaas. *kras*
#backoftheboobiequeue
Ik ben heel slecht in namen, maar dat stuk tussen CS en Sonsbeek staan wel een paar mooie huizen voor als je 40+ bent en wil settelen. Het is sowieso meer een stad om in oud te worden, lekker gemoedelijk met de labrador door het bos struinen enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je wel de goeie plekken weten want het is vooral 1 groot pauperdorp.
Inb4 wat ben je zelf
Burgermeesterwijk o.a. is inderdaad zeker de moeite. Arnhem-Noord sowieso wel over 't algemeen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in namen, maar dat stuk tussen CS en Sonsbeek staan wel een paar mooie huizen voor als je 40+ bent en wil settelen. Het is sowieso meer een stad om in oud te worden, lekker gemoedelijk met de labrador door het bos struinen enzo.
die is wel lekker man wie is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
lkkr toch silicone ftw
Was vroeger de rosse buurt wat wil je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vriend van me heeft een tijdje in de Hertogstraat gewoond, was best beetje ghetto die wijk daar.
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef seto het volgende:
als we snel tevreden waren neukten we jou wel allemaal clumsy
Ah dat wist ik niet, maar dat verklaart het danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Was vroeger de rosse buurt wat wil je.
The feels, wat doe je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef seto het volgende:
als we snel tevreden waren neukten we jou wel allemaal clumsy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |