Het engste is die eerste stap over de drempel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:43 schreef pennedop2 het volgende:
Beste mensen, ik ga vanavond voor het eerst naar de sportclub. Ik vind het superspannend, het is iets waar ik enorm tegen op zie en daarom ook nooit heb gedaan. Ik kan gewoon besluiten niet te gaan, maar dat heb ik altijd al gedaan en nu ga ik gewoon voor de leeuwen. Wat er ook gebeurt, ik ben hoe dan ook trots als ik weer naar huis rijd.
Wie heeft er bemoedigende woorden? Of weet hoe het is.
Da's niet zo handig bij een atletiektraining die je met een groep doet en een trainerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:45 schreef IrCute het volgende:
http://beanbagsandbullsh1t.com/2015/01/05/purposeunclear/. Focus je op jezelf, en niet op anderen.
Oja. Zijn 2de post niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's niet zo handig bij een atletiektraining die je met een groep doet en een trainer
Sorry beetje late reactie. Ik ben inmiddels al 2x geweest. Achteraf was het niet echt eng haha. Ik heb tijd nodig om te wennen, maar dat komt wel goed. Het is een leuke groep. En er zijn een paar mensen in de groep die mij dingen extra uitleggen als ik het niet helemaal begrijp. Kortom goede keuze om erheen te zijn gegaanquote:
goed bezigquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:44 schreef pennedop2 het volgende:
[..]
Sorry beetje late reactie. Ik ben inmiddels al 2x geweest. Achteraf was het niet echt eng haha. Ik heb tijd nodig om te wennen, maar dat komt wel goed. Het is een leuke groep. En er zijn een paar mensen in de groep die mij dingen extra uitleggen als ik het niet helemaal begrijp. Kortom goede keuze om erheen te zijn gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |