Ik had alle 15 prestiges op level 50quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:57 schreef Champy het volgende:
[..]
K/D ratio van 3 op COD4 met 1300 uur op de teller
Waar is de tijd geblevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had alle 15 prestiges op level 50
En volgens mij 13 dagen, maar weet niet meer zeker
Ga fietsenquote:
Ik was in het begin ook wel bang omdat ik als ecto met 65kg bij 186 naar binnen liep jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach dat gejank op nieuwe gymmers. Er zitten er hier ook een paar die iig begonnen met de fysiek van een 12-jarig meisje/sumo-worstelaar.
#hypocrieteonliners
Ik mis Black Ops wel. Leukste COD.quote:
Hoe was je gesprek?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga pas na m'n promoveren weer WoWen.
wow okquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
Sap heb je al een cwd (gehad)?
Klokov heb je al een kind?
Fathank ben je nog dagelijks boos?
Is Beach nog steeds pro-Korea?
Is Eleiko nog steeds Cor?
Is montelly weer/nog steeds geband?
Dima nog single?
Is dit nog wel gym?
Vertellllllll het me
Laten we steun-nieuwjaars-fatties-armbandjes op de markt brengen. LiftStrong ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was in het begin ook wel bang omdat ik als ecto met 65kg bij 186 naar binnen liep ja
Iedereen is ergens begonnen. Vind daarom het opmerkingen maken over nieuwe sporters ook altjd beetje gaar. In de gym gebeurt dat soms ook.
Adopteer een fattie bandjes, zodat je als nieuwe fattie weet wie je om hulp mag vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we steun-nieuwjaars-fatties-armbandjes op de markt brengen. LiftStrong ofzo.
Mjah ik was ook echt een stok, maar zou je wel op mn gezicht laten zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. 65 bij 185? Ik zou je doormidden gebroken hebben denk ik.
Deze gemist. Hihi.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je ooit toch gaat spelen geef ik je wel gold als je /kiss met me doet in een hoekje van Stormwind.
Wowquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik was ook echt een stok, maar zou je wel op mn gezicht laten zitten.
Ben inmiddels wel 95kg nu, maar mag nog steeds.
Heb wel klein buikje als ik zit nuquote:
Dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel klein buikje als ik zit numaar straks even maandje onder mijn onderhoud gaan eten dan verdwijnt het weer een beetje. Hoef nog niet 8% bodyfat shredded te worden dit jaar.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje een buikje hoort. Sixpack ligt niet lekker.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje een buikje hoort. Sixpack ligt niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |