Niet mijn maat, ook niet van mijn meisje, anders zou ik het wel overwegen. Een extra paar schoenen is nooit weg, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
Nog steeds niemand een paartje VFF maatje 42 kopen voah wènag?
Ik wil wel, maar past echt helemaal niet in mijn huidige schema om minimalistisch te gaan trainen, Als je ze aan het eind van het jaar nog hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
Nog steeds niemand een paartje VFF maatje 42 kopen voah wènag?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:24 schreef Maariindaa het volgende:
Wolve mag ik bij de vuurtorentrail op 21 maart?
• Maariindaa - 18 km
25 euro ofzo. Heb er een paar keer mee door het huis gebanjerd, en een keer een paar meter buiten om wat uit de auto te pakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is wenahg? En wanneer zien we elkaar dat ik kan passen. Wil d'r nog wel een keer wat hebben en het is wel mijn maat ongeveer.
En waarom doe jij ze weg?
Zal t onthoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar past echt helemaal niet in mijn huidige schema om minimalistisch te gaan trainen, Als je ze aan het eind van het jaar nog hebt
Nu wil ik niemand een paar goedkope VFF's door de neus boren, maar je kunt er ook prima mee wandelen enzo, je hoeft er niet per se op hard te lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
25 euro ofzo. Heb er een paar keer mee door het huis gebanjerd, en een keer een paar meter buiten om wat uit de auto te pakken.
Ze liggen nu stof te happen omdat ik er toch niet op hard ga lopen
Dat weet ik, maar ook dat ga ik niet doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu wil ik niemand een paar goedkope VFF's door de neus boren, maar je kunt er ook prima mee wandelen enzo, je hoeft er niet per se op hard te lopen.
Welke zijn het en wanneer zien we elkaar? Asselronde? Anders sowieso bij de sallandtrail.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
25 euro ofzo. Heb er een paar keer mee door het huis gebanjerd, en een keer een paar meter buiten om wat uit de auto te pakken.
Ze liggen nu stof te happen omdat ik er toch niet op hard ga lopen
Seeya LS Night.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welke zijn het en wanneer zien we elkaar? Asselronde? Anders sowieso bij de sallandtrail.
Die mag je wel meenemen danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Seeya LS Night.
Dat zal de Sallandtrail worden denk ik
Voor de 10.5km valt die bussentombola echt wel mee. Enige nadeel is dat de bussen terug pas om 12 uur weer gaan rijden, maar verder is het prima. Ik doe iig dit jaar wel weer mee met de bussentombola voor maar 10.5kmquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Teveel gedoe om helemaal aan die bussentombola mee te doen voor maar 10.5 km
Zal ff een herinnering in m'n eigen agenda zetten.quote:
De 21 was vorig jaar een dramaaaaa! En die liep LT ook dus ik snap haar opmerking. Maar de 10 is al eerder ja, dat scheelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor de 10.5km valt die bussentombola echt wel mee. Enige nadeel is dat de bussen terug pas om 12 uur weer gaan rijden, maar verder is het prima. Ik doe iig dit jaar wel weer mee met de bussentombola voor maar 10.5km
Ik snap haar opmerking ook wel, maar "voor maar 10.5km" is de bussentombola dus helemaal niet zo erg en lijkt het me geen reden om niet mee te doen met zo'n actie. Belangrijkere reden zou zijn dat het superdruk is en het parcours ook helemaal niet zo spannend is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De 21 was vorig jaar een dramaaaaa! En die liep LT ook dus ik snap haar opmerking. Maar de 10 is al eerder ja, dat scheelt.
Ja dat klopt, het was heerlijk weer! Later hoorde ik dat er vanuit mijn woonplaats altijd een georganiseerde bus gaat tot daar vlakbij de start.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik snap haar opmerking ook wel, maar "voor maar 10.5km" is de bussentombola dus helemaal niet zo erg en lijkt het me geen reden om niet mee te doen met zo'n actie. Belangrijkere reden zou zijn dat het superdruk is en het parcours ook helemaal niet zo spannend is.
Vorig jaar was het trouwens ook wel uitzonderlijk druk bij de bussen, doordat er veel meer toeschouwers mee wilden door het mooie weer. Dit jaar wordt het meh weer, dus komen ook minder mensen kijken.
Maar ik ga zondag gewoon kalmpjes aan m'n minirondje rennen, daarna misschien nog even rustig ergens een kopje koffie drinken, en daarna kalmpjes weer op huis aan
Het gaat langzaamaan over het algemeen wel beter, maar het blijft wisselvallig. De ene keer gaat het prima, en de keer daarna gaat het weer voor geen meter. Dus ik hobbel gewoon rustig aan door en ben even gestopt met me al te druk maken om tijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat klopt, het was heerlijk weer! Later hoorde ik dat er vanuit mijn woonplaats altijd een georganiseerde bus gaat tot daar vlakbij de start.![]()
![]()
Succes met je rondjeHet gaat dus nog niet zoals je wil?
Uiteindelijk gekozen voor wat rustige uitloop oefeningetjes in het laatste setje van 10 minuutjes. Mensen die mij langs zagen komen hebben zich ongetwijfeld dood gelachen, ik moest 1 minuut wandelen en dan 15 seconden hardlopen (10x), tegen de tijd dat ik de pas erin had werd ik alweer terug geroepenquote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezien je blessuregevoeligheid zou ik die 10 min skippen. Of er 10 min uitwandelen van maken. Of na het lopen lekker een half uurtje fietsen. Dat scheelt mij altijd in spierpijn. Voor wandelen wel ff een jas aantrekken ivm kou. Voor fietsen douchen en omkleden.
Als warming up zou ik in jouw geval een paar min stevig wandelen. Evt een paar lunges/squats of andere loopoefeningen.
Later kan je heel rustig wat joggen als start, maar daar gebruik ik zelf de eerste km van mijn loopsessie voor.
Bij de loopgroep is de opwarming in de winter in ieder geval actief, dus geen stilstaande oefeningen, dat zou ik jou ook willen aanraden.
Succes! Ik hoop dat je knie (toch?) zich nu koest houdt!
Prima te doen.Heel misschien eentje wat rustiger, maar dat moet wel kunnen, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik zit nu op niveau 10km.
Hoe realistisch is over 2 maanden in 2 opeenvolgende weekenden een 10km wedstrijd te doen?
Is geen probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik zit nu op niveau 10km.
Hoe realistisch is over 2 maanden in 2 opeenvolgende weekenden een 10km wedstrijd te doen?
Heel goed Quoi. Op naar een fantastisch 2015.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Quoi het volgende:
D. dat lijkt me realistisch
Ooooh ik heb lekker gelopen man!![]()
Had nog wel een uur doorgekund. En nu zo houden en alle bacteriën en virussen aan de kant.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Prima te doen.Heel misschien eentje wat rustiger, maar dat moet wel kunnen, denk ik.
quote:
3-0, da's overtuigendquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteindelijk gekozen voor wat rustige uitloop oefeningetjes in het laatste setje van 10 minuutjes. Mensen die mij langs zagen komen hebben zich ongetwijfeld dood gelachen, ik moest 1 minuut wandelen en dan 15 seconden hardlopen (10x), tegen de tijd dat ik de pas erin had werd ik alweer terug geroepen. Aan het einde van de serie wel in de verte een drukpunt in m'n knie, maar nu (naderhand) geen last gelukkig. Hopen dat dat een eenmalig iets was.
Heb maar meteen even voor 3 man kleding besteld bij de decathlon, wat niet goed is/overbodig/te groot/te klein is/whatever kan dan zo weer terug.
Ik heb een vivosmart eigenlijk voornamelijk voor het smart gedeelte. Het activitytracken vind ik maar matig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zocht even op Fok!, maar kwam geen topics tegen over activity trackers.
Zijn er hier gebruikers daarvan?
Okay, wat vind je matig aan het tracken? Ik ben wel geïnteresseerd in het slaapritme monitoren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb een vivosmart eigenlijk voornamelijk voor het smart gedeelte. Het activitytracken vind ik maar matig.
Dat is dan ook het beste. Jezelf niks opleggen en er niet zwaar aan tillen. Lekker lopen als je zin hebt en niet balen als het niet wil. Het zit er wel in, maar het komt er nu ff niet uit. Komt vanzel weerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat langzaamaan over het algemeen wel beter, maar het blijft wisselvallig. De ene keer gaat het prima, en de keer daarna gaat het weer voor geen meter. Dus ik hobbel gewoon rustig aan door en ben even gestopt met me al te druk maken om tijden.
Handig dat je zelf afstanden kan toevoegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Corniel het volgende:
Ik heb Corniel/runs geupdate: ben benieuwd naar de meningen: http://www.corniel.nl/runs/
Je slaapritme monitoord de vivosmart gewoon niet. Ik denk dat ingebouwde hartslag meting eigenlijk wel noodzakelijk is. Hartslagband heb ik niet om en verbruik dan ook standaard 2000 calorien per dag.Ik gebruik hem op mijn werk om te zien of ik gebeld wordt of what's app berichtjes binnen krijg, smartphone is namelijk verboden op de werkvloer. Dit doet hij goed en is niet al te opvallend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Okay, wat vind je matig aan het tracken? Ik ben wel geïnteresseerd in het slaapritme monitoren.
Zie trouwens nu dat ze net twee nieuwe modellen hebben aangekondigd....
Ik heb Egmond ook niet definitief afgeschreven hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik snap haar opmerking ook wel, maar "voor maar 10.5km" is de bussentombola dus helemaal niet zo erg en lijkt het me geen reden om niet mee te doen met zo'n actie. Belangrijkere reden zou zijn dat het superdruk is en het parcours ook helemaal niet zo spannend is.
Vorig jaar was het trouwens ook wel uitzonderlijk druk bij de bussen, doordat er veel meer toeschouwers mee wilden door het mooie weer. Dit jaar wordt het meh weer, dus komen ook minder mensen kijken.
Maar ik ga zondag gewoon kalmpjes aan m'n minirondje rennen, daarna misschien nog even rustig ergens een kopje koffie drinken, en daarna kalmpjes weer op huis aan
ik heb de Sony smartband. Juist voor mijn slaapritme te achterhalen aangezien die behoorlijk onregelmatig en onrustig is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Okay, wat vind je matig aan het tracken? Ik ben wel geïnteresseerd in het slaapritme monitoren.
Zie trouwens nu dat ze net twee nieuwe modellen hebben aangekondigd....
Ik juist het omgekeerde. Ik kon kiezen tussen de schoenen die ik nu heb gekocht en de huidige bestellen. Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat twee verschillende paren schoenen beter is, omdat je voeten in beide paren anders belast worden. Maar of het waar is...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schoenen staan er niet bijOok paniek
![]()
Over schoenen, zijn er mensen die eenzelfde paar kopen omdat ze weten dat die in ieder geval bevallen?
Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb de Sony smartband. Juist voor mijn slaapritme te achterhalen aangezien die behoorlijk onregelmatig en onrustig is.
Nice! Houden zo, zo lang mogelijk die anti uit je lijf houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er zit tot nu toe geen pro- en geen anti- inIk hoop het zo te laten. Dank voor de tip! Vandaag heb ik weer een beetje hoop. Gewerkt en total loss op de bank voor een middagdutje, dat is quite standard lately, dus dat valt nog mee #oudwijf
ik heb de polar m400, sporthorloge en activity tracker in 1. Gisteren heb ik 1923 calorieën verbrand, 6232 stappen gezet. Ik heb hem gistermiddag pas gekregen, dus kan er nog niet heel veeL over zeggen. Hij meet ook slaap, en heeft dus ook geregistreerd dat ik naar de wc ben geweest (beweging) midden in de nacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zocht even op Fok!, maar kwam geen topics tegen over activity trackers.
Zijn er hier gebruikers daarvan?
Ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef Wolve000 het volgende:
Alleen hij pakt de seconden van de input niet.
29 uur?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
even gebrainstormed met een van mijn loopmaatjes die een meer dan verdienstelijke ultra-loper is en geprobeert wat lijn te brengen in mijn trainingschema.
Het ziet er naar uit dat de 9 uur van HAAG er uit gaan en de Veluwezoomtrail er in.
Verder tijdens Lap the Lake zien hoe het gaat en evt. na 40km uitstappen.
Zijn redenatie voor het schrappen van HAAG was "herstellen van 9 uur evenement duurt veel te lang om het in een trainingschema op te nemen., oke het is goed om die 9 uur ervaring te hebben maar daarna komen in Naseby nog 20 uur, hoe ga je die trainen?"
Je zou bij de 9-uurs niet de enige zijn die van te voren al weet dat ie na 6 uur (ofzo) uit gaat stappen vanwege een schema en het bijbehorende herstelquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
even gebrainstormed met een van mijn loopmaatjes die een meer dan verdienstelijke ultra-loper is en geprobeert wat lijn te brengen in mijn trainingschema.
Het ziet er naar uit dat de 9 uur van HAAG er uit gaan en de Veluwezoomtrail er in.
Verder tijdens Lap the Lake zien hoe het gaat en evt. na 40km uitstappen.
Zijn redenatie voor het schrappen van HAAG was "herstellen van 9 uur evenement duurt veel te lang om het in een trainingschema op te nemen., oke het is goed om die 9 uur ervaring te hebben maar daarna komen in Naseby nog 20 uur, hoe ga je die trainen?"
een nachtloop als training inderdaad zonder op voor te slapen en verder gewoon "in de zombie-stand" de nacht door zien te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
29 uur?Hoeveel km was het ook alweer? 160 toch? Heb je ook al bedacht hoe je de nacht en zo gaat overleven? Trainen met nachtjes doorhalen qua lopen?
Even op gegoogled, mooi compleet ding inderdaad en minder duur dan andere merken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ik heb de polar m400, sporthorloge en activity tracker in 1. Gisteren heb ik 1923 calorieën verbrand, 6232 stappen gezet. Ik heb hem gistermiddag pas gekregen, dus kan er nog niet heel veeL over zeggen. Hij meet ook slaap, en heeft dus ook geregistreerd dat ik naar de wc ben geweest (beweging) midden in de nacht.![]()
ik vond dit horloge de ideal combi! Sporten met een hrm band, gps en instelbare trainingen. En de interessante dingetjes van een activity tracker, een mooie app en overzichtelijke account.
Er was toch eens zo'n boer die tijdens een ultra ook gewoon snachts doorliep terwijl andere runners een powernap pakte en daarmee een race won?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een nachtloop als training inderdaad zonder op voor te slapen en verder gewoon "in de zombie-stand" de nacht door zien te komen.
Als het goed is doe je zoiets maar 1 keer in het jaar (ok, er zijn gekken die het vaker doen) en met 100% motivatie dus dan ga je er gewoon voor lijkt me...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat echt heuuuul slecht kunnen. Don't touch my 8 hours of sleep!
Tuurlijk 'ga je ervoor' maar toch zijn er mensen die beter tegen een slaapgebrek kunnen dan anderen. Ik was ook al nooit zo goed in tot 6 uur uitgaan. Ik ben écht een ochtendmens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:40 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als het goed is doe je zoiets maar 1 keer in het jaar (ok, er zijn gekken die het vaker doen) en met 100% motivatie dus dan ga je er gewoon voor lijkt me...
Van 1 gekke nacht heb je toch geen slaapgebrek. Hooguit een licht verstoord ritme. Wat een paniek...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tuurlijk 'ga je ervoor' maar toch zijn er mensen die beter tegen een slaapgebrek kunnen dan anderen. Ik was ook al nooit zo goed in tot 6 uur uitgaan. Ik ben écht een ochtendmens.
Geen paniek hoor, ik merk gewoon vaak bij mezelf altijd dat ik rond een uur of 2-3 na mijn normale bedtijd echt zo moe word dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ik dan nog zou kunnen hardlopen. Zo goed denk ik mijn lichaam te kennen. Maar goed, misschien raak je daar na een paar km ook wel weer overheen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef YUR het volgende:
apgebrek. Hooguit een licht verstoord ritme. Wat een paniek...
Hier de assistent van Wolve.quote:
Bij mij verspringen de tijden de hele tijd, maar misschien is dat de bedoeling.. Bijv. als ik mijn 10km tijd invul geeft dat een voorspelling voor 15km, maar als ik dan op die 15km tijd klik is de tijd voor 10km (en alle anderen) weer anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hier de assistent van Wolve.![]()
Wat hij (volgens mij) bedoelt, is dat als je bijvoorbeeld 53.36 (mijn laatste finishtijd op de 10 km) invult, het schema vervolgens 53.00 laat zien als tijd op de 10 km. De seconden lijken niet mee te worden genomen in de berekening.... zo duidelijker?
Dubbele punt gebruiken i.p.v. een enkele? 53:36 dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hier de assistent van Wolve.![]()
Wat hij (volgens mij) bedoelt, is dat als je bijvoorbeeld 53.36 (mijn laatste finishtijd op de 10 km) invult, het schema vervolgens 53.00 laat zien als tijd op de 10 km. De seconden lijken niet mee te worden genomen in de berekening.... zo duidelijker?
Klopt, min of meer hetzelfde probleem. Weer met mijn 10 km tijd van 53.36:quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mij verspringen de tijden de hele tijd, maar misschien is dat de bedoeling.. Bijv. als ik mijn 10km tijd invul geeft dat een voorspelling voor 15km, maar als ik dan op die 15km tijd klik is de tijd voor 10km (en alle anderen) weer anders.
Ik voerde hem wel in als 53:36, dat is dus niet het probleem. Maar ik had het inderdaad wat duidelijker weer kunnen geven. Zie ook mijn post als reactie op LT.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dubbele punt gebruiken i.p.v. een enkele? 53:36 dus.
Het blijkt dat ik bij stressvolle periodes ga slaapwandelen. Aangezien ik alleen ben, was ik daar anders niet achtergekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil in moment in de pas en verschil in ondergrond.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
I have run WITH DA WOLVE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hij moet volgens mij sowieso nog een keer...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef Wolve000 het volgende:
Ik had ook eigenlijk m'n harriers jasje aan moeten doen natuurlijk. Gemiste kans. Moet je nog maar een keer in de regio zijn, gaan we voor de herkansing.
Niet echt, want Barnsley AFC heb ik in 2006 als eens bezocht. Het was een revisit. Neemt niet weg dat ik hoop nog eens een keertje mee te kunnen lopen daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij moet volgens mij sowieso nog een keer...
Ah kijk...dat wist ik niet (meer)quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet echt, want Barnsley AFC heb ik in 2006 als eens bezocht. Het was een revisit. Neemt niet weg dat ik hoop nog eens een keertje mee te kunnen lopen daar.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee joh, Wolve loopt al veel verder weg
Ik ben er in september mee begonnen en ik vond het zwaarder dan ik had gedacht. Maar op zich logisch, want ik moest nog de juiste spieren kweken. Bij week 5 kreeg ik pijn in mijn scheen en ben ik 1 week gestopt en daarna weer terug naar week 2 gegaan. Daarna heb ik de reeks afgemaakt, zij het dat ik vrij langzaam loop. Maar gewoon rustig door blijven gaan, het gaat echt steeds beter!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
Ik volg sinds kort het beginnersschema van Evy! Zelfs daar heb ik het nog zwaar mee
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
I have run WITH DA WOLVE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Dank voor het report. Ik heb (had) het lokaal. Gewoon niet goed gekeken. Met een late refactoring had ik het stuk gemaakt. Zou nu weer gefixt moeten zijn. Als jullie nog nieuwe features willen, laat het weten. Ik vind het leuk ze te bouwen.quote:
Ah, een richttijd voor zondag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja![]()
Gezien zijn PR's op de 10 km en HM (48 en 1:49) t.o.v. de mijne (51 en 1:58) is dat ook niet zo vreemd.
Ik wil graag ook de Zwabber-streeftijdenmethode erin terugzienquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dank voor het report. Ik heb (had) het lokaal. Gewoon niet goed gekeken. Met een late refactoring had ik het stuk gemaakt. Zou nu weer gefixt moeten zijn. Als jullie nog nieuwe features willen, laat het weten. Ik vind het leuk ze te bouwen.
Gewoon de hersenactiviteit van zwabber aftappen! Duh!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
Als streeftijden generator: Random time generator erin bouwen, met limieten (gebaseerd op pr's in Strava en/of Endo, bijv + en - 10% ).
Of ga ik nu te ver?
Er moet ook nog een Zwabber-bikkelfactor in zitten, aangezien hij beweert dat sommige mensen niet genoeg hun best doen in trainingen dus die moeten een hardere streeftijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
Als streeftijden generator: Random time generator erin bouwen, met limieten (gebaseerd op pr's in Strava en/of Endo, bijv + en - 10% ).
Of ga ik nu te ver?
Dan krijg je een foutmelding van een empty array.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gewoon de hersenactiviteit van zwabber aftappen! Duh!
Oja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan krijg je een foutmelding van een empty array.
Leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Corniel het volgende:
Ik heb Corniel/runs geupdate: ben benieuwd naar de meningen: http://www.corniel.nl/runs/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |