een nachtloop als training inderdaad zonder op voor te slapen en verder gewoon "in de zombie-stand" de nacht door zien te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
29 uur?Hoeveel km was het ook alweer? 160 toch? Heb je ook al bedacht hoe je de nacht en zo gaat overleven? Trainen met nachtjes doorhalen qua lopen?
Even op gegoogled, mooi compleet ding inderdaad en minder duur dan andere merken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ik heb de polar m400, sporthorloge en activity tracker in 1. Gisteren heb ik 1923 calorieën verbrand, 6232 stappen gezet. Ik heb hem gistermiddag pas gekregen, dus kan er nog niet heel veeL over zeggen. Hij meet ook slaap, en heeft dus ook geregistreerd dat ik naar de wc ben geweest (beweging) midden in de nacht.![]()
ik vond dit horloge de ideal combi! Sporten met een hrm band, gps en instelbare trainingen. En de interessante dingetjes van een activity tracker, een mooie app en overzichtelijke account.
Er was toch eens zo'n boer die tijdens een ultra ook gewoon snachts doorliep terwijl andere runners een powernap pakte en daarmee een race won?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een nachtloop als training inderdaad zonder op voor te slapen en verder gewoon "in de zombie-stand" de nacht door zien te komen.
Als het goed is doe je zoiets maar 1 keer in het jaar (ok, er zijn gekken die het vaker doen) en met 100% motivatie dus dan ga je er gewoon voor lijkt me...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat echt heuuuul slecht kunnen. Don't touch my 8 hours of sleep!
Tuurlijk 'ga je ervoor' maar toch zijn er mensen die beter tegen een slaapgebrek kunnen dan anderen. Ik was ook al nooit zo goed in tot 6 uur uitgaan. Ik ben écht een ochtendmens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:40 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als het goed is doe je zoiets maar 1 keer in het jaar (ok, er zijn gekken die het vaker doen) en met 100% motivatie dus dan ga je er gewoon voor lijkt me...
Van 1 gekke nacht heb je toch geen slaapgebrek. Hooguit een licht verstoord ritme. Wat een paniek...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tuurlijk 'ga je ervoor' maar toch zijn er mensen die beter tegen een slaapgebrek kunnen dan anderen. Ik was ook al nooit zo goed in tot 6 uur uitgaan. Ik ben écht een ochtendmens.
Geen paniek hoor, ik merk gewoon vaak bij mezelf altijd dat ik rond een uur of 2-3 na mijn normale bedtijd echt zo moe word dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ik dan nog zou kunnen hardlopen. Zo goed denk ik mijn lichaam te kennen. Maar goed, misschien raak je daar na een paar km ook wel weer overheen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef YUR het volgende:
apgebrek. Hooguit een licht verstoord ritme. Wat een paniek...
Hier de assistent van Wolve.quote:
Bij mij verspringen de tijden de hele tijd, maar misschien is dat de bedoeling.. Bijv. als ik mijn 10km tijd invul geeft dat een voorspelling voor 15km, maar als ik dan op die 15km tijd klik is de tijd voor 10km (en alle anderen) weer anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hier de assistent van Wolve.![]()
Wat hij (volgens mij) bedoelt, is dat als je bijvoorbeeld 53.36 (mijn laatste finishtijd op de 10 km) invult, het schema vervolgens 53.00 laat zien als tijd op de 10 km. De seconden lijken niet mee te worden genomen in de berekening.... zo duidelijker?
Dubbele punt gebruiken i.p.v. een enkele? 53:36 dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hier de assistent van Wolve.![]()
Wat hij (volgens mij) bedoelt, is dat als je bijvoorbeeld 53.36 (mijn laatste finishtijd op de 10 km) invult, het schema vervolgens 53.00 laat zien als tijd op de 10 km. De seconden lijken niet mee te worden genomen in de berekening.... zo duidelijker?
Klopt, min of meer hetzelfde probleem. Weer met mijn 10 km tijd van 53.36:quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mij verspringen de tijden de hele tijd, maar misschien is dat de bedoeling.. Bijv. als ik mijn 10km tijd invul geeft dat een voorspelling voor 15km, maar als ik dan op die 15km tijd klik is de tijd voor 10km (en alle anderen) weer anders.
Ik voerde hem wel in als 53:36, dat is dus niet het probleem. Maar ik had het inderdaad wat duidelijker weer kunnen geven. Zie ook mijn post als reactie op LT.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dubbele punt gebruiken i.p.v. een enkele? 53:36 dus.
Het blijkt dat ik bij stressvolle periodes ga slaapwandelen. Aangezien ik alleen ben, was ik daar anders niet achtergekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil in moment in de pas en verschil in ondergrond.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
I have run WITH DA WOLVE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |