abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148409867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik zit nu op niveau 10km.
Hoe realistisch is over 2 maanden in 2 opeenvolgende weekenden een 10km wedstrijd te doen?
Prima te doen.Heel misschien eentje wat rustiger, maar dat moet wel kunnen, denk ik.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:01:55 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148409908
D. dat lijkt me realistisch :)

Ooooh ik heb lekker gelopen man! O+
Had nog wel een uur doorgekund. En nu zo houden en alle bacteriën en virussen aan de kant.
pi_148410094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik zit nu op niveau 10km.
Hoe realistisch is over 2 maanden in 2 opeenvolgende weekenden een 10km wedstrijd te doen?
Is geen probleem.
pi_148410111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Quoi het volgende:

Ooooh ik heb lekker gelopen man! O+
Had nog wel een uur doorgekund. En nu zo houden en alle bacteriën en virussen aan de kant.
Heel goed Quoi. Op naar een fantastisch 2015.
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 23:09:16 #230
18653 crew  D.
pi_148410190
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Prima te doen.Heel misschien eentje wat rustiger, maar dat moet wel kunnen, denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Quoi het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is geen probleem.
3-0, da's overtuigend :P

Dan ga ik me daar op richten :Y

Eentje is weliswaar al volgeboekt, maar ik hoop t.z.t. nog een plekje te kunnen vinden :Y
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:11:17 #231
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_148410276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Uiteindelijk gekozen voor wat rustige uitloop oefeningetjes in het laatste setje van 10 minuutjes. Mensen die mij langs zagen komen hebben zich ongetwijfeld dood gelachen, ik moest 1 minuut wandelen en dan 15 seconden hardlopen (10x), tegen de tijd dat ik de pas erin had werd ik alweer terug geroepen :'). Aan het einde van de serie wel in de verte een drukpunt in m'n knie, maar nu (naderhand) geen last gelukkig. Hopen dat dat een eenmalig iets was.

Heb maar meteen even voor 3 man kleding besteld bij de decathlon, wat niet goed is/overbodig/te groot/te klein is/whatever kan dan zo weer terug.
^O^

En Quoi: jeej!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:12:49 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_148410338
Ik zocht even op Fok!, maar kwam geen topics tegen over activity trackers.
Zijn er hier gebruikers daarvan?
Life is what you make it.
pi_148410435
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een vivosmart eigenlijk voornamelijk voor het smart gedeelte. Het activitytracken vind ik maar matig.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:24:54 #234
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_148410747
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik heb een vivosmart eigenlijk voornamelijk voor het smart gedeelte. Het activitytracken vind ik maar matig.
Okay, wat vind je matig aan het tracken? Ik ben wel geïnteresseerd in het slaapritme monitoren.

Zie trouwens nu dat ze net twee nieuwe modellen hebben aangekondigd....
Life is what you make it.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:26:44 #235
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_148410804
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het gaat langzaamaan over het algemeen wel beter, maar het blijft wisselvallig. De ene keer gaat het prima, en de keer daarna gaat het weer voor geen meter. Dus ik hobbel gewoon rustig aan door en ben even gestopt met me al te druk maken om tijden.
Dat is dan ook het beste. Jezelf niks opleggen en er niet zwaar aan tillen. Lekker lopen als je zin hebt en niet balen als het niet wil. Het zit er wel in, maar het komt er nu ff niet uit. Komt vanzel weer ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:34:33 #236
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_148411080
Ik heb Corniel/runs geupdate: ben benieuwd naar de meningen: http://www.corniel.nl/runs/
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:52:13 #237
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148411598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Corniel het volgende:
Ik heb Corniel/runs geupdate: ben benieuwd naar de meningen: http://www.corniel.nl/runs/
Handig dat je zelf afstanden kan toevoegen.

Alleen hij pakt de seconden van de input niet.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_148415507
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Okay, wat vind je matig aan het tracken? Ik ben wel geïnteresseerd in het slaapritme monitoren.

Je slaapritme monitoord de vivosmart gewoon niet. Ik denk dat ingebouwde hartslag meting eigenlijk wel noodzakelijk is. Hartslagband heb ik niet om en verbruik dan ook standaard 2000 calorien per dag.Ik gebruik hem op mijn werk om te zien of ik gebeld wordt of what's app berichtjes binnen krijg, smartphone is namelijk verboden op de werkvloer. Dit doet hij goed en is niet al te opvallend.
pi_148415692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik snap haar opmerking ook wel, maar "voor maar 10.5km" is de bussentombola dus helemaal niet zo erg en lijkt het me geen reden om niet mee te doen met zo'n actie. Belangrijkere reden zou zijn dat het superdruk is en het parcours ook helemaal niet zo spannend is.

Vorig jaar was het trouwens ook wel uitzonderlijk druk bij de bussen, doordat er veel meer toeschouwers mee wilden door het mooie weer. Dit jaar wordt het meh weer, dus komen ook minder mensen kijken.

Maar ik ga zondag gewoon kalmpjes aan m'n minirondje rennen, daarna misschien nog even rustig ergens een kopje koffie drinken, en daarna kalmpjes weer op huis aan ^O^
Ik heb Egmond ook niet definitief afgeschreven hoor :P Alleen dit jaar even niet. Mijn nieuwe AV organiseert altijd een heel weekend en dan slapen ze in huisjes in Egmond, dus dat lijkt me volgend jaar wel een topplan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 januari 2015 @ 07:11:54 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148415753
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

ik heb de Sony smartband. Juist voor mijn slaapritme te achterhalen aangezien die behoorlijk onregelmatig en onrustig is.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148415837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef D. het volgende:

[..]

Mijn schoenen staan er niet bij :o Ook paniek :Y :P

Over schoenen, zijn er mensen die eenzelfde paar kopen omdat ze weten dat die in ieder geval bevallen?
Ik juist het omgekeerde. Ik kon kiezen tussen de schoenen die ik nu heb gekocht en de huidige bestellen. Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat twee verschillende paren schoenen beter is, omdat je voeten in beide paren anders belast worden. Maar of het waar is...

[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 07-01-2015 07:40:25 ]
pi_148415981
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb de Sony smartband. Juist voor mijn slaapritme te achterhalen aangezien die behoorlijk onregelmatig en onrustig is.
Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 7 januari 2015 @ 07:59:03 #243
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_148416053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Quoi het volgende:

[..]

Er zit tot nu toe geen pro- en geen anti- in :s) Ik hoop het zo te laten. Dank voor de tip! Vandaag heb ik weer een beetje hoop. Gewerkt en total loss op de bank voor een middagdutje, dat is quite standard lately, dus dat valt nog mee #oudwijf
Nice! Houden zo, zo lang mogelijk die anti uit je lijf houden :Y Er wordt altijd zo makkelijk en snel gezegd, doe er nog maar een flinke kuur in, daar wordt je beter van... Maar men vergeet daarna altijd weer de juiste bacteriën aan te vullen :X
Succes met beter worden.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_148416253
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
ik heb de polar m400, sporthorloge en activity tracker in 1. Gisteren heb ik 1923 calorieën verbrand, 6232 stappen gezet. Ik heb hem gistermiddag pas gekregen, dus kan er nog niet heel veeL over zeggen. Hij meet ook slaap, en heeft dus ook geregistreerd dat ik naar de wc ben geweest (beweging) midden in de nacht. :')

ik vond dit horloge de ideal combi! Sporten met een hrm band, gps en instelbare trainingen. En de interessante dingetjes van een activity tracker, een mooie app en overzichtelijke account.
pi_148416427
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Just out of curiosity, wat ga je er dan vervolgens mee doen als je je slaapritme weet? Dat lost toch nog niets op?
Ben er ook wel benieuwd naar. :P

En ik slaap (gelukkig) vrijwel altijd als een blok, maar heb een keer een timelapse gemaakt van hoe ik sliep en toen draaide ik nog 20x in een nacht. Dus beweging wil ook weer niet zoveel zeggen... Ik weet niet of hartslag iets zegt over je slaapfase verder, zou mij kunnen voorstellen dat je in je REM-slaap alweer iets verhoogde hartslag krijgt ofzo...
Jack does it in real time...
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:45:17 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148416472
even gebrainstormed met een van mijn loopmaatjes die een meer dan verdienstelijke ultra-loper is en geprobeert wat lijn te brengen in mijn trainingschema.
Het ziet er naar uit dat de 9 uur van HAAG er uit gaan en de Veluwezoomtrail er in.
Verder tijdens Lap the Lake zien hoe het gaat en evt. na 40km uitstappen.

Zijn redenatie voor het schrappen van HAAG was "herstellen van 9 uur evenement duurt veel te lang om het in een trainingschema op te nemen., oke het is goed om die 9 uur ervaring te hebben maar daarna komen in Naseby nog 20 uur, hoe ga je die trainen?"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_148416532
Ik denk dat ik toch maar eens even moet gaan kijken naar zo'n TomTom runner Cardio.
Met de ING rentepunten nu ¤ 179, dat is wel heel aantrekkelijk (de vorige bundel op de rentepunten was met een hoogtemeter voor op de fiets).
Eens bij de lokale RW langs en vragen of ze daar enigsinds ervaring hebben met die optische hartmeting en of het bevalt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:55:31 #248
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_148416635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef Wolve000 het volgende:

Alleen hij pakt de seconden van de input niet.
Hoe bedoel je dat?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_148417001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
even gebrainstormed met een van mijn loopmaatjes die een meer dan verdienstelijke ultra-loper is en geprobeert wat lijn te brengen in mijn trainingschema.
Het ziet er naar uit dat de 9 uur van HAAG er uit gaan en de Veluwezoomtrail er in.

Zijn redenatie voor het schrappen van HAAG was "herstellen van 9 uur evenement duurt veel te lang om het in een trainingschema op te nemen., oke het is goed om die 9 uur ervaring te hebben maar daarna komen in Naseby nog 20 uur, hoe ga je die trainen?"
29 uur? 8)7 Hoeveel km was het ook alweer? 160 toch? Heb je ook al bedacht hoe je de nacht en zo gaat overleven? Trainen met nachtjes doorhalen qua lopen?
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:19:17 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148417045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

Je zou bij de 9-uurs niet de enige zijn die van te voren al weet dat ie na 6 uur (ofzo) uit gaat stappen vanwege een schema en het bijbehorende herstel :)
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')