Hij moet volgens mij sowieso nog een keer...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef Wolve000 het volgende:
Ik had ook eigenlijk m'n harriers jasje aan moeten doen natuurlijk. Gemiste kans. Moet je nog maar een keer in de regio zijn, gaan we voor de herkansing.
Niet echt, want Barnsley AFC heb ik in 2006 als eens bezocht. Het was een revisit. Neemt niet weg dat ik hoop nog eens een keertje mee te kunnen lopen daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij moet volgens mij sowieso nog een keer...
Ah kijk...dat wist ik niet (meer)quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet echt, want Barnsley AFC heb ik in 2006 als eens bezocht. Het was een revisit. Neemt niet weg dat ik hoop nog eens een keertje mee te kunnen lopen daar.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee joh, Wolve loopt al veel verder weg
Ik ben er in september mee begonnen en ik vond het zwaarder dan ik had gedacht. Maar op zich logisch, want ik moest nog de juiste spieren kweken. Bij week 5 kreeg ik pijn in mijn scheen en ben ik 1 week gestopt en daarna weer terug naar week 2 gegaan. Daarna heb ik de reeks afgemaakt, zij het dat ik vrij langzaam loop. Maar gewoon rustig door blijven gaan, het gaat echt steeds beter!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
Ik volg sinds kort het beginnersschema van Evy! Zelfs daar heb ik het nog zwaar mee
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
I have run WITH DA WOLVE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Dank voor het report. Ik heb (had) het lokaal. Gewoon niet goed gekeken. Met een late refactoring had ik het stuk gemaakt. Zou nu weer gefixt moeten zijn. Als jullie nog nieuwe features willen, laat het weten. Ik vind het leuk ze te bouwen.quote:
Ah, een richttijd voor zondag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja![]()
Gezien zijn PR's op de 10 km en HM (48 en 1:49) t.o.v. de mijne (51 en 1:58) is dat ook niet zo vreemd.
Ik wil graag ook de Zwabber-streeftijdenmethode erin terugzienquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dank voor het report. Ik heb (had) het lokaal. Gewoon niet goed gekeken. Met een late refactoring had ik het stuk gemaakt. Zou nu weer gefixt moeten zijn. Als jullie nog nieuwe features willen, laat het weten. Ik vind het leuk ze te bouwen.
Gewoon de hersenactiviteit van zwabber aftappen! Duh!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
Als streeftijden generator: Random time generator erin bouwen, met limieten (gebaseerd op pr's in Strava en/of Endo, bijv + en - 10% ).
Of ga ik nu te ver?
Er moet ook nog een Zwabber-bikkelfactor in zitten, aangezien hij beweert dat sommige mensen niet genoeg hun best doen in trainingen dus die moeten een hardere streeftijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Guard het volgende:
Als streeftijden generator: Random time generator erin bouwen, met limieten (gebaseerd op pr's in Strava en/of Endo, bijv + en - 10% ).
Of ga ik nu te ver?
Dan krijg je een foutmelding van een empty array.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gewoon de hersenactiviteit van zwabber aftappen! Duh!
Oja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan krijg je een foutmelding van een empty array.
Leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Corniel het volgende:
Ik heb Corniel/runs geupdate: ben benieuwd naar de meningen: http://www.corniel.nl/runs/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |