Nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben jij zo'n wijf die bepaalde shirts niet draagt omdat ze niet passen bij de schoenen?
Ink n burnquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Maar iedereen weet toch dat designers het idee hebben dat hardlopers geen smaak hebben? En gelijk hebben ze. Ze kunnen aan de lopende band stront blijven ontwikkelen en hardlopers trekken het aan, doen het om, lopen erop, whatever. Alle hardloopkleding en -gear is zo'n beetje lelijk.
Jij hebt aandelen dat telt niet.quote:
Hardloopkleding is kleding die normaal nooit aangetrokken zou worden omdat het een ongegeneerde aanslag is op de netvliezen. Dat is in alle objectiviteit een feit. Knal roze. Knal oranje. Knal geel. Knal knal. Zodat we extra opvallen tijdens onze in het geheel niets voorstellende prestaties.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Maar iedereen weet toch dat designers het idee hebben dat hardlopers geen smaak hebben? En gelijk hebben ze. Ze kunnen aan de lopende band stront blijven ontwikkelen en hardlopers trekken het aan, doen het om, lopen erop, whatever. Alle hardloopkleding en -gear is zo'n beetje lelijk.
Wat is daar mis mee?quote:
Helemaal mee eens! Leuke loop, mooi parcours.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:36 schreef Zwabberhark het volgende:
@McTwente: een collega van mij deed ook mee aan de Florijnloop, eveneens de 10 km bosloop. Hij was er erg over te spreken!
Oranje!!! Moet ik dat nog verder uitleggen!??quote:
Ik vind het ook best knap. Hardlopen is in principe een hele goedkope hobby, maar mensen krijgen het toch voor elkaar om er heel veel geld aan uit te geven.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Die knalkleuren zijn nog best handig als ze er ook nog van die kekke reflecterende stukjes bij gedaan hebben, handig voor in het donker.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hardloopkleding is kleding die normaal nooit aangetrokken zou worden omdat het een ongegeneerde aanslag is op de netvliezen. Dat is in alle objectiviteit een feit. Knal roze. Knal oranje. Knal geel. Knal knal. Zodat we extra opvallen tijdens onze in het geheel niets voorstellende prestaties.
Ja, dan kunnen ze beter mikken met hun slurphummers.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die knalkleuren zijn nog best handig als ze er ook nog van die kekke reflecterende stukjes bij gedaan hebben, handig voor in het donker.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Veel leuks gezien, maar me nog kunnen beheersen
Niet zo zeuren, ouwe brombeerquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is ook spuuglelijk, maar nog net draagbaar. Dit is net een mislukte Casio uit 1984.
Ik trek mijn hardlooporanje shirt voornl. aan omdat-ie zo lekker herkenbaar is tijdens wedstrijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nike heeft naar mijn inziens best mooie spullen. Anders kies je toch voor veilig zwart....of hardlopersoranje![]()
ik waai even binnen
Misschien kies je net de verkeerde wedstrijden uit, ik heb dat echt nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oranje!!! Moet ik dat nog verder uitleggen!??Nee ik heb er gewoon niets mee.
En waarom zijn al die shirt die je krijgt of kan kopen bij een wedstrijd zo super getailleerd en strak (ook in een maat groter)???
Gewoon ongegeneerd te opvallende kleding dragenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Designerkots. En hardlopers kopen het.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:29 schreef Quoi het volgende:
Ik wou dat ik elke dag in hardloopkleding kon lopen
Maar iets in me houdt me toch tegen.
Misschien een rondje probiotica erbij, ipv alleen maar antibiotica?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:04 schreef Quoi het volgende:
Potverredeeje, ik dacht weer een beetje boven jan te zijn. Ziekzijn lijkt opnieuw te gaan beginnen. Vroeg in mijn bedje dan maar en slaaaaaapenAls dit doorzet ga ik een turbomegakuur aan de huisarts vragen
@Cynic, ik vind je foto's episch
Gisteren 2,52 km gelopen in 12:33.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zeggen alle voetballers inderdaad. Daarom gaf ik die tip ook.
Hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Gisteren 2,52 km gelopen in 12:33.
Ging hartstikke prima!
Is dat dan omdat je elke dag wil lopen of omdat het zo lekker zit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:29 schreef Quoi het volgende:
Wat mij betreft alletweequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat dan omdat je elke dag wil lopen of omdat het zo lekker zit?
Ik las kopenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:29 schreef Quoi het volgende:
serieus, pak zo'n schema.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ging hartstikke prima!
Dat kan elke voetballer, daar is niks bijzonders aan. Wat niet elke voetballer kan, is zich beseffen dat beginnen met hardlopen iets anders is dan gewoon maar beginnen met lopen. Maar ik ga er maar niet te veel woorden aan vuil maken. Volgende week is de winterstop voorbij en dan loop je toch niet meer hard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ging hartstikke prima!
Ik zal eens kijken. Ik denk alleen dat ik niet 2 a 3 keer per week kan lopen ivm overige sporten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:47 schreef Guard het volgende:
[..]
serieus, pak zo'n schema.
Anders heb je binnen 2 maanden shin splints oid.
Je zou echt niet de eerste zijn.
Dat hoeft ook niet perse, als je maar niet als een dolle gaat hardlopen. Beetje opbouwen is echt verstandiger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Ik denk alleen dat ik niet 2 a 3 keer per week kan lopen ivm overige sporten.
SPOILER: logjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Beste tip die ik ooit heb gekregen w.b. schoenen inlopen is ze alvast een paar uurtjes of een dagje binnenshuis of op het werk aanhebben (Yur en Quoi deden dat toch al het liefste). Dan zijn ze al een beetje naar je voeten gaan staan en merk je met het echte in(hard)lopen meteen of ze goed lopen of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar thuis kan ik ze natuurlijk wel aandoen. En anders binnenkort maar ergens een klein rondje plannen.
Eerste keren zijn ook geen probleem, overbelastingsblessures zijn ook niet de eerste keer opgelopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ging hartstikke prima!
Ik ben om...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Eerste keren zijn ook geen probleem, overbelastingsblessures zijn ook niet de eerste keer opgelopen.
Bijna iedereen denkt dat hij meer kan dan hij kan. Ga er maar vanuit dat er genoeg ervaring in het topic zit en dat je niet voor niets gewaarschuwd wordt.
Als het is voor het onderhouden van conditie tijdens zomer- en winterstop, dan moet je op zoek naar een manier van trainen die past bij de sport die je beoefend. Als voetballer is het vrij nutteloos om een langzame duurloop van anderhalf uur te doen, omdat het een hele andere manier van bewegen is dan je bij voetbal doet en qua energiesystemen ook totaal niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben om...
Alleen verwacht ik inderdaad niet heel vaak meer te lopen. Dat pak ik pas in mei weer op zodra mijn voetbal weer afgelopen is. Dan zal ik eens kijken of ik zo'n schema kan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |