quote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja ik ben ook blij! Wel op tempo schijndood, maar dat bevalt me prima
Man man man, mijn uurwerkmakers hart moet toch echt protesteren tegen deze wanstaltige lelijkheid. Damn. Ik heb gewoon oogaids.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]![]()
Ik hoef er niet voor over te werken, maar ik heb mijn FR920XT nog maar net. Maar als die Epix niet dezelfde euvels vertoont als de 220/620/Fenix2 dan is dit verreweg het überhorloge dat alles wegvaagt. Natuurlijk hebben de smartwatches de potentie om dit weer te overstijgen, maar dat zal nog wel een aantal jaren duren en een dedicated horloge heeft voorlopig nog een grote voorsprong.
Hee zeg, doe eens nietquote:Op maandag 5 januari 2015 20:04 schreef Quoi het volgende:
Potverredeeje, ik dacht weer een beetje boven jan te zijn. Ziekzijn lijkt opnieuw te gaan beginnen. Vroeg in mijn bedje dan maar en slaaaaaapenAls dit doorzet ga ik een turbomegakuur aan de huisarts vragen
@Cynic, ik vind je foto's episch
Ja, heb ik zelf nou nooit last van....quote:Op maandag 5 januari 2015 20:35 schreef Yuki het volgende:
@ Guard: onder de 4.10 zonder het te merken?![]()
[..]
Zeg! Jij zou toch beter worden?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:04 schreef Quoi het volgende:
Potverredeeje, ik dacht weer een beetje boven jan te zijn. Ziekzijn lijkt opnieuw te gaan beginnen. Vroeg in mijn bedje dan maar en slaaaaaapenAls dit doorzet ga ik een turbomegakuur aan de huisarts vragen
1 2 | [b]18 januari 2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl/index.php?page=home]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Devv - 3,5 km |
Nou ja zonder het te merken was het nu ook weer nietquote:Op maandag 5 januari 2015 20:35 schreef Yuki het volgende:
@ Guard: onder de 4.10 zonder het te merken?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:48 schreef Devv het volgende:
Ik mag weer rustig opbouwen, dus mag deze erbij?
[ code verwijderd ]
Er was zoveel voortgang dat het niet erg was om weer wat te gaan doen. Ik hou nog wel even een slag om de arm, want de vorige keer was er ook een terugslag. Maar we gaan uit van het positieve. Ik ben blij.
s' oams een kearl, s'morns een dweilquote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
's-avonds een dweil, 's-morgens ook een dweil, was het toch?
1 2 | [b]11 januari 2015- [url=http://www.sportservicescholten.nl/wielenloop/]Wielenloop (Rosmalen)[/url][/b] [*] mosselmossel - 10km |
Vanmiddag even daar wezen kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.scarabee-sports.nl/
Valkenswaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Suuntofanboy!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Man man man, mijn uurwerkmakers hart moet toch echt protesteren tegen deze wanstaltige lelijkheid. Damn. Ik heb gewoon oogaids.
Ik vind die blauwe suunto van pijll best lekker hoor! Gelukkig kleurt ie niet bij zn ogen wantquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Suuntofanboy!
Alleen bij vrouwen maakt het uit hoe ze eruitzien. Niet bij GPS-horloges.
Die is ook spuuglelijk, maar nog net draagbaar. Dit is net een mislukte Casio uit 1984.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Suuntofanboy!
Alleen bij vrouwen maakt het uit hoe ze eruitzien. Niet bij GPS-horloges.
Ben jij zo'n wijf die bepaalde shirts niet draagt omdat ze niet passen bij de schoenen?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is ook spuuglelijk, maar nog net draagbaar. Dit is net een mislukte Casio uit 1984.
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben jij zo'n wijf die bepaalde shirts niet draagt omdat ze niet passen bij de schoenen?
Ink n burnquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Maar iedereen weet toch dat designers het idee hebben dat hardlopers geen smaak hebben? En gelijk hebben ze. Ze kunnen aan de lopende band stront blijven ontwikkelen en hardlopers trekken het aan, doen het om, lopen erop, whatever. Alle hardloopkleding en -gear is zo'n beetje lelijk.
Jij hebt aandelen dat telt niet.quote:
Hardloopkleding is kleding die normaal nooit aangetrokken zou worden omdat het een ongegeneerde aanslag is op de netvliezen. Dat is in alle objectiviteit een feit. Knal roze. Knal oranje. Knal geel. Knal knal. Zodat we extra opvallen tijdens onze in het geheel niets voorstellende prestaties.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Maar iedereen weet toch dat designers het idee hebben dat hardlopers geen smaak hebben? En gelijk hebben ze. Ze kunnen aan de lopende band stront blijven ontwikkelen en hardlopers trekken het aan, doen het om, lopen erop, whatever. Alle hardloopkleding en -gear is zo'n beetje lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |