Die hebben we gelukkig. Stuur een proefnieuwsberichtje+de bron naar frontpage@fok.nl en gooi er dan ook een motivatie bij. Dan zijn we al een heel end denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou kunnen helpen mits jullie een spellchecker (in de vorm van een persoon) leveren.
Er is niet een specifiek tijdsslot helemaal ongedekt, de dekking is over de hele linie niet genoeg. Vooral weekenden en ochtenden, maar mensen die middagen en/of avonden kunnen zijn ook welkomquote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
Wellicht tijdslot handig te vermelden, wat betreft ANP/Novum feed plaatsen? In de ochtend de FP volgooien of tijdens de lunch of...
Welke dekking mis je?
Top. Zal even kijken of ik een interessant bericht kan vinden. Maar mijn uitlatingen op het forum spelen niet mee in de overweging?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Die hebben we gelukkig. Stuur een proefnieuwsberichtje+de bron naar frontpage@fok.nl en gooi er dan ook een motivatie bij. Dan zijn we al een heel end denk ik
Stel het voorquote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Klokov het volgende:
Kettlebellnieuws is geen categorie of wel?
Nou ja, als je FOK!crew bent, zou het vrij fijn zijn als je je niet als een volslagen lul op het forum gedraagt, want dan staat FOK! er nogal slecht op hè? Aan de hand van je sollicitatie met proefbericht gaan we verder kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Top. Zal even kijken of ik een interessant bericht kan vinden. Maar mijn uitlatingen op het forum spelen niet mee in de overweging?
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. FB / Welke kant gaat het op met de FPquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Door de (extreem)rechtse signatuur soms wil ik me er niet mee geassocieerd zien worden.
Ik denk dat er meer FOK!kers zijn die prima stukjes kunnen schrijven, maar zich hierdoor afgeschrikt voelen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. FB / Welke kant gaat het op met de FP
Dat leek mij dus ook inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, als je FOK!crew bent, zou het vrij fijn zijn als je je niet als een volslagen lul op het forum gedraagt, want dan staat FOK! er nogal slecht op hè? Aan de hand van je sollicitatie met proefbericht gaan we verder kijken.
Daar was ik mij dan weer niet bewust van. Ik dacht dat gebruikers afzeiken (itt groepen discrimineren) gedoogd werd. Gezien zulk gedrag inherent is aan mijn (FOK!)persoonlijkheid moet ik voor mijzelf eerst maar even overwegen of ik daar verandering in kan of wil brengen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou zie ik in je notes dat je de laatste tijd vrij vocaal bent in je onvrede naar users, dus wellicht is het goed dat even in je sollicitatie te benoemen, of en hoe je je niet als een volslagen lul op het forum gaat gedragen.
Volgens mij kun je als auteur van je eigen cv alles erop zetten wat je wil.quote:
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef Unites het volgende:
Leuk, maar ik denk dat ik kansloos ben.
Heb al zo vaak gesolliciteerd voor zo'n soort functie op verschillende sites, maar ben nooit aangenomen. (helaas)
En als je het een beetje fatsoenlijk doet, vind ik het zelfs prima als je me als referentie opgeeftquote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als auteur van je eigen cv alles erop zetten wat je wil.
Dat lijkt me nou juist een goede reden om te solliciteren. Als je vindt dat er te rechts geschreven wordt, word dan crew en ga linkse stukjes plaatsen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Door de (extreem)rechtse signatuur soms wil ik me er niet mee geassocieerd zien worden.
Ik denk dat er meer FOK!kers zijn die prima stukjes kunnen schrijven, maar zich hierdoor afgeschrikt voelen.
Absoluut, zeker als het ook nog in de lijn van je werk of opleiding ligt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je het een beetje fatsoenlijk doet, vind ik het zelfs prima als je me als referentie opgeeft
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.
Het mooie van FOK! is dat we niet zo streng/strikt/ zijn.
Dat kan ook inderdaad. Die post van timmmm heeft het een en ander verhelderd.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist een goede reden om te solliciteren. Als je vindt dat er te rechts geschreven wordt, word dan crew en ga linkse stukjes plaatsen.
Die ban in 2013 vind ik persoonlijk niet onoverkomelijk en in je notes zie ik de laatste tijd ook niks schokkends. Ik doe geen garanties en voor jou geldt hetzelfde als wat ik tegen LelijKnap zei, dat we het natuurlijk wel fijn vinden als je als FOK!crew je niet als een volslagen lul gedraagt. Ook in KLB. Maar ik zie zo op het eerste oog geen onoverkomelijke hindernissen in je verledenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.
Bedankt voor je aanbod trouwens om me wat tips te geven. Zal morgens een kijken hoever ik zelf kom, anders schakel ik je hulplijn wel in. Haha!
Nu weten mensen meteen waar m'n tagje voor staatquote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.
Het mooie van FOK! is dat we niet zo streng/strikt/ zijn.
Je kunt columns insturen. En er is trouwens ook een weblog.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Mag je ook een opinieartikel sturen in plaats van een nieuwsbericht?
Gewoon proberen, het lijkt moeilijker dan het is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.
Bedankt voor je aanbod trouwens om me wat tips te geven. Zal morgens een kijken hoever ik zelf kom, anders schakel ik je hulplijn wel in. Haha!
Terwijl het in het Engels spell checker is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu weten mensen meteen waar m'n tagje voor staat
Jij komt om in je werkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vul die shit niet inquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl het in het Engels spell checker is.
Ja en in andere talen weer wat anders, is het niet fantastisch?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl het in het Engels spell checker is.
Columnist kan je ook worden. Natuurlijk heb ik liever dat je bij mij bij nieuws komtquote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Mag je ook een opinieartikel sturen in plaats van een nieuwsbericht?
Tovenaarquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Bart.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en in andere talen weer wat anders, is het niet fantastisch?
Er staan dingen in die je zelf gepost hebt, dus dan weet je zelf wel of het schokkend is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
Staat er iets schokkends in mijn notes? Dat wil ik wel graag weten voordat ik iets ga proberen.
Je weet zelf wel hoe je gedraagt op het forum, gewoon proberenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
Staat er iets schokkends in mijn notes? Dat wil ik wel graag weten voordat ik iets ga proberen.
In het Nederlands uiteraard, we posten nooit Engels nieuws op de frontpagequote:Op zondag 4 januari 2015 21:58 schreef mig72 het volgende:
Mogen de berichtjes in het Engels of moeten ze daadwerkelijk vertaald worden? Dat wordt dan lastig aangezien het gros van het wereldnieuws eerder in Engels is.
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
In het Nederlands uiteraard, we posten nooit Engels nieuws op de frontpage.
Je plan was copy en paste ?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.
Nja copy and paste kan iedereen ? Heb je ook geen spellcheck nodigquote:Op zondag 4 januari 2015 22:10 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is toch wat bedoeld wordt? Of zoeken ze journalisten?
Je kunt ook een bericht van de NOS herschrijven hequote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.
En dat is plagiaat, en dat mag niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja copy and paste kan iedereen ? Heb je ook geen spellcheck nodig
Alles wat je schrijft mag dan waar zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt mensen nodig zonder leven, geen uitdagingen, uitgeblust en verzuurd, tikkeltje links van het spectrum, met een enorme haat jegens alles wat rechts is, een kerel van de oude stempel die goed is met dode bomen journalistiek. Dan kom je logischerwijs uit op KoosVogels.
Wordt allemaal in mindering gebracht op je uitkering, dus dan kan je net zo goed doen alsof je voor je plezier gratis werkt.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles wat je schrijft mag dan waar zijn
Maar voor niets gaat de zon op.
Op elke FP-meet een biertje op mijn kosten kan je krijgen, dus het is niet voor nietsquote:Op zondag 4 januari 2015 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles wat je schrijft mag dan waar zijn
Maar voor niets gaat de zon op.
Die smaken nog slechterquote:Op zondag 4 januari 2015 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op elke FP-meet een biertje op mijn kosten kan je krijgen, dus het is niet voor niets
Tong wordt ook een dagje ouder! Spaar die man.quote:
Je zou bijna kunnen zeggen dat jij nieuws bent.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:42 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou wel graag FP medewerker worden. Ben zowat elke keer in NWS, post ook vaak zelf nieuws.
Stuur je sollicitatie en dan gaan we kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:42 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou wel graag FP medewerker worden. Ben zowat elke keer in NWS, post ook vaak zelf nieuws.
Goeie visionairs schrijven altijd in raadsels!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef waht het volgende:
Ik wil Synthercell voordragen als FP-redactielid. Zijn grondige onderzoek en helder geschreven berichten zullen de FP weer een eervolle plek op het internet bieden.
Oh doe je aan slowchat?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:42 schreef vigen98 het volgende:
Je krijgt dan nu een kans om er wat mee te doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 03:10 schreef shiznuts het volgende:
Is de FPSC header nog altijd dat groene design met silhouet van een chick en een bierfles?
Ahh, back in the day, the memories...
Nee, copy paste doe je als je aangeklaagd wil worden wegens schending van het auteursrecht. Het moet herschreven worden, dus dan kan dat net zo goed gelijk in het Nederlandsquote:Op zondag 4 januari 2015 22:10 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is toch wat bedoeld wordt? Of zoeken ze journalisten?
Nee, maar het is natuurlijk wel zo dat we als site een verantwoordelijkheid hebben naar onze users, die verwachten van ons dat we lekker wat nieuws hebben. Dat doe je natuurlijk niet alleen, maar het is wel handig als je tijd hebt om ook iets bij te dragen. Een berichtenquotum heb je niet, maar aan 1 bericht per week heb ik dan weer niks.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef sneakydesert het volgende:
Hmm interessant. Is er een minimum aantal berichten dat je per dag/week moet plaatsen?
In eerste instantie voor algemeen nieuws. Maar je kunt altijd een open sollicitatie sturen naar games at fok punt nl of naar sport at fok punt nl.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[veeleisend] Welk loon is hier aan verbonden?
Ik wil minstens:
-450 euro per maand
-Voor onbepaalde tijd de duurste abo op het FOK! forum
-Gerespecteerd worden door de andere FP leden
Dan zou ik ik het overwegen![]()
![]()
[/veeleisend]
Gaat het alleeen maar over nieuws artikelen of ook over sport en games?
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef waht het volgende:
Ik wil Synthercell voordragen als FP-redactielid. Zijn grondige onderzoek en helder geschreven berichten zullen de FP weer een eervolle plek op het internet bieden.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef waht het volgende:
Dan plegen vele sites/blogs plagiaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En dat is plagiaat, en dat mag niet.
Als een krant je pakt, nadat je plagiaat een tijd lang bewust toegestaan hebt, dan kan je zo voor vele tienduizenden euro's beboet worden. Dus het is bijzonder dom om daar niet tegen op te treden.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan plegen vele sites/blogs plagiaat.
Is daar eigenlijk wel controle op?
Ik dacht dat dit alleen met afbeeldingen was.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een krant je pakt, nadat je plagiaat een tijd lang bewust toegestaan hebt, dan kan je zo voor vele tienduizenden euro's beboet worden. Dus het is bijzonder dom om daar niet tegen op te treden.
Persbureau's zoals het ANP en Novum schrijven zelf artikelen. Nieuwssites kunnen deze tegen betaling afnemen volgens mij. Correct me if i'm wrong.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan plegen vele sites/blogs plagiaat.
Is daar eigenlijk wel controle op?
Daar zullen vast wel regels voor zijn en die weet ik ook niet. Maar copy/pasten zoals in jouw voorbeeld, waar ik op reageerde, is not done. Over het algemeen haal je het nieuws uit de ANP database waar fok! geloof ik ook toegang tot heeft en schrijf je met die info je eigen nieuwsbericht.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen met afbeeldingen was.
Hoe is met een stuk tekst te bewijzen dat dit van jou is? En hoe vat men herschrijven op?
Stel er is een auto ontploft op de kalverstraat in amsterdam.
NOS schrijft,
In Amsterdam is vanmiddag een auto ontploft op de Kalverstraat.
Ik herschrijf:
Vanmiddag is een auto ontploft op de Kalverstraat in Amsterdam.
Is dit dan ook plagiaat?
Vergeef me, ik heb hier totaal geen kennis van blijkbaar
Jep, daar heeft FOK! toch een of ander abonnement op. Ooit eens gelezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel regels voor zijn en die weet ik ook niet. Maar copy/pasten zoals in jouw voorbeeld, waar ik op reageerde, is not done. Over het algemeen haal je het nieuws uit de ANP database waar fok! geloof ik ook toegang tot heeft en schrijf je met die info je eigen nieuwsbericht.
Afbeeldingen zou je (tegen betaling) van een stock site kunnen halen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep, daar heeft FOK! toch een of ander abonnement op. Ooit eens gelezen.
Wat betreft plagiaat heb ik net een stukje zitten lezen, maar tussen de regels mag je vrij weinig, maar dat er nagenoeg bijna nooit acties op volgen. Wat betreft foto en afbeeldingen, dat dan weer wel.
Dat zal best. Maar op het overnemen van berichten zonder daarvoor te betalen staan vaste boetebedragen. En als je ook maar een kleine tijd zoiets toestaat dan lopen die bedragen zo hoog op, dat ze voor een website zoals fok! al snel niet meer te betalen zijn. Je brengt daarmee je eigen bestaan in gevaar. Daarom let fok! ook zo streng op dat er geen berichten van Trouw op hun site komen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat betreft plagiaat heb ik net een stukje zitten lezen, maar tussen de regels mag je vrij weinig, maar dat er nagenoeg bijna nooit acties op volgen. Wat betreft foto en afbeeldingen, dat dan weer wel.
Klopt, ANP en Novum zijn eigenlijk het zelfde tegenwoordigquote:Op maandag 5 januari 2015 18:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Persbureau's zoals het ANP en Novum schrijven zelf artikelen. Nieuwssites kunnen deze tegen betaling afnemen volgens mij. Correct me if i'm wrong.
Doordat je de eerste bent die het online zet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe is met een stuk tekst te bewijzen dat dit van jou is?
Herschrijven is geen plagiaat. Daarom doen we dat ookquote:En hoe vat men herschrijven op?
NOS schrijft,
Ik herschrijf:
Is dit dan ook plagiaat?
Grote kranten sturen gewoon mails naar je toe als ze erachter komen dat je stukken van ze hebt gejat. Of je het even snel wil verwijderen als je geen rechtszaak aan je broek wil.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat let je.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:11 schreef NotYou het volgende:
Mag ik de Djeez van het binnenlands politiek nieuws worden en als running gag consequent van pielemuizen in plaats van, van politici spreken? En dan als foto bij ieder artikel ook een pielemuis zo geshopt dat hij sterk gelijkt op een in het artikel genoemde politicus/politica?
Er staan/rijden geen auto's in de Kalverstraat.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe is met een stuk tekst te bewijzen dat dit van jou is? En hoe vat men herschrijven op?
NOS schrijft,
Ik herschrijf:
Is dit dan ook plagiaat?
Nou ja, door de houding die je hier aanmeet, maak je jezelf natuurlijk al geen hele sterke kandidaat. Maar vooruit, laat ik eens doen of het een oprechte vraag is, in plaats van de matig verkapte aanval van een licht verbitterd ex-crewlid die het eigenlijk is. Vooral voor mensen die oprecht geinteresseerd zijn naar de FP en om zekere vooroordelen die sommige mensen hebben weg te nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb al ervaring en zo, maar ik heb geen problemen met moslims, negers of links. Kom ik in aanmerking, of is het tegenwoordig verplicht om een hekel te hebben aan alles wat de Grote Blonde Leider afkeurt?
Ik zie graag je mailtje tegemoet. Frontpage@fok.nl, kleine motivatie erbij en dan nemen we je mee in de rest van de solli'squote:
Dit soort mensen mag ik dus niet meer belachelijk maken :/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb al ervaring en zo, maar ik heb geen problemen met moslims, negers of links. Kom ik in aanmerking, of is het tegenwoordig verplicht om een hekel te hebben aan alles wat de Grote Blonde Leider afkeurt?
Weet ik veel. Kom nooit in die grafstadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er staan/rijden geen auto's in de Kalverstraat.
Oh, ik dacht dat je me daar zat te trollen. In twee jaar heb ik zo'n 400 berichten gepost, waarvan de meeste zelfgeschreven. Daarnaast heb ik ontelbare berichten gespellcheckt en gecorrigeerd. Bovendien heb ik al die tijd ook gemodereerd op de FP. Ik had simpelweg niet verwacht dat ik met zo'n palmares nog mijn motivatie zou moeten bewijzen. Het is zelfs een beetje beledigend om dat te vragen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, door de houding die je hier aanmeet, maak je jezelf natuurlijk al geen hele sterke kandidaat. Maar vooruit, laat ik eens doen of het een oprechte vraag is, in plaats van de matig verkapte aanval van een licht verbitterd ex-crewlid die het eigenlijk is. Vooral voor mensen die oprecht geinteresseerd zijn naar de FP en om zekere vooroordelen die sommige mensen hebben weg te nemen
Nee, het is geen probleem als je links bent, zelf moslim bent, of getrouwd ben met een hele grote enge neger. Tenzij die laatste boos wordt dat je al je vrije tijd aan mij en de FP spendeert en me in elkaar komt slaan, dan heb ik liever een kleine ielige bebrilde sullige nerd van de porky'scast. Hoewel dat tegenwoordig ook geen veilig criterium meer is, kijk maar naar het recente screechnieuws. In ieder geval, de FP zelf als site neemt geen stelling in bij hete hangijzers of verhitte vraagstukken van 's lands samenleving.
Daar staat echter tegenover dat jij als redacteur wel stelling mag nemen. Je moet alleen niet verwachten dat er morgen geen nieuwsbericht staat van iemand die precies het tegenovergestelde vindt. Mijn ideale FP zit zo'n beetje tussen een nieuwsblog en een nieuwssite in. We pretenderen geen nu.nl te zijn, maar ik wil ook niet zoals geenstijl zijn, totaal niet berichten om te informeren, maar om maar zoveel mogelijk ophef te genereren.
Het is waar dat er nu meer posters zijn die je aan de rechterkant van het spectrum zou kunnen plaatsen, of zelfs nationalistisch zou kunnen noemen. Echter, het nieuwsfeit blijft voorop staan. Zo hoop ik ook linksgeoriënteerde posters aan te kunnen trekken, mensen die wetenschappelijk sterk onderlegd zijn en mensen die meer hebben met het bovennatuurlijke nieuws (afhankelijk van of je dat nieuws vindt bijvoorbeeld). Zo heeft Djeez enkele jaren terug een beetje een UFOfetisj gehad. Dat werden wellicht wat veel berichten, maar zo een paar berichten per week brengt dat de FP ook een mooie veelzijdigheid. Daar streef ik naar met de FP.
Maar als je linksgeorienteerd bent, moet je niet mopperen op rechtse berichten en andersom, wat ik van nieuwe crew wel verwacht is dat ze accepteren dat een breed spectrum aan meningen gewenst is.
Nu weer terugkomend op de rest van je post. Ik wacht al twee maanden (als het niet langer is) op je mailtje met motivatie waar ik om vroeg. Maar afgaand op deze post heb ik niet het idee dat die motivatie sinds je vertrek veel veranderd is, dus ik zie het somber in. Echter, ik bekijk iedere mail serieus dus je kan het altijd proberen.
Hoezo? Niet schreeuwerig genoeg? Te weinig populisme? Correct gespeld?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt je met deze post al gediskwalificeerd. En nee, dat komt niet doordat je GBL afkeurt, maar door het niveau. van jouw post.
Het probleem is dat we graag waargebeurde verhalen hebben op de FPquote:Op woensdag 7 januari 2015 04:25 schreef OeJ het volgende:
Ik denk er nog even over na, misschien lijkt 't mij wel leuk.
Dit zijn mijn proefinzendingen (geschreven alsof het nieuwsberichten betreft):
1. ONZ / Daniel Daniel niet terug in GTST
2. ONZ / Friet/patat-discussie zorgt voor polarisatie in samenleving.
3. ONZ / Man (34) stoot teen aan bed !
4. NWS / Nunspeet in de bres voor behoud snackbar
5. NWS / Funkyhomosapien verliest handschoen.
Als er interesse is, spreek me gerust aan via DM.Dan kunnen we wellicht verder kijken...
Ach, kijk naar Paul, en mijzelfquote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je FOK!crew bent, zou het vrij fijn zijn als je je niet als een volslagen lul op het forum gedraagt, want dan staat FOK! er nogal slecht op hè? Aan de hand van je sollicitatie met proefbericht gaan we verder kijken.
Nou zie ik in je notes dat je de laatste tijd vrij vocaal bent in je onvrede naar users, dus wellicht is het goed dat even in je sollicitatie te benoemen, of en hoe je je niet als een volslagen lul op het forum gaat gedragen.
Dat weet men inmiddels wel van u, stadgenoot LK.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef LelijKnap het volgende:
Ik dacht dat gebruikers afzeiken (itt groepen discrimineren) gedoogd werd. Gezien zulk gedrag inherent is aan mijn (FOK!)persoonlijkheid moet ik voor mijzelf eerst maar even overwegen of ik daar verandering in kan of wil brengen.
In welke zin dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Fascination het volgende:
Let er wel op dat je postverleden een grote rol speelt bij het aannemen.
Waarschijnlijk hoe je je hebt gedragen. :-)quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef I-care het volgende:
[..]
In welke zin dan als ik vragen mag?
Like a bad boy..quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoe je je hebt gedragen. :-)
'de teksten'? Welke teksten bedoel je precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef Chadi het volgende:
Mag je de teksten ook aanpassen zodat ze neutraal erop komen?
Die je krijgt aangeboden uit onze neutrale kranten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef Bart het volgende:
[..]
'de teksten'? Welke teksten bedoel je precies?
In principe kan je als redacteur zelf bepalen hoe je dingen online zet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die je krijgt aangeboden uit onze neutrale kranten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe kan je als redacteur zelf bepalen hoe je dingen online zet.
Ben trots op jequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb m'n sollicitatie ingestuurd.
Snap ik na 80 bezoekjes in mijn FoBo.quote:
Daar meld ik me voor aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou kunnen helpen mits jullie een spellchecker (in de vorm van een persoon) leveren.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:03 schreef Nicksanders het volgende:
Wat schuift het.
Voor minder dan 3000 zeg ik me huidige baan niet op.
kan mij 't schelen hoe ik schrijf op fok.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kan ik daar niet inquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. http://forum.fok.nl/topic/2185126/1/50#148315622
Kan je ook mod worden zonder gay werk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sp3c wil je wel nemen waarschijnlijk.
Dat is haast onmogelijk. Op een gegeven moment, vroeg of laat, zal je toch genomen worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kan je ook mod worden zonder gay werk?
Verkeerde topic denk ik Ryanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik pas wat aan, hele OP weg?
Kunnen jullie die nog terugzetten?
Thx
Verkeerd idd, maar kun jij even kijken of je OP kunt terugzetten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkeerde topic denk ik RyanTenzij je redactielid FP bent geworden.
Ik meen gelezen te hebben dat het een bekend euvel is. Kan wel even proberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verkeerd idd, maar kun jij even kijken of je OP kunt terugzetten?
Thx. Heb het idd wel paar keer eerder gehad, maar m.n. in een OP is het lastig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het een bekend euvel is. Kan wel even proberen.
sorry timmmmm, kusjekroel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |